Marvil Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Smoooooooooooooooooooooth! Damn, det var stilig.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Takker ,legger ut noen flere bilder senere . Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Takker ,legger ut noen flere bilder senere . JIPPI Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Å herregud du er flink! Er du snekker på ordentlig eller noe slikt? Regner nesten med det.. Sinnsykt det kabinettet var rått, selge det? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Å herregud du er flink! Er du snekker på ordentlig eller noe slikt? Regner nesten med det.. Sinnsykt det kabinettet var rått, selge det? Hint: Snekker`n som nick? Han har vel også sagt dette i den siden på denne tråden hvor han forteller om verktøy osv. Og tror ikke mannen selger det kabinettet Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Å herregud du er flink! Er du snekker på ordentlig eller noe slikt? Regner nesten med det.. Sinnsykt det kabinettet var rått, selge det? Hint: Snekker`n som nick? Han har vel også sagt dette i den siden på denne tråden hvor han forteller om verktøy osv. Og tror ikke mannen selger det kabinettet Snekker'n sitt yrke er snekker! Har sett han mange ganger før, men visste ikke selv at han var Snekker'n her i forumet før jeg fikk komme å se på kabinettet i begynnelsen av dette arbeidet han begynte med. For å si det kort så er denne mannen en meget nøye kar, har sett arbeid han har gjort i sitt yrke (sammen med andre også) og ingenting er å utsette på på hans arbeid!! Endret 13. juni 2004 av k_drey Lenke til kommentar
majuz Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 blir på en måte litt kåt(unskyld ordbruken min) av dette kabinettet her!!! og det er bare damer og biler og dette kabinettet her som klarer!!! Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 det finnes ikkje ord for kor fin snekkerboden er Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Takket være noen kjempegreie karer på web-design siden her på forumet , får jeg nå hjemmeside , der skal dette prosjektet legges. http://www.snekkerboden.com. TUSEN TAKK FOR HJELPEN. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Nice design Burdte nesten fått med nickene på hvem som har hjulpet deg da Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 likte særlig all informasjonen om dummy tekst.. veldig lærerikt.. bra design Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Men på latin da?, er det bare jeg som ikke forstår latin? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Men på latin da?, er det bare jeg som ikke forstår latin? "Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..." "There is no one who loves pain itself, who seeks after it and wants to have it, simply because it is pain..." Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero Sapienti sat Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvorfor kommer dette opp når jeg prøver å gå inn på sida? Service Temporarily Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Apache/1.3.27 Server at www.snekkerboden.com Port 80 Jeg vil se! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg kommer rett inn Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ha nå kom jeg inn! Det designet passer deg perfekt! Ønsket noen kunne lage et til meg også! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvis du begynner å lage prosjekter som snekker'n og er like hjelpsom som han er så kansje du får deg ett design en gang du og Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hehe Je ghar lyst men trenger penger og utstyr! Noe som jeg ikke har, er jo bare 15! Hvis ikke så hadde jeg begynt som en gærning. Men får vel begynne å spare til vannkjøling og et Lian Li PV-2000 så skal jeg nok ha det litt gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå