Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, som jeg nevnte så har jeg nå montert sammen det meste i kabinettet , dette for at dere skal få se hvordan det blir og for å forskire meg selv om at alt passer .

Har ikke satt inn lys og bryterne enda , men det kommer .

Montering av vifter på radiator

100.jpg

Her er de på plass.

101.jpg

Så noen bilder av systemet.

102.jpg

.

103.jpg

.

104.jpg

.

105.jpg

Som dere ser så vil kablene til sata og til av/på , hd lys osv enten bli skjult de og eller så blir de sleevet i chrome.

Her er foresten HD rammen slik den endelig ble , med plass for 4 disker.

106.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Utrolig pent Snekker'n!!!!! Skala fra 1 til 10 ville jeg har gitt 15!! :w00t::w00t::w00t: Du er virkelig utrolig Snkker'n, men bare en ting: hvor har du gjemt pumpa og hvorfor går alle slangene ut bak?

Fordi han har pumpen i den kassen nederst der, og som du ser så går slangene dit.

Svarte for deg jeg Snekker`n :)

Lenke til kommentar
Utrolig pent Snekker'n!!!!! Skala fra 1 til 10 ville jeg har gitt 15!! :w00t:  :w00t:  :w00t: Du er virkelig utrolig Snkker'n, men bare en ting: hvor har du gjemt pumpa og hvorfor går alle slangene ut bak?

slanene går ned i kjelleren der han har radiatoren eller noe i den duren...

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Sinnsykt bra, nå syns jeg du kan være ganske stolt snekker'n av ditt meget gode arbeid. Dette er så bra som man kan regne med, og du har da også stått på med dette!! Så får håpe at du selv glir meget fornøyd til slutt...

Lenke til kommentar

Stemmer det , de går ikke ut bak men ned til pumpen som står skjult i kassen .

Slangen fra pumpen til tank som står i front ligger bak platen som hk står på , der ligge også kablene fra stforsyningen. Om du ser på bildet ser du bla hovedstrømskabelen dukker opp akkurat der kontakten er, dette gjelder for de andre kablene også .

Nå går det fort her menst jeg svarte er det kommet en del nye spørsmål.

Jeg har all kjøling inne i kabinettet , den som står i kjellern er ikke tilkoblet her , men vil bli det senere .

Når det gjelder finnishen har jeg ikk fått gjordt noe mere , men det kommer siden jeg skal skifte hk så tar jeg det da. Monterte bare opp midlertidig nå .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...