Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 I N S A N E ! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Takket være noen kjempegreie karer på web-design siden her på forumet , får jeg nå hjemmeside , der skal dette prosjektet legges.http://www.snekkerboden.com. TUSEN TAKK FOR HJELPEN. Værsågod! Forresten - hinsides vanvittig kult kabinettet har blitt til slutt altså, i must say. All hail the mighty Snekkern! Nice design Burdte nesten fått med nickene på hvem som har hjulpet deg da Eg har laga designet, forumbrukere Toolshed og SirIce holder på med serverside kodinga Men på latin da?, er det bare jeg som ikke forstår latin? http://www.lipsum.com <= Les og lær! Det er eksempeltekst for å få et inntrykk av korleis designet ser ut med innhold. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det er vel bare en måte og oppsummere de bildene på: Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Vil...ha...sånn... Nyyyyyydelig! All hail the mighty Snekkern! Lenke til kommentar
majuz Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 er pcen snart "ferdig" i den for stand at den er feerdig fordenne gang??? Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Vakkert.... Veldig vakkert.... Hadde ikke jeg allerede vore gift..... Det er bare å se på bildene og beskue verket..... Ligger mange timer med gnikking og gnuing...pussing...osv.... Det er arbeidet som er imponerende..... Resultatet er bare en følge av arbeidet... Lenke til kommentar
majuz Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Vakkert....Veldig vakkert.... Hadde ikke jeg allerede vore gift..... Det er bare å se på bildene og beskue verket..... Ligger mange timer med gnikking og gnuing...pussing...osv.... Det er arbeidet som er imponerende..... Resultatet er bare en følge av arbeidet... så lyrisk!!1\ Lenke til kommentar
Locci Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Du har gjort en MEGA jobb Endret 16. juni 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 *Pust* Pes* Etter nå å ha lest gjennom alle 84 sidene må jeg si at jeg er IMPONERT over dette mesterverket. Lurer på hvordan i all verden Snekkern har fått tid til alt dette....? Lenke til kommentar
majuz Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 det er snakk om prioriteringer!!! hvor mange timer har det gått med totalt Snekker`n? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Veldig mye positivt her og ja jeg setter pris på det, noe annet ville være løgn. Jeg vet ærlig talt ikke hvor mange timer jeg har brukt , men skal jeg tippe så en plass mellom 60- 80 timer totalt , det meste er på lakkering og pussing + små detaljer de tar litt tid . Har jo litt igjen av smådetaljer , men har ikke hatt tid til å få annskaffet det jeg trenger , men det komer det kommer . Nok en gang , takk for hyggelige kommentarer Endret 15. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Ja da er min hjemmeside oppe og går, så nå er det bare for meg å putte inn det som skal være der,bla denne workloggen. Vil også benytte annledningen til å takke gutta på Web-design for all hjelp. En spesielt stor takk til : Arve 87. Toolshead. SirIce. Uten dere hadde ikke dette vært mulig Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Vil også benytte annledningen til å takke gutta på Web-design for all hjelp.En spesielt stor takk til : Arve 87. Toolshead. SirIce. Uten dere hadde ikke dette vært mulig Pent design, gutter/jenter! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg må bare si at jeg ufattelig imponert! Den syke (!) finishen på kabinettet og alt! Du kunne sikkert tjent en månedslønn på og selge det! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Da var endelig det nye hovedkortet på plass ,så nå kan jeg få tatt den siste opprydding av kabler innvendig. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Wow... sinsykt bra. Var fint med det hovedkorte i den pcen. Har ikke du lys å sånt på den som er blå. (Håper jeg ikke blander dette med et annet prosjekt.) Hm... fatte ikke hvordan folk får det så ryddig i kabinette. Jeg må grave meg ned til hoved korte hvis jeg skal noe . Bra jobba. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Joda,har lys og da blir det slik . Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Opplever du noen stabilitets problemer med ram brikkene så nære hverandre?, mine ocz blir gromt varme med mild overklokking 200->235Mhz. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Nei såvidt jeg kjenner at de er varmere enn hånden , tipper de er en 35 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå