Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Det var en som sa til meg at det fulgte med et sånt program til PC'en så skriver man bare hva som skal stå på LCD displayet, så komemr det opp på LCD displayet... Er det riktig? må nok inrømme at det er jeg som sa det. jeg blandet det displayet og det fra microplex. det følger ikke akkurat med men det er linka til det du trenger.http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC53010 edit: glemte å si at det bryter opplegget er tøft. Endret 2. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) hei.. dritsmart med brytere inni! nydelig resultat snekkern.. håper jeg kommer i nærheten av lakkfinishen din på prosjektet mitt.. Endret 2. juni 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 BTW: hvor mye kosta de "Snekker'n" logo'ene ? Og hvor fra? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 BTW: hvor mye kosta de "Snekker'n" logo'ene ? Og hvor fra? Fikk dem fra Bratec.no . De store kostet ca 150.- de små 50.- Ja det var i dyreste laget, er sikkert andre som er billigere . Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 BTW: hvor mye kosta de "Snekker'n" logo'ene ? Og hvor fra? Fikk dem fra Bratec.no . De store kostet ca 150.- de små 50.- Ja det var i dyreste laget, er sikkert andre som er billigere . men bra ble det da. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Den rammen ble nice! Greier snart ikke å sove om natta lenger, blir sittende å vente på udate Endret 2. juni 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
majuz Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 likte de bryterne... kan jeg få lov til og kopiere de??? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 likte de bryterne... kan jeg få lov til og kopiere de??? Disse er patentbeskyttet og ethvert forsøk på å kopiere disse vil få rettslige følger Neida versågod om du mener dem er brukbare så er det fritt frem . Lenke til kommentar
majuz Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 takk takk.. skal bestille plexsi plate snart så da blir det mooding Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 BTW: hvor mye kosta de "Snekker'n" logo'ene ? Og hvor fra? Fikk dem fra Bratec.no . De store kostet ca 150.- de små 50.- Ja det var i dyreste laget, er sikkert andre som er billigere . Ok. Er de klistret rett på, eller har du et klarlakk lag over ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Limt rett på, ingen lakk over nei. Holder nå på med hovedbrytern og gjør den klar for montering. Endret 2. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det blir bare bedre og bedre dette ' Når man tror kabinettet er ferdig, dukker du opp med små men geniale opgraderinger DIGGER D Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jepp som jeg nevnte tidligere så er det en del småting igjen og det er utrolig hvor mye tid som går med til dette, men nå har jeg fått montert den så da er det bare resetknapen og de to lysene igjen i fronten . Endret 2. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Veldig nice!! edit: er en rar strek ved LCD displayet tho.. Endret 2. juni 2004 av LilleG Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvordan skal du gjøre det med cd-rom osv? Skjule dem bak frontdekslene? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) De er skjult bak dekslene, de to knappene til venstre for dem er for å åpne/lukke dem . Når det gjelder den "rare" streken ved LCD panelet , så er det ikke en strek , men en sprekk i lakken Takket vere meg selv, hadde panelet ute og da jeg satte det inn teitet jeg til for hårdt på den skruen så lakken sprakk Typisk , men det er ikke så ille , får maskere litt ta frem 2000 papir og lakkboksen å fikse det Men det går noen timer ekstra ja Endret 2. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Når det gjelder den "rare" streken ved LCD panelet , så er det ikke en strek , men en sprekk i lakken Takket vere meg selv, hadde panelet ute og da jeg satte det inn teitet jeg til for hårdt på den skruen så lakken sprakk Typisk Uflax er et fint dyr Eg har for vane og ikke tenke ut ideene mine helt. Har fått endel "å nei var d sånt d var" eg har måttet ta viften min til psuen utenfor pga plassmangel inni. D kalles dårlig planlegging. Peet Lenke til kommentar
Tuborg Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Dette så jo enormt bra ut. Ble sittende å lese alt sammen. Stå på Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Jepp,de sier så,men jeg synest ikke det dyret er fint, men uansett det er slikt som skjer så gjordt er gjordt og spist er spist. I da skal jeg se om jeg får ferdig den siste brytern og lysene i fronten,så får jeg fikse den skaden etterpå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå