Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så er det de knappene helt til venstre på bildet, hva om de ble plassert litt ut til siden på begge sider av powerknappen? først en drev knapp ---> power ----> drev knapp, mente jeg.

tror han må ha drevknappene der de står for at de skal klare å åpne cd-drevene...

Hallo?. Knappene kan jo være hvorsomhelst siden cd drevene er moddet slik at det går ledninger fra cd-rom til knappene. Siden det er slik så er jeg sikker på at det fullt mulig å plassere dem slik jeg skrev.

Lenke til kommentar

greie de grillene ja.. men det blir jo bare for å ikke ha "standard" liksom.. er ikke noe grunnleggende galt med designet på standardgrillene akurat.. det er bare det at "alle" har dem, ergo blir det standard og liksom ikke godt nok..

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar

Jepp men om dere så det siste bildet jeg la ut så var det to knapper der nå , en start og en reset .

Når det så gjelder grillen,hadde jeg tenkt på den som nevnes "nr 1 i rad 2" men selfølgelig er det ingen her til lands som har dem,dermed må de bestilles fra utlandet . Dette blir jeg muligens å gjøre,men inntil da blir jeg å bruke de jeg har .

Å bestille disse fra FrozenCPU ble litt for dyrt, prøvde å legge inn en bestilling på 3 stk det ble 45 dollar + 63 dollar i frakt :roll:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...