Boralis Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Det er for ekstra strøm til systemet og den delen er det feil på, derfor får jeg et nytt nForce 3 250 kort hos Netshop istedenfor dette . Derfor har jeg heller ikke montert vannkjøling på "nb" (du ser den viften i bakkant av gpu) den bråker som fy og overdøver alt annet, men får vel slite med det til jeg får nytt kort. Endret 20. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
insider Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Utolig bra arbeid snekkern ! Ble et utolig tøft og stilig kabinett ! Stå på ! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ikke uten grunn at han kaller seg snekker`n Ps. husk at laksesesongen starter snart.................... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Ikke uten grunn at han kaller seg snekker`n Ps. husk at laksesesongen starter snart.................... Ja jeg vet, bor ca 7-8 km fra lakseelv med et enormt vann der laksen går opp,skal også se om jeg kommer meg i Målselvfossen Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Jeg lagde et bilde jeg -Perfekt! Forresten: Har du noe navn? Endret 20. mai 2004 av So Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ikke uten grunn at han kaller seg snekker`n Ps. husk at laksesesongen starter snart.................... Ja jeg vet, bor ca 7-8 km fra lakseelv med et enormt vann der laksen går opp,skal også se om jeg kommer meg i Målselvfossen så sant du ikke skal stoppe ut en laks og ha den i kabinettet, vil jeg si at dette er litt of topic Uansett: Takk for at du svarte på hva den "tingen" var snekkern Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Vil haaaaa... NICE WORK, Snekker'n! Nice finish. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Utrolig pent Snekker`n. Dog, rotete du har det på pulten din Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det er bare og bøye seg i støvet, dette ble utrolig bra. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Utrolig pent Snekker`n. Dog, rotete du har det på pulten din Jepp,men rotet skyldes jo at jeg holder på med montering , det blir noen deler liggende rundt da . Men lover å rydde Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Ikke uten grunn at han kaller seg snekker`n Ps. husk at laksesesongen starter snart.................... Ja jeg vet, bor ca 7-8 km fra lakseelv med et enormt vann der laksen går opp,skal også se om jeg kommer meg i Målselvfossen kjøpte meg Ambassaeur 6600c snelle og en milostang til til sammens 6000 i forrige uke , håper på å dra i land noen fine lakser i Gaula i sommer ontopic : veldig pent arbeide. likte den løsningen med psuen, slik at den alltid får frisk luft og spruter ikke varm luft inni pc heller , stå på Endret 21. mai 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 http://snekkerboden.com/prosjekt/102.jpg Det er muligens det peneste og mest stilrene kabinettet jeg har sett på lenge. Vakkert arbeid! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Utrolig pent Snekker`n. Dog, rotete du har det på pulten din Jepp,men rotet skyldes jo at jeg holder på med montering , det blir noen deler liggende rundt da . Men lover å rydde Da er du nesten unnskyldt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Her er et par bilder av den nye RBX blokka som jeg fikk hos Netconnection , den funker utrolig bra, cpu temp mellom 28-30 grader romtemp ca 24 gradet, dette med viftene helt nedstilt. . Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Åssen minne er det? (Gull deksel?) Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Får harddiskene noe kjøling, eller står de bare på rekke og rad? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Sinnsykt deilig arbeid snekker'n, det skal du ha Du kommer ikke på Norsk Laksefestival i Surnadal da? (jeg bor der) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Minnebrikkene er 2 stk OCZ 3700 Gold. Harddiskene blir kjølt av den 120 mm vifta som står i front av kabinettet, derfor står de på høykant slik at luften passerer mellom dem, de er helt kalde . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå