Boralis Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Som jeg sier , jeg skal lage en samleside der jeg tar med det viktigste som har skjedd fra starten av og suplere dette med bilder . Altså lage en oversikt av det som har skjedd og legge inn her, så redigerer jeg første innlegg i denne loggen der jeg henviser til den siden . Dermed er det bare å klikke seg inn der om man ikke gidder lese hele denne loggen (den er jo blitt utrolig lang) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Er ikke sikker på hva du mener her, men min tanke var at det ville vere greit med en oversikt for dem som er inntrisert , har full forståelse for at det blir vel mye å lese gjennom ca 60 sider for å finne det de er ute etter. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 mente at Dermed er det bare å klikke seg inn der om man ikke gidder lese hele denne loggen (den er jo blitt utrolig lang) det er verdt å lese gjennom hele loggen! men greit med oppsummering til slutt, lettere å se de forskjellige endringene og framskrittene steg etter steg! Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 DU er syk snekker'n Kjempebra. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 DU er syk snekker'n Kjempebra. Hell boy! Vil ha! Meget, meget, meget bra! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Som jeg nevnte lengre opp på siden så skrev jeg dem ut i word slik jeg ville ha de og så fikk jeg et firma som driver med slikt til å trykke dem, det er samme type som brukes til reklame på feks biler, du får dem akkurat slik du ønsker og i den fargen du ønsker.Så de er nok kjøpt Det må jo til inneimellom det også. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Nå har jeg lest igjennom alle 60 sider.Og jeg må si at jeg er imponert over arbeidet ditt.Gleder meg til resultatet.Stå på videre! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Snekkern. jeg må få si at den logoen "Snekker'n" på harddisk bayen ( det var vel det hvis jeg ikke husker helt feil ) var utrolig smooth. Veldig pent. Hva sier egentlig kona til dette a? Og unga? Mye mas eller? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 snekker`n mulig jeg har misset noe men hva er i den pakken som ble lokalisert av posten som du skal få på tirsdag? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Nå har jeg jo en enestående samboer som viser stor forståelse for min hobby, selv om hun selv ikke har noen intresse av data,men selvfølgelig kan hun av og til synest det blir litt vel mye. Så når jeg har fått dette ferdig må jeg vel ta en pause før jeg planlegger neste , det går jo mot sommer og da er det mange andre ting som skal gjøres , bla sportsfiske . Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 nais. Gratulerer med dagen forresten. i dag er 17. mai! woho! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) snekker`n mulig jeg har misset noe men hva er i den pakken som ble lokalisert av posten som du skal få på tirsdag? Litt av vert , bla slangene til vannkjølingen og siden pumpe og slikt skal vere skjult er det liten vits i å montere dette før jeg har alt Ja , Gratulerer med dagen , nå tar jeg kveld da det nok blir en lang dag med feiring. Skal gå i tog med min sønn som går i første klasse, blir jo litt spesielt for han da det er første gang med en skoleklasse, så skal det spises masse is og pølser + masse brus, det er vel viktig å få med når barna skal feire . Endret 16. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
daydreamer Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Ja det er viktig. Har selv ei jente på 17 mnd. som nå er i full bunad og klar for å innta is kiosken. Ha en fin 17. mai alle sammen! Endret 17. mai 2004 av daydreamer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Jepp.nå er jeg klar for feiring. GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jepp.nå er jeg klar for feiring.GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN Gratulerer med dagen ja *jeg stakk* Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 *Hviske* Startet en egen gratulerer med dagen folkens tråd i dag.. du finner den her Gratulerer med dagen folkens! Grunnloven er forresten 190 år i år.. wee Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 sikker off-topic men jeg prøver.. så den skrifta de hvor det stod snekker'n over der hvor du skulle ha pumpa og vanntanken vis jeg ikke husker helt feil.. er det noen som veit om det er kopirettigheter på "natrium"? Lenke til kommentar
nexo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 er det noen som veit om det er kopirettigheter på "natrium"? nei tror ikke det, prøv å google litt så finner du sikkert ut av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå