OlaTK Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Dette er noe av det fineste jeg har sett. Må bare si at du har gjort en super jobb Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 noe i mot at jeg stjeler worklogen din å ha på hjemmesiden? den er ikke oppe enda,,der den skal men jeg har lyst til å samle slike ting der. Neida om du har lyst å legge en kopi av den på din hjemmeside så ver så god, skal vel ha den på en hjemmeside jeg og ,bare jeg får noen til å lage meg en, er ikke noe flink til slikt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 noe i mot at jeg stjeler worklogen din å ha på hjemmesiden? den er ikke oppe enda,,der den skal men jeg har lyst til å samle slike ting der. Neida om du har lyst å legge en kopi av den på din hjemmeside så ver så god, skal vel ha den på en hjemmeside jeg og ,bare jeg får noen til å lage meg en, er ikke noe flink til slikt Hvis du spør folka i web-design så tror jeg gjerne at de hjelper deg med et desin Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hva med ett stort bilde av HELE kassa ? Kan liksom ikke forestille meg helt ossen den ser ut. Pliiz Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Savner fortsatt bilde av føttene. <---- fotfetish Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Savner fortsatt bilde av føttene. <---- fotfetish Jepp, men det er fordi jeg ikke har bestemt meg helt enda, laget et sett som det finnst et bilde av i loggen,men vet som sagt ikke om jeg blir å bruke dem , så jeg er litt på leting enda Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Si fra hvis du skal selge LianLi-en din da! Ellers, meget dyktig arbeid, men jeg har noen spørsmål. Et standard PC-kabinett er som regel laget i et eller annet metall. Dette metallet opptar noe av varmen i kabinettet, og spres på veggene. Hvordan utarter dette seg i ditt selvbygde kabinett? Ser det er laget av tre... Hva er temperaturen inne i kassa (og på prosesoren for den sags skyld)? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Hei, akkurat nå kjører jeg med viftene helt nedstilt (akkurat som de surrer rundt), da er temp som følger: Romtemp : 24 grader. Kabinettemp : 27-28 grader Cpu temp : 34 grader . Det er ikke så ille . Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jaja, må få si du har gjort en dundrende bra jobb.. Good Work. Fint kabbis, veldig stil over det ;D Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) 34 grader.. det er romtemp. min etter at pc'en har stått på i 2 timer.. Endret 9. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Shader Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Neida om du har lyst å legge en kopi av den på din hjemmeside så ver så god, skal vel ha den på en hjemmeside jeg og ,bare jeg får noen til å lage meg en, er ikke noe flink til slikt Tror du jeg kan gjøre det også? Glemte å si at det kabinettet ble sinnsykt kult! Utrolig bra jobba! *Misundelig* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Joda, bare legg den ut om du ønker det, bare den legges ut for det den er og hvem som har laget den er alt ok . Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Snekker'n: Du sier du ikke kan lage hjemmeside? Det må da være noen på dette forum nettverket som er villig i å hjelpe deg å lage et design til nettsted? Vis jeg kunne slikt ville jeg vertfall ytet litt for å hjelpe deg slik du har hjulpet så mange før:) Stå på Lenke til kommentar
Shader Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Snekker'n: Ser at du har brukt blåe katoder i det kabinettet. Er det Sunbeam katoder? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Snekker'n: Ser at du har brukt blåe katoder i det kabinettet.Er det Sunbeam katoder? Ja det er det,tror jeg da . Bestilte 2 stk fra Microplex men fandt ut at jeg trengte 2 til,bestilte dem fra samme plass men de er ikke lik de 2 første . Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 heiane du har skills snekkern!! sikkert en som har spurt om det tildligere, men hvor mye har alt kostet deg totalt? og ca hvor mange arbeidstimer? Lenke til kommentar
Shader Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Snekker'n: Ser at du har brukt blåe katoder i det kabinettet.Er det Sunbeam katoder? Ja det er det,tror jeg da . Bestilte 2 stk fra Microplex men fandt ut at jeg trengte 2 til,bestilte dem fra samme plass men de er ikke lik de 2 første . Ok, skal bestille 4 slike selv. Det så da ut som at de lyste ganske bra så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå