CB87-Bergen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Utrolig bra arbeid Men jeg har Rheobus selv, og de LEDene er utrolig kraftig. Og jeg personlig synes det kan bli litt små-irriterende om de står på over land tid uten deksel. Har du noe å dekke over med, eller bare liker du det blå lyset? Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Dette var bra Samme farger som eg bruker. Hva er de du har lagt ramma av? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Jepp de lysene er i sterkeste laget,vurderer derfor å kjøpe en annen å sette inn istedenfor. Rammen er laget i rustfritt sål , jeg brukte vinkelsliper til grovskjering ,resten er filt til for hand så er det pusset med 2000 smergel . Dremmel`n hadde ikke mulighet her . Endret 1. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Amatør Neida, regner med det samme skjedde din Dremel om du prøvde som skjedde min (det sa stopp gitt, deretter hadde jeg diverse kappeskivebiter i panna ). Men apropos den rammen; hvor stor er rammen (hvor bred er kanten rundt)? Edit: Ang led`s; prøv å trykke de litt tilbake da de har en enorm spredning. Jeg har heller spot`s ut av hullene fremfor flomlys utenfor kanten Endret 1. juni 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ramma er ca 15 x 17 cm og 2,5 mm tykk kanten rundt er ca 10 mm Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) skikkelig tøft. spesielt med den logoen på! når ble den laget a? har ikke sett den tiligere. Endret 2. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Unnskyld ordbruken, men dette er bare et JÆVLA bra stykke arbeid Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 skikkelig tøft. spesielt med den logoen på! når ble den laget a? har ikke sett den tiligere. Den fikk jeg laget samme sted som den forrige (den store) Har bare ikke montert den på før nå. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvordan fikk du programert det LCD displayet ? Har spurt om det før men hva gjorde du nøyaktig ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Du må laste ned LCD smartie, i tillgg m u ha "port 95nt.exe" denne finner du ved¨å søke på nettet, innstaller disse to og så er det bare å begynne å leke seg med programmet . Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Oki, men den printerporten ... går den ut av kabinettet og inn i printerporten på hovedkortet eller ? (Jeg vet jeg er dum) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg fikk med en flatkabel med ferdigmonterte kontakter på, ja du må på utsiden av kabinettet for å koble den til. Men det er bare å stikke den ut gjennom en av de åpningene bak som er beregnet for ekstra kort, du har ikkert en av dem ledig . Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Du er snart helten min Snekker'n Logoen tar seg veldig godt ut forresten. Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det var en som sa til meg at det fulgte med et sånt program til PC'en så skriver man bare hva som skal stå på LCD displayet, så komemr det opp på LCD displayet... Er det riktig? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Det fulgte ikke med,men det ligger på nettet, det er det som heter LCD smartie , når du bruker det til å programere får du opp et bilde på pc skjermen med anntall linjer du har til rådighet her kan du legge inn det du ønsker, i tillegg er det fedrige programm du kan aktivere for eks for å vise temp , eller hvilke melodier/artister du spiller av . Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det fulgte ikke med,men det ligger på nettet, det er det som heter LCD smartie , når du bruker det til å programere får du opp et bilde på pc skjermen med anntall linjer du har til rådighet her kan du legge inn det du ønsker, i tillegg er det fedrige programm du kan aktivere for eks for å vise temp , eller hvilke melodier/artister du spiller av . Fett! Det displayet må jeg ha... Hvor kjøpte du det? hammar? (var det det het?) Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den rammen ble veldig nice Snekker'n! Likte den! Gleder meg til å se de bryterne sitte på kabinette! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Siden jeg ikke vil ha flere brytere enn nødvendig i front så setter jeg bryterne til lysene inne i kabinettet, da disse sjelden blir brukt. Ja rammen vil bli sort og kablene skjult . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå