Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper du fullfører dette, noe som du sikkert gjør. I motsetning til visse andre prosjekter, viker det som du jobber "litt" mere seriøst med det. All ære til deg, stå på!

Endret av dD.
Lenke til kommentar

Blir pent! Gleder meg til å se lakken komme. Jeg husker at Artic nevnte et billig sted å fornikle. Men det er kanskje portoen som øker prisen betraktelig her. :roll:

Edit:

Tusen takk for responsen folkens!  :love:

Krommingen ja, den kan være dyr, og den kan være billig. Etter jeg hadde ringt rundt til omtrent alle som driver med dette i norge http://www.overflate.no/bedrifter/Elektrol...0fornikling.asp var jeg i ferd med og gi opp hele opplegget. De skulle ha fra 400 kroner og opp "pr del" Og for veldig små deler som skruer, ca 20 kroner stykket. Jeg hadde ca 40 skruer og 4 større deler. Regn selv  :scared:

Men før jeg ga opp, ringte jeg heldigvis til et firma som kaller seg for stav metall. De skulle ha 600,- for alt!  :thumbs:

http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=196003

Endret av PsychoPat
Lenke til kommentar

Da har jeg hentet ut det jeg trodde skulle være en svart, smekker PSU, og stor ble derfor overraskelsen når den var metallic blå(!?!?). Jaja. Til mitt bruk duger den finfint. Da er det eneste alternativet jeg har den Antecen, men den er "bare" på 380W.

-KJ

Lenke til kommentar
Da har jeg hentet ut det jeg trodde skulle være en svart, smekker PSU, og stor ble derfor overraskelsen når den var metallic blå(!?!?). Jaja. Til mitt bruk duger den finfint. Da er det eneste alternativet jeg har den Antecen, men den er "bare" på 380W.

-KJ

Hm, feilpostet?

Lenke til kommentar

Nei. Tilbød Snekkern å bytte sin gamle PSU i en svart en som jeg hadde bestilt litt tidligere i tråden. Men når jeg da åpnet denne viste det seg at den slett ikke var svart. :(

-KJ

Edit. To på likt skylder meg en Cola! :D

Edit 2: Skal forresten få tatt et bilde av den så du får avgjøre selv om det duger. Den er ganske mørk.

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Nei. Tilbød Snekkern å bytte sin gamle PSU i en svart en som jeg hadde bestilt litt tidligere i tråden. Men når jeg da åpnet denne viste det seg at den slett ikke var svart. :(

-KJ

Edit. To på likt skylder meg en Cola! :D

Edit 2: Skal forresten få tatt et bilde av den så du får avgjøre selv om det duger. Den er ganske mørk.

Ok, beklager så mye! Har ikke fått med meg det der.. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...