Rikky Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 tror han må ha drevknappene der de står for at de skal klare å åpne cd-drevene... Hvorfor det? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Så er det de knappene helt til venstre på bildet, hva om de ble plassert litt ut til siden på begge sider av powerknappen? først en drev knapp ---> power ----> drev knapp, mente jeg. tror han må ha drevknappene der de står for at de skal klare å åpne cd-drevene... Hallo?. Knappene kan jo være hvorsomhelst siden cd drevene er moddet slik at det går ledninger fra cd-rom til knappene. Siden det er slik så er jeg sikker på at det fullt mulig å plassere dem slik jeg skrev. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) det blir jo nesten som i karambas første prosjekt.. *edit* posritivt ment på en forklarende måte.. Endret 4. juni 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Så er det de knappene helt til venstre på bildet, hva om de ble plassert litt ut til siden på begge sider av powerknappen? først en drev knapp ---> power ----> drev knapp, mente jeg. Sånn? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du er inne på noe her ja Rikky . Slik tenkte jeg meg det. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Tror dette hadde blitt bra? (paint skills som få ) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Nei, det synes jeg ikke. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Den grillen i front der ødela noe vilt for helhetsinntrykket! Bytt den ut! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 syns du? passer vel ikke helt med med noen unreal eller spiderman-grill på den der syns nå jeg da.. det måtte være å få tak i en annen grill som er like normal som den der da Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Den grillen i front der ødela noe vilt for helhetsinntrykket! Bytt den ut! Kanskje en slik. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ville heller ha gjort det slik: (PS ferdighetene mine ekke noe spesielt bra som dere ser) Tror en av disse hadde passet bra. Spesielt den første i rad 1 og to. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) greie de grillene ja.. men det blir jo bare for å ikke ha "standard" liksom.. er ikke noe grunnleggende galt med designet på standardgrillene akurat.. det er bare det at "alle" har dem, ergo blir det standard og liksom ikke godt nok.. Endret 4. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ville heller ha gjort det slik: (PS ferdighetene mine ekke noe spesielt bra som dere ser) Tror en av disse hadde passet bra. Spesielt den første i rad 1 og to. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jepp men om dere så det siste bildet jeg la ut så var det to knapper der nå , en start og en reset . Når det så gjelder grillen,hadde jeg tenkt på den som nevnes "nr 1 i rad 2" men selfølgelig er det ingen her til lands som har dem,dermed må de bestilles fra utlandet . Dette blir jeg muligens å gjøre,men inntil da blir jeg å bruke de jeg har . Å bestille disse fra FrozenCPU ble litt for dyrt, prøvde å legge inn en bestilling på 3 stk det ble 45 dollar + 63 dollar i frakt Endret 4. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Pøh trenger da ikke restart. Er jo ikke værre enn å plassere reset til venstre for viftestyringen. Men gjort er gjort, og spist er spist. Syns absolutt ikke det ser dumt ut slik det gjør nå! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Vel noen liker mora ...... osv . Jeg likte det slik jeg satte det jeg da Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Vel noen liker mora ...... osv .Jeg likte det slik jeg satte det jeg da og hvem driver med prosjektet? hvem betaler for alt og dermed burde bestemme hvor knappene skal stå? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Joda,men samtidig er det morro med tilbakemeldinger og forslag på ny løsninger. Det heter seg at flere hoder tenker bedre en et Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 ..Det heter seg at flere hoder tenker bedre en et Flere kokker mere rot.... Meget bra arbeid, digger toweret ditt! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) De sier så , men har iallefall fått bryterpanelet som er inne i makinen farget sort . Jepp skal tørke av det, ser det er litt rester etter teipen som holdt det på plass menst limet tørka Endret 5. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå