flabben Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 DET er det NICESTE cabbiset jeg har sett! FY "¤%/#%&/(! Du er et geni snekker'n. Gi den mannen en utnevnelse da! Æresmedlem av OK eller no! Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Men hvor er sluttresultatet...orka ikke bla meg gjennom 61 sider. Kanskje det hadde vært lurt å legge en link dit i første innlegget ditt, eller i det minste en sideanvisning. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Som sagt tidligere så har jeg tenkt å lage en samleside når jeg er ferdig, men det er jeg altså ikke . Håper at jeg kan vise frem kabinettet med alt innmontert i slutten av denne uka og da vil det bli lagt inn link til samlesiden på førstesiden her. Jeg er tross alt familiefar og har litt mer enn bare denne saken å tenke på, men jeg skal gjøre så godt jeg kan Så får jeg håpe dere har litt tolmodighet med meg Endret 18. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
pertm Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Wow nå har jeg sett igjennom 31 sider med poster og over 1200 poster. Det ser veldig bra ut. Gleder meg til å se sluttresulatet når det en gang kommer... Lenke til kommentar
MastaFighta Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Har lest igjennom alle sidene nå og må si jeg er VELDIG imponert Snekker'n!! Gleder meg til å se sluttresultatet! (er visst ikke alene her... hehe) Endret 18. mai 2004 av MastaFighta Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Hmm. Dette er et meeeget godt prosjekt, ser det ut til. Men man slipper å pløye gjennom 60 (evt. 30) sider når folk ikke klarer å si annet enn "kjempebra" 20 poster på rad! La oss heller komme med konstruktiv kritikk neste gang snekker andersen kommer med en oppdatering, så skal vi se dette blir enda bedre. Men for all del; ros er bra! Og snekker'n ikke la deg påmases Edit: hobbydyjfljklseski Endret 18. mai 2004 av baronKanon Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Neida ingen fare det blir ferdig når det blir det , verken før eller senere . Men skjønner godt at noen ikke gidder lese gjennom alle sidene , det er jo mest for dem som har fulgt med fra start, derfor blir det en samleside som tar med det grøvste av det som har skjedd. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Kan kanskje være kjekt å legge samleposten helt i starten, slik at den er det første som dukker opp når man klikker seg på tråden? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Siden flere har spurt hvor jeg får disse logoene fra Så er adressen her: BRATEC 6060 Hareid. Web: http://www.bratec.no. Har nå bestilt flerer av disse i et mindre format . Så trenger du slike så vet du nå hvor de er å få tak i , de er også raske med leveringen . Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Web: http://www.bratec.no. <ot>Kanskje dei er flinke med klistremerker o.l. - men webdesign kunne dei ivertfall ikkje </ot> Sinnsvakt seksi prosjekt, Snekker'n! Fint og nøyaktig utført - slikt liker vi Når kommer samlesida opp? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg er tross alt familiefar og har litt mer enn bare denne saken å tenke på, men jeg skal gjøre så godt jeg kan Så får jeg håpe dere har litt tolmodighet med meg Jeg prøver, jeg prøver... Kan ikke samboer'n din tenke litt på oss, da?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Hei, jeg har som sagt ikke tatt den endelige avgjørelse ang den endelige finnish og ser at det blir dårlig tid til den nå , men siden jeg alikevel venter på div ting bla nForce 3 250 kortet har jeg bestemt meg for å ta de tingene når det kommer siden jag da må demontere det meste uansett. Så for at dere skal slippe og vente er jeg nå igang med å montere inn alt utstyret i kabinettet og legger reultatet ut her så snart jeg er ferdig. Så får jeg heller lage en uppdate senere når alt kommer, håper det går greit. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 faen azz.. kan ikke noen bare gi ham en prosjekt spalte på overklokking med en gang.. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Vi har vel allerede spurt Karamba om det, har vi ikke? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Fatter ikke hvorfor folk hypper seg sånn opp om dette. Synes personlig DR. X sin BQUIET var mye mer engasjerende enn dette, no offence til Snekker'n, jeg synes du gjør en flott jobb. personlig ville jeg følt det veldig urettferdig om Snekker'n fikk prosjektet sitt på forsiden da ikke Frks Dr X fikk sitt. Lykke til videre Snekker'n Lenke til kommentar
Novec Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Vi tilbød også Audun å skrive om beQuiet på OK, men det ville han i første omgang ikke. Vi har alltid dørene åpne for kompetente og villige bidragsytere! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Skal man pirke litt (og det skal man hvis man kjeder seg ) så var det faktisk Dr. Spawn og ikke Dr. X som lagde BeQuiet, med mindre disse to er en og samme person? Edit: person skrives da ikke med 'j'.. Endret 20. mai 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Fatter ikke hvorfor folk hypper seg sånn opp om dette. Synes personlig DR. X sin BQUIET var mye mer engasjerende enn dette, no offence til Snekker'n, jeg synes du gjør en flott jobb. personlig ville jeg følt det veldig urettferdig om Snekker'n fikk prosjektet sitt på forsiden da ikke Frks Dr X fikk sitt. Lykke til videre Snekker'n All respekt for DR.Spawn sitt bidrag BQUIET det var i serklasse meget bra,men det og mitt synest jeg ikke kan sammenlignes da hans bidrag ligger på et "høyere" plan med mange tekniske løsninger. Dette er vel også noe av grunnen til at mitt bidrag har fått noe høyere respons fra leserne, nettop fordi dem føler seg mere hjemme her og ser at dette er noe de også kan klare , menst Bquiet ikke er noe som hvem som helst kan sette igang med. Derfor synest jeg heller ikke det er riktig å sammenligne to såpass forskjellige bidrag som disse to er , mitt kan nok aldri nå opp til det nivået som hans og jeg har for lengst tatt av meg hatten for hans prosjekt . Endret 20. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
karamba Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Vi har vel allerede spurt Karamba om det, har vi ikke? eeh...nei. Det har dere ikke. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Meget tøff mod hadde ikke tid til å lese hele loggen men leste ca halve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå