Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noe i mot at jeg stjeler worklogen din å ha på hjemmesiden? :) den er ikke oppe enda,,der den skal men jeg har lyst til å samle slike ting der.

Neida om du har lyst å legge en kopi av den på din hjemmeside så ver så god, skal vel ha den på en hjemmeside jeg og ,bare jeg får noen til å lage meg en, er ikke noe flink til slikt :blush:

Lenke til kommentar
noe i mot at jeg stjeler worklogen din å ha på hjemmesiden? :) den er ikke oppe enda,,der den skal men jeg har lyst til å samle slike ting der.

Neida om du har lyst å legge en kopi av den på din hjemmeside så ver så god, skal vel ha den på en hjemmeside jeg og ,bare jeg får noen til å lage meg en, er ikke noe flink til slikt :blush:

Hvis du spør folka i web-design så tror jeg gjerne at de hjelper deg med et desin ;)

Lenke til kommentar
Savner fortsatt bilde av føttene.

<---- fotfetish :evil:

Jepp, men det er fordi jeg ikke har bestemt meg helt enda, laget et sett som det finnst et bilde av i loggen,men vet som sagt ikke om jeg blir å bruke dem , så jeg er litt på leting enda :hmm::hmm:

Lenke til kommentar

Si fra hvis du skal selge LianLi-en din da! :)

Ellers, meget dyktig arbeid, men jeg har noen spørsmål.

Et standard PC-kabinett er som regel laget i et eller annet metall. Dette metallet opptar noe av varmen i kabinettet, og spres på veggene. Hvordan utarter dette seg i ditt selvbygde kabinett? Ser det er laget av tre...

Hva er temperaturen inne i kassa (og på prosesoren for den sags skyld)?

Lenke til kommentar

Tror du jeg kan gjøre det også?

Glemte å si at det kabinettet ble sinnsykt kult! :thumbup:

Utrolig bra jobba! :yes:

*Misundelig*

Lenke til kommentar

Snekker'n: Du sier du ikke kan lage hjemmeside? Det må da være noen på dette forum nettverket som er villig i å hjelpe deg å lage et design til nettsted? Vis jeg kunne slikt ville jeg vertfall ytet litt for å hjelpe deg slik du har hjulpet så mange før:) Stå på ;)

Lenke til kommentar
Snekker'n: Ser at du har brukt blåe katoder i det kabinettet.

Er det Sunbeam katoder?

Ja det er det,tror jeg da .

Bestilte 2 stk fra Microplex men fandt ut at jeg trengte 2 til,bestilte dem fra samme plass men de er ikke lik de 2 første .

Lenke til kommentar
Snekker'n: Ser at du har brukt blåe katoder i det kabinettet.

Er det Sunbeam katoder?

Ja det er det,tror jeg da .

Bestilte 2 stk fra Microplex men fandt ut at jeg trengte 2 til,bestilte dem fra samme plass men de er ikke lik de 2 første .

Ok, skal bestille 4 slike selv.

Det så da ut som at de lyste ganske bra så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...