Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kabinettet er seriøst fint, det har klasse og ser ut som om det koster en masse penger :). Likte den pianolakk effekten på kabinettet, det får en eksklusiv look. Stå på dette blir pent.

Neida den er ferdig, bruker lexan,men venter på sotningsfilmen jeg skal ha på den , så må jeg ha alt sikkelig på plass,bla er det et nForce 3 250 kort på tur. 

De får det inn på onsdag, tror du det er sjangs for at de sender til oss som har kjøpt det på onsdag?

Endret av knutern_
Lenke til kommentar
Natrium: Kanskje snekker`n har brukt clear blue eller noe lignende fra microplex?. Må vist bruke ac fluid og clear blue for å få den rette effekten

Vær snill og ikke qoute bilder :devil:

det er jo clear blue det er linka til.

får at bare linken til bildet skal vises ven quote, skal jeg da fjerne (img) før og etter linken?

Lenke til kommentar

Frister å starte med et lignende prosjekt på egenhånd nå! Kunne vært en finfin worklog dette her hadde det kun vært innlegg som er interessante å lese. Dvs ikke all driiten om at "Du er guden min!!" o.l. Ikke misforstå dette nå da, jeg liker det som er gjort, men over 50% av postene burde folk ha spart seg. En pm har gjort samme nytten liksom.

Fra side 25 og utover ble det bare skum-lesing så jeg kan vel ha misset et og annet, men hvor mye har dette kostet fra start snekker'n?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...