*Magnus* Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 FYY faaan.. KONGE prosjekt Snekker'n... Tipper at du har komme til å fått MASSE for den der hvis du har selgt den Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det kan være at jeg har gått glipp av noe, mne hvor skall bryterene plasseres inne i kabinettet? Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Joda,men samtidig er det morro med tilbakemeldinger og forslag på ny løsninger.Det heter seg at flere hoder tenker bedre en ett Det er derfor svensk politi alltid har med seg hund! Meget bra prosjekt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 De sier så , men har iallefall fått bryterpanelet som er inne i makinen farget sort . Jepp skal tørke av det, ser det er litt rester etter teipen som holdt det på plass menst limet tørka Nå har jeg ikke fulgt helt med i timen skjønner jeg... Hva skal de bryterne brukes til? QUOTE (Snekker`n @ 05/06/2004 : 14:08) Joda,men samtidig er det morro med tilbakemeldinger og forslag på ny løsninger. Det heter seg at flere hoder tenker bedre en ett Det er derfor svensk politi alltid har med seg hund! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Takker, det er godt det er noen som følger med Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Er ikke så ofte inne på denne delen av forumet, men jeg fant denne tråden og ble rett og slett fascinert. Nydelig kabinett, nydelig jobbing, og fin rapportering fra steg til steg. Virkelig flott En tanke surret forresten opp i hodet mitt mens jeg så på bildene. Du kan jo alltids kjøpe en matchende tlf om du har 5 tusenlapper å svi bort kort oppsummert: flott arbeid Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Den grillen i front der ødela noe vilt for helhetsinntrykket! Bytt den ut! Kanskje en slik. det med grillene ble jo disskutert når han skulle kjøpe dem, å da endte det opp med de han har valgt nå! Det kan være at jeg har gått glipp av noe, mne hvor skall bryterene plasseres inne i kabinettet? tror ikke det er mange sidene siden han hviste bilde men på bildet så det ut som de skulle sitte i lexan plata. Endret 6. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ok. har mistet oversikten i dette prosjektet nå. Gleder meg til samleside når prosjektet er ferdig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Arbeider med saken, vil lage en "samleside" med det viktigte , legger så link til denne på førstesiden. Skulle det da vere ting som burde med sier dere fra så legger jeg det dit,drmed blir alt samlet og forhåpentligvis oversiktlig. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Arbeider med saken, vil lage en "samleside" med det viktigte , legger så link til denne på førstesiden.Skulle det da vere ting som burde med sier dere fra så legger jeg det dit,drmed blir alt samlet og forhåpentligvis oversiktlig. Dette er jo noe som vi setter stor pris på men det er jo ike noe hast da... man får jo se utvikklingen her da. Det viktigst er jo prosjektet. Synes det blir fint jeg, dette er vel noe frune kan godta på stuen? Hvis du skal ha den der da. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ville heller ha gjort det slik: http://privat.bluezone.no/svejaco/sykt/135.jpg Nja, det kan bli _for_ symetrisk. Får sånn juletreform. Synes plasseringen på siden er helt fin den! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ville heller ha gjort det slik: http://privat.bluezone.no/svejaco/sykt/135.jpg Nja, det kan bli _for_ symetrisk. Får sånn juletreform. Synes plasseringen på siden er helt fin den! enig der.. behold det sånn som det er nå du.. Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 nesten like bra som mitt prosjekt, men bare nesten altså http://mscon.net/amiga/htpc/DSCF0618.JPG Bare leiker litt nå som strømforsyninga er ikke virker. haha Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hehe ja. Jeg har begynt på nytt http://mscon.net/phpBB2/viewtopic.php?t=130 Lenke til kommentar
majuz Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 digger det kabinettet.. skal du selge det send en PM!!!! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Man selger da ikke "barnet" sitt.. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 må si meg enig i det. etter å ha lagt så mye tid og arbeid i det så selger ma det ikke. så "nice try" Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 digger det kabinettet.. skal du selge det send en PM!!!! Tror ikke du bør bli sittende å vente på den,nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå