Tommelom Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Må bare si meg enig med alle de andre her. Lest hele log'en og det ga meg ekstra kick til mitt eget prosjekt som er på gang. Klarer jeg halve kvaliteten på finnishen din, så blir jeg megafornøyd Lenke til kommentar
Novec Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Begge prosjektene er av ypperste klasse, men som Snekker'n sier blir det som å sammenligne epler og pærer. De er forumets konger i hver sin kategori! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Vi har vel allerede spurt Karamba om det, har vi ikke? eeh...nei. Det har dere ikke. lol det burde de... stå på alle sammen, vurderer å starte en eller annen mob til sommern, mye fri Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) OK, som jeg nevnte så har jeg nå montert sammen det meste i kabinettet , dette for at dere skal få se hvordan det blir og for å forskire meg selv om at alt passer . Har ikke satt inn lys og bryterne enda , men det kommer . Montering av vifter på radiator Her er de på plass. Så noen bilder av systemet. . . . Som dere ser så vil kablene til sata og til av/på , hd lys osv enten bli skjult de og eller så blir de sleevet i chrome. Her er foresten HD rammen slik den endelig ble , med plass for 4 disker. Endret 20. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hmm... kan du lage en til meg også?? med samme hardware.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Utrolig pent Snekker'n!!!!! Skala fra 1 til 10 ville jeg har gitt 15!! Du er virkelig utrolig Snkker'n, men bare en ting: hvor har du gjemt pumpa og hvorfor går alle slangene ut bak? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Endelig, etter ørten sider, kommer et bilde av systemet Ser fint ut dette, ryddig og bra. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Utrolig pent Snekker'n!!!!! Skala fra 1 til 10 ville jeg har gitt 15!! Du er virkelig utrolig Snkker'n, men bare en ting: hvor har du gjemt pumpa og hvorfor går alle slangene ut bak? Fordi han har pumpen i den kassen nederst der, og som du ser så går slangene dit. Svarte for deg jeg Snekker`n Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg skrev litt feil! Jeg mente på det gamle kabinette ditt så kan man se at slangene går ut av PC70 kabinette ditt og ned i gulvet! Hva har du gjort der? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Utrolig pent Snekker'n!!!!! Skala fra 1 til 10 ville jeg har gitt 15!! Du er virkelig utrolig Snkker'n, men bare en ting: hvor har du gjemt pumpa og hvorfor går alle slangene ut bak? slanene går ned i kjelleren der han har radiatoren eller noe i den duren... Endret 20. mai 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Sweet.. Du har ikke et bilde som viser finishen litt bedre? (Kan hende jeg har oversett det om du har lagt ut et bilde allerede. Sidene flyger jo avgårde) Meget pent, meget.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg skrev litt feil! Jeg mente på det gamle kabinette ditt så kan man se at slangene går ut av PC70 kabinette ditt og ned i gulvet! Hva har du gjort der? Hadde han ikke en radiator i kjellern eller no da? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Sinnsykt bra, nå syns jeg du kan være ganske stolt snekker'n av ditt meget gode arbeid. Dette er så bra som man kan regne med, og du har da også stått på med dette!! Så får håpe at du selv glir meget fornøyd til slutt... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Stemmer det , de går ikke ut bak men ned til pumpen som står skjult i kassen . Slangen fra pumpen til tank som står i front ligger bak platen som hk står på , der ligge også kablene fra stforsyningen. Om du ser på bildet ser du bla hovedstrømskabelen dukker opp akkurat der kontakten er, dette gjelder for de andre kablene også . Nå går det fort her menst jeg svarte er det kommet en del nye spørsmål. Jeg har all kjøling inne i kabinettet , den som står i kjellern er ikke tilkoblet her , men vil bli det senere . Når det gjelder finnishen har jeg ikk fått gjordt noe mere , men det kommer siden jeg skal skifte hk så tar jeg det da. Monterte bare opp midlertidig nå . Endret 20. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 tjue,tjue,tjue,nittenogenhalv,tjue! (nitten og en halv fordi øhm.. glem det.. TJUE!) 5 ganger tjue! utrolig stilig snekkern Kunne tenkt meg at du hadde en annen viftegrill forran jeg da, med no passende.. En hammer feks Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Fy flate snekker`n her har du gjort grundig jobb. dette er bare konge. har du noe imot at jeg kaller deg kong snekker? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Slik ser stforsyningen ut, den tar inn luft fra siden og blåser den ut bak. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 pent, virkelig pent! bra arbeid Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 bruker du ikke den "tingen" som skal i det BLÅ sporet øverst på kortet snekkern? (aner ikke HVA det er, men jeg vet at det passer inn et lite kort der ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå