Shader Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Joda,har lys og da blir det slik . Er det bildet der av det nye hovedkortet ditt? (gigabyte k8nsnxp) Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Fy søren så lækkert Nice work Hva med å starte masseproduksjon? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hva med å starte masseproduksjon? Det kan ta sin tid hvis det bare blir han som jobber! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Måtte vel bli om noen bestilte ett til en god pris Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Og hva ville den prisen vært? Hva ville du krevd for å bygge et slikt kabinett? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Aner ikke,måtte jo nesten bli et halvfabrikat , der alt trearbeide var ferdig så kunne resten gjøres av den som skulle ha det. Men det ville uansett ikke bli noe å tjene penger på . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Fikk spørsmål på pm om jeg kunne legge ut de bildene der jeg lager brytern til dvd spillern , her er de jeg har for hånden . Endret 19. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Er det noen som vet hvor en kan få tak i sata kabler som er min 50 cm lange og som har vinklede kontakter , altså at kontaktene står i 90 grader . snakker ikke om strømkontaktene her . Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Skjønte ikke helt hva du mente med vinklede kontakter, men Komplett har noen som er 50cm og 75cm. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Jeg fant noen hos psdata . http://www.psdata.no/pic/F105982.jpg Disse er nemmelig mye bedre å bruke da kablene ikke blir så utsatt ,spesielt slik jeg har diskene da de står med koblingssiden mot kabinettveggen . Endret 20. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Er det noen som vet hvor en kan få tak i sata kabler som er min 50 cm lange og som har vinklede kontakter , altså at kontaktene står i 90 grader . snakker ikke om strømkontaktene her . Du tenker på problematikken med vannblokk på skjermkortet og sata kontaktene på gigabyte kortet? Jeg bruker en myk og fleksibel sata ledning som er kjøpt på digitalimpuls (kan også kjøpes pp microplex.no) Slik ble det til meg og den kan bøyes mere. Edit: Snekker`n var kjappere, men likte de vinkla sata kontaktene. må ha slike selv jeg til mine disker pga hvordan diskene er montert i kabinettet, hadde de slike bøyer på strømkontaktene også? Endret 20. juni 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Det også nå får jeg den unna der , men hovedsaken var bak på diskene , skal fikse et bilde å hive opp . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Her ser dere hva jeg mener ,siden diskene står stort sett helt i vifta blir det en kraftig knekk på kablene , derfor vil jeg bytte dem til noen med 90 graders vinkel på da vil de ikke stikke lengre ut en de hvite strømkontaktene over (her er diskene dradd frem for å komme til å ta bilde). Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) ehh..bare til info; Til nå har det vore 146.421 visninger av denne worklog'en... Sier kanskje litt om kvaliteten på prosjektet? Spinnvilt vaffal..... Edit trykkleif Endret 20. juni 2004 av DeathByDigital Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ehh..bare til info; Til nå har det vore 146.421 visninger av denne worklog'en...Sier kanskje litt om kvaliteten på prosjektet? Spinnvilt vaffal..... Edit trykkleif det sier ganske masse faktisk, kanskje det beste her! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Er det noen som vet hvor en kan få tak i sata kabler som er min 50 cm lange og som har vinklede kontakter , altså at kontaktene står i 90 grader . snakker ikke om strømkontaktene her . Du tenker på problematikken med vannblokk på skjermkortet og sata kontaktene på gigabyte kortet? Jeg bruker en myk og fleksibel sata ledning som er kjøpt på digitalimpuls (kan også kjøpes pp microplex.no) Slik ble det til meg og den kan bøyes mere. Edit: Snekker`n var kjappere, men likte de vinkla sata kontaktene. må ha slike selv jeg til mine disker pga hvordan diskene er montert i kabinettet, hadde de slike bøyer på strømkontaktene også? Jepp , de finnes i vinklet utgave de og, Psdata har slike Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Har nå tilpasset Lexan platen som skal være vindu . venter bare på sotningsfilm som skal gjøre den mørkere . Men det store spørsmålet er , skal jeg da ha en sotningsfilm på hele eller bør jeg gjøre den mørkere i nedkant og i front slik at hd rammen og 5,25 ramen ikke synst gjennom vinduet ? Noen meninger om dette , hva blir penest , innsyn gjennom hele vinduet eller at dele av vinduet blir mørkere?? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hvis du klarer kunne du fade det oppover mot venstre.. hadde blitt kult! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Noe slikt jeg tenker på, at det ble mørkest nede og i front og så ble lysere jo høyere opp og lengre til venstre du kommer . Men vet ikke om det lar seg gjøre og om det blir pent. Tar gjærne imot forslag her :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå