Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å herregud du er flink! Er du snekker på ordentlig eller noe slikt? Regner nesten med det..

Sinnsykt det kabinettet var rått, selge det? :roll:

Hint: Snekker`n som nick? Han har vel også sagt dette i den siden på denne tråden hvor han forteller om verktøy osv.

Og tror ikke mannen selger det kabinettet :)

Lenke til kommentar
Å herregud du er flink! Er du snekker på ordentlig eller noe slikt? Regner nesten med det..

Sinnsykt det kabinettet var rått, selge det?  :roll:

Hint: Snekker`n som nick? Han har vel også sagt dette i den siden på denne tråden hvor han forteller om verktøy osv.

Og tror ikke mannen selger det kabinettet :)

Snekker'n sitt yrke er snekker! Har sett han mange ganger før, men visste ikke selv at han var Snekker'n her i forumet før jeg fikk komme å se på kabinettet i begynnelsen av dette arbeidet han begynte med. For å si det kort så er denne mannen en meget nøye kar, har sett arbeid han har gjort i sitt yrke (sammen med andre også) og ingenting er å utsette på på hans arbeid!!

Endret av k_drey
Lenke til kommentar
Men på latin da?, er det bare jeg som ikke forstår latin?

"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."

"There is no one who loves pain itself, who seeks after it and wants to have it, simply because it is pain..."

Sections 1.10.32 and 1.10.33 from "de Finibus Bonorum et Malorum" by Cicero

Sapienti sat ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor kommer dette opp når jeg prøver å gå inn på sida?

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Apache/1.3.27 Server at www.snekkerboden.com Port 80

Jeg vil se! :cry:

Lenke til kommentar

Hehe :D:p

Je ghar lyst men trenger penger og utstyr! Noe som jeg ikke har, er jo bare 15! Hvis ikke så hadde jeg begynt som en gærning. Men får vel begynne å spare til vannkjøling og et Lian Li PV-2000 så skal jeg nok ha det litt gøy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...