Boralis Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Ok, er begynt å sette sammen maskinen igjen ,så regner med å komme med noen bilder i kveld, gidder ikke legge inn bilder på denne maskinen som jeg sitter på nu. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ok, er begynt å sette sammen maskinen igjen ,så regner med å komme med noen bilder i kveld, gidder ikke legge inn bilder på denne maskinen som jeg sitter på nu. med displayet i? er iverig etter å se det.. tenker på å kjøpe det samme selv. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Jepp,med displayet i, har akkurat fått montert det. Det ble mere arbeid enn beregnet da jeg måtte frese innvendig i kabinettet for å få samme tykkelsen på treverket som på displayet, dette tok sin tid da det var trangt å komme til og fresingen måtte gjøres på frihånd. Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jepp,med displayet i, har akkurat fått montert det.Det ble mere arbeid enn beregnet da jeg måtte frese innvendig i kabinettet for å få samme tykkelsen på treverket som på displayet, dette tok sin tid da det var trangt å komme til og fresingen måtte gjøres på frihånd. Vill se bilder!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Det kommer det kommer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det kommer det kommer *utålmodig* Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Slutt å mas da, forstår dere ikke at dere bare er UTROLIG irriterende? Gi nå Snekker'n tid til å mekke en ordentlig post istedenfor å bare mase fram noe. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Ok ting tar tid,men her er hullet fedig skåret. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Ser jo tøft ut det der ja Skal du forme en plexi plate likt som fronten på kabinettet da eller (buet)? Edit: Jeg skal feste mitt LCD på skjermen iom at tilkoblingen må ut av kabinettet uansett og strømmen er bare to ledere Endret 28. mai 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Får se nå i første omgang setter jeg det rett inn,slik at jeg kan ta det i bruk. Mulig jeg lager den platen i helgen Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ugh, skulle ønske jeg klarer å få så nais finish som deg, prøvde meg på første lag med sort lakk, etter 3 lag med grunning, og det ser utrolig stygt ut. Må vel regne med en 8 lag med sort + pussing og klarlakk? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Her er displayet på plass. Neste skritt blir å lære seg hvordan dette skal programeres . Endret 28. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Lekkert, vet det er en hel gjeng med plugins til winamp ihvertfall (til LCD display), det feteste er vel å få temp og slikt fra HK opp? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Jepp,men jeg er dårlig på programering,får håpe jeg får det til Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det ble veldig bra Snekker'n! Jeg bare lurte på om du kunne ta noen nærbilder av der pumpa og strømfor. er? Vil gjerne se den innvendig og litt nærbilde av alle duppeditter som er inni der! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hmmm. Litt vanskelig å se på bildet om ramma til displayet er aluminium eller vanlig beige..? Hvis det siste er tilfelle, har du vurdert å lakke det? PS. Sinnsykt kuul lyseffekt fra viftestyringen..! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Ramma er i alu ja, om jeg lakkerer den vet jeg ikke da den blir i samme stil som ringen rundt tanken og de rundt bryterne i fronten. Dette får jeg vurdere når alt er på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå