Boralis Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Joda , men om noen river den ned i gulvet er det som regel nok, skal ikke store kakken til, men nå er den justert Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Sjekka opp prisen på fornikling av dekslet til strømforsyning, det vil koste ca 1000.- kr + frakt, tror jeg satser på en sort ja Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Vel etter den fadesen med watern ble jeg forbanna og rev av hele fronten , bygger ny i et stykke. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Håper du fullfører dette, noe som du sikkert gjør. I motsetning til visse andre prosjekter, viker det som du jobber "litt" mere seriøst med det. All ære til deg, stå på! Endret 13. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Her er en liten oppdatering. Jeg har nå skiftet ut fronten og laget en hel løsning av front/topp og har byttet ut de to 80 mm viftene med en 120 mm i front. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 stilig! ser veldig proft ut Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du er så flink at jeg har lyst til å grine.. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Blir pent! Gleder meg til å se lakken komme. Jeg husker at Artic nevnte et billig sted å fornikle. Men det er kanskje portoen som øker prisen betraktelig her. Edit: Tusen takk for responsen folkens! Krommingen ja, den kan være dyr, og den kan være billig. Etter jeg hadde ringt rundt til omtrent alle som driver med dette i norge http://www.overflate.no/bedrifter/Elektrol...0fornikling.asp var jeg i ferd med og gi opp hele opplegget. De skulle ha fra 400 kroner og opp "pr del" Og for veldig små deler som skruer, ca 20 kroner stykket. Jeg hadde ca 40 skruer og 4 større deler. Regn selv Men før jeg ga opp, ringte jeg heldigvis til et firma som kaller seg for stav metall. De skulle ha 600,- for alt! http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=196003 Endret 13. april 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Da har jeg hentet ut det jeg trodde skulle være en svart, smekker PSU, og stor ble derfor overraskelsen når den var metallic blå(!?!?). Jaja. Til mitt bruk duger den finfint. Da er det eneste alternativet jeg har den Antecen, men den er "bare" på 380W. -KJ Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Da har jeg hentet ut det jeg trodde skulle være en svart, smekker PSU, og stor ble derfor overraskelsen når den var metallic blå(!?!?). Jaja. Til mitt bruk duger den finfint. Da er det eneste alternativet jeg har den Antecen, men den er "bare" på 380W. -KJ Hm, feilpostet? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Neida er ikke feilpostet , det var jeg som var ute etter en sort stforsyning. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Nei. Tilbød Snekkern å bytte sin gamle PSU i en svart en som jeg hadde bestilt litt tidligere i tråden. Men når jeg da åpnet denne viste det seg at den slett ikke var svart. -KJ Edit. To på likt skylder meg en Cola! Edit 2: Skal forresten få tatt et bilde av den så du får avgjøre selv om det duger. Den er ganske mørk. Endret 13. april 2004 av jevel Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kommer spikrene til å vises igjennom malingstrøkene? Tviler vel på det, men håper ikke det for din del, siden de ikke akkurat var på linje. Du vet vel hva du driver med Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Nei. Tilbød Snekkern å bytte sin gamle PSU i en svart en som jeg hadde bestilt litt tidligere i tråden. Men når jeg da åpnet denne viste det seg at den slett ikke var svart. -KJ Edit. To på likt skylder meg en Cola! Edit 2: Skal forresten få tatt et bilde av den så du får avgjøre selv om det duger. Den er ganske mørk. Ok, beklager så mye! Har ikke fått med meg det der.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kommer spikrene til å vises igjennom malingstrøkene? Tviler på det Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 bare å lakkere svart da, dummie Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Og her er det som egentlig skulle ha vært en mørkesvart PSU: http://www.home.no/jevel/PSUBLUE.jpg -KJ Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) det der ble KNALL BRA snekker`n!!! du er en sann mester Jeg liker fargen slik den er nå jeg *elsker tre kvitt* Gleder meg til fortsettelse edit: mase leif Endret 13. april 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kommer spikrene til å vises igjennom malingstrøkene? Hvis ikke snekker´n har brukt sånn spiss greie (var det dor det het?) når han slo inn spikerene, er det bare å bruke litt sparkel. Uansett, dette blir vanvittig tøft Snekker´n! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå