Boralis Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Vel har ikke gjordt noe i dag, tar det ikke som et maratonnløp men over tid. Vil nok gå en stund før jeg blir ferdig med dette da jeg ikke ser det som et hasteprosjekt men noe jeg pusker med når jeg her tid/lyst. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Sant.. slike prosjekt må man ikke forhaste seg med, da kan man bli fort lei. Og det er ikke helt heldig Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) OK, har nå skåret ut for bakplaten og for en 120 mm vifte, regner med å sette en til nede men venter til jeg har bestemt plasseringen av st forsyningen. Blir prosjektet vellykket så må jeg vel hive Lian Li PC 70 kabbiset ut for salg eller muligens bruke det til å ta deler fra. Endret 11. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 så bra ut.. noen grunn til at du ikke snudde hket ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Jeg snudde ikke hk ,men flyttet de opp, det blir jo det samme. Skal du snu det må du ha døren på andre siden. Har vært en snartur i snekkerboden og prøvd meg på å frese kanten rundt vinduet i døren. Her aner du resultatet. Så må jeg ta en grovpuss, legg merke til slangen fra pussemaskinen denne går til avsug, dermed slipper jeg pussestøv over hele meg, kjekt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jepp.. ikke dumt nei.. Freste du bare en kant for å legge vinduet i? Ikke dumt de i allefall visst man er nøye.. noe som du sikkert er Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Jepp freser ned en kant rundt det hele med samme dybde som tykkelsen på plexiplata som skal brukes der. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ikke dumt, ikke dumt. Skjønner hvorfor du kaller deg Snekker'n Hva kommer du til å feste plexien med? Du har vel neppe tenkt å la den sitte for godt. Kunne jo vært en ide å komme seg inn dit også. Små thumbscrews hadde jo ikke vært så dumt? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Får se hva jeg finner til det , men det blir enten forchrommede eller sorte skruer av et eller annet slag, må jo ha tillgang til dyret da Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 det må man ha ja:) sukk.. mitt prosjekt er utsatt.. urk.. hater penger.. de skulle ikke vært oppfunnet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Det var synd, men penger styrer desverre det meste. Men jeg lurer litt på hva jeg skal bruke til brytere i front, tenkte på noe som ikke alle har og så må de være blanke, forslag? Har også tenkt å montere inn denne strømforsyningen i tillegg, kjekk å ha til feks Peltier Endret 13. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 vel, brytere.. det må jo være noe som står i stil med allt det andre da.. Hadde du virkelig lekt deg, hadde du hatt en bryter ala power on bryteren, og ett rele som holder strømmen til neste gang du trykker.. Det er det få som andre har. noe slikt finner du i en skjerm.. Eller du kan modifisere en power on bryter slik at den holder seg.. så kan du jo lage den frontetn du vill Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Vel du har jo utstyret så hvorfor ikke lage egne brytere? Bare ta av dekslene på bryterene som kom med et av de sikkert utallige kabinettene dine og monter trykkbryterne på hva som helst. Jeg laget meg knapper i plexi, men jeg kunne like godt satt på en hest (Så lenge den veide ingenting selvfølgelig) Endret 11. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Tja kunne vel det og bruke feks disse til knapper de er iallefall blanke Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ikke dumt, ikke dumt.. Er bare fantasien som setter grenser Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ta en titt på FrozenCPU Der har de mye tilbehør og annet snacks som passer ypperlig inn her Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Stilig, men svindyrt.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Stilig, men svindyrt.. nå er det ikke billig å drive med data heller da Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det kan bli ett utrolig pent resultat ut av dette ja stå på!! Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 liker dette....nice måte å lage vindu på da jippi innlegg numer 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå