insider Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 ble veldig tøft med displyet Lykke til med programeingen Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Vil absolutt anbefale å sette en tynn plexiplate med sort sotningsfilm foran displayet. Tror det hadde sett penere ut. Ellers et sinnsykt bra prosjekt. Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Her er displayet på plass. Neste skritt blir å lære seg hvordan dette skal programeres . Sinnsykt tøft!! Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Må bare si at dette er et sinnsykt bra prosjekt... Det kommer nok til å bli konge!!! Også vil jeg si at vi har hatt et prosjekt på skolen, der jeg og en kompis lagde kabinett. Og dette prosjektet var min INSPIRASJON! Ble absolutt ikke like bra, men jeg ble ganske fornøyd med det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Her er displayet tilkoblet, men får det ikke til å gogdta driverfilen til porten det er koblet til, får vel sjekke litt mer. Her er et bilde av hvordan lakkfinnishen ble, tror jeg lar den vere slik. Endret 28. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
majuz Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 sinnsykt... det er jo like godt som et speil.. må jo polere det 2 ganger i året og vaske det en gang i uken som en bil Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 nice finish på lakken ! blank som bare det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 På disse bildene er det ikke polert det er heller ikke klarlakk på det. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 utrolig pent, snekkern! Nydelig lakkering, bra gjenskinn! På det ene bildet av en vifte som speiles trodde jeg du hadde satt to vifter oppå hverandre, og skjønte ikke hvordan du kunne skryte av at det var gjenskinn! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Her er et bilde av hvordan lakkfinnishen ble, tror jeg lar den vere slik. hva er det som ligger oppå der a? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Den ble jo "relativt" bra den finishen der Vet ikke om du har svart på dette før men, hvor fikk du kjøpt det displayet og hvor mange penger måtte du ut med? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Den ble jo "relativt" bra den finishen der Vet ikke om du har svart på dette før men, hvor fikk du kjøpt det displayet og hvor mange penger måtte du ut med? det er kjøpt på hammar hvis jeg ikke tar helt feil. se etter i elektronikk >byggesett Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Her er displayet tilkoblet, men får det ikke til å gogdta driverfilen til porten det er koblet til Tror du trenger en fil som heter "Port95nt". Måtte ha den her i alle fall. Er på 1,6 mb. Send meg en PM hvis jeg skal maile. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Her er et bilde av hvordan lakkfinnishen ble, tror jeg lar den vere slik. hva er det som ligger oppå der a? Vet ikke hva du mener ,men om det er hva den tingsten er så er det en Usb stic såkalt Pen drive. LCD panelet er kjøpt hos http://www.hammar.no Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Her er et bilde av hvordan lakkfinnishen ble, tror jeg lar den vere slik. hva er det som ligger oppå der a? Vet ikke hva du mener ,men om det er hva den tingsten er så er det en Usb stic såkalt Pen drive. LCD panelet er kjøpt hos http://www.hammar.no det var det jeg tenkte på Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Off-Topic: Snekker'n, skal du på TG til neste år?? (TG 05) Hvis du skal må du ta med dette kabinettet da... Jeg må bare se det! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Ble sinsykt bra snekker`n Hva med å ha en slags chrome list rundt displayet? edit: BTW: LEKKER finnish Endret 28. mai 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå