Nicklas Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kan du poste noen bilder av hele kabinettet nå med lysene på og av ? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiz Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Fy du er god.. Ryddig, Stilrent og Fint =) Nydelig arbeid, vil se hele kabbiset da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 OK OK, men jeg er ikke ferdig ,holder på med "prøvemontering "av lysene derfor alt rotet rundt, jeg er heller ikke ferdig med fronten (bryterne + ramma rundt 5 1/4 brønene.) Men ok sånn ser det ut så langt. . . Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 OMFG, det der er seriøst det fineste kabinetter jeg har sett. tar ikke for stor plass. utsøkt design. og sist men ikke minst, det fungerer som kabinett. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det må jeg bare si... UTSØKT KONGE bare lurer... er det no mer som mangler på det nå, ser at det mangler plexi, men er et noe du har i planene? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Neida den er ferdig, bruker lexan,men venter på sotningsfilmen jeg skal ha på den , så må jeg ha alt sikkelig på plass,bla er det et nForce 3 250 kort på tur. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Det kabinettet er seriøst fint, det har klasse og ser ut som om det koster en masse penger . Likte den pianolakk effekten på kabinettet, det får en eksklusiv look. Stå på dette blir pent. Neida den er ferdig, bruker lexan,men venter på sotningsfilmen jeg skal ha på den , så må jeg ha alt sikkelig på plass,bla er det et nForce 3 250 kort på tur. De får det inn på onsdag, tror du det er sjangs for at de sender til oss som har kjøpt det på onsdag? Endret 30. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 i dont like you Snekker'n. Your just 2 GOOOD for us! ( ) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Tipper det kabinettet er 3ganger bedre i "real-life" enn på bilder! ser små snaxy ut :thumsup: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Det skrives Case, ikke Chase Jepp vet det , hadde jo brukt begge varianter i farten Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 utrolig pent ! noe av det stiligste jeg har sett egentlig. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 får vel hive meg på mengden utrolig bra lagd snekker'n Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Natrium: Kanskje snekker`n har brukt clear blue eller noe lignende fra microplex?. Må vist bruke ac fluid og clear blue for å få den rette effekten Vær snill og ikke qoute bilder det er jo clear blue det er linka til. får at bare linken til bildet skal vises ven quote, skal jeg da fjerne (img) før og etter linken? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Bare en smiley i hele verden som passer: Endret 31. mai 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Frister å starte med et lignende prosjekt på egenhånd nå! Kunne vært en finfin worklog dette her hadde det kun vært innlegg som er interessante å lese. Dvs ikke all driiten om at "Du er guden min!!" o.l. Ikke misforstå dette nå da, jeg liker det som er gjort, men over 50% av postene burde folk ha spart seg. En pm har gjort samme nytten liksom. Fra side 25 og utover ble det bare skum-lesing så jeg kan vel ha misset et og annet, men hvor mye har dette kostet fra start snekker'n? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 nesten like bra som mitt prosjekt, men bare nesten altså http://mscon.net/amiga/htpc/DSCF0618.JPG Bare leiker litt nå som strømforsyninga er ikke virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå