Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snekker'n: Du sier du ikke kan lage hjemmeside? Det må da være noen på dette forum nettverket som er villig i å hjelpe deg å lage et design til nettsted? Vis jeg kunne slikt ville jeg vertfall ytet litt for å hjelpe deg slik du har hjulpet så mange før:) Stå på ;)

Har gjordt det, tror her er noe på gang :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk,takk , vil bare si en ting når det gjelder denne kassa , av den tiden jeg har brukt på den er ca 70- 75% av tiden brukt på grunning og lakkering + pussing . En god del av dette kunne vert spart om jeg visste det samme da som nå , men man lærer stadig noe nytt .

men husk skal du lakkere på et trkabinett og få bra res er grunnarbeid (pussing, sparkling og grunning) helt avgjørende for res .

Lenke til kommentar
... En god del av dette kunne vert spart om jeg visste det samme da som nå , men man lærer stadig noe nytt ...

Denne lærdommen kjenner jeg til!

(det er moro å bygge eget kabinett så lenge man setter pris på å lære noe nytt!)

Resultatet du har fått er jo nydelig. Det er helt klart.

Når det gjelder beina, vil det jo være naturlig om du valgte noe i sølv/børsta aluminium/chrome. Formen kan jo både være sylindrisk og faktisk også kubisk(firkanta) siden du har begge formene i fronten (jeg får lyst å sende deg et par biter med noe 2x4cm alu firkantrør jeg har liggende...)

Hvis jeg skulle ha kommet med en ørliten kritisk bemerkning, ville det ha vært at knappene på den ene siden skulle ha vært i lik høyde med de andre..

Lenke til kommentar
men man lærer stadig noe nytt .

Hm. Den som tror seg ferdig utlært, er ikke utlært, men ferdig.....

Veldig veldig bra Snekkern. Tenk på hva du sjøl har lært, og hva du har tilført andre av dine kunnskaper!

"Ingen dag er forgjeves, så lenge man lærer".

Lenke til kommentar
Den som tror seg ferdig utlært, er ikke utlært, men ferdig.....

thats a keeper :thumbup:

Takk skrue.. du aner ikke hvor mye den setningen ville sagt om meg for et år siden..

men nok om meg... takk for fine oversiktsbilder snekker'n. Fortsatt like rått resultat :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...