Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, har nå skåret ut for bakplaten og for en 120 mm vifte, regner med å sette en til nede men venter til jeg har bestemt plasseringen av st forsyningen.

A8.jpg

Blir prosjektet vellykket så må jeg vel hive Lian Li PC 70 kabbiset ut for salg eller muligens bruke det til å ta deler fra.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Jeg snudde ikke hk ,men flyttet de opp, det blir jo det samme. Skal du snu det må du ha døren på andre siden.

Har vært en snartur i snekkerboden og prøvd meg på å frese kanten rundt vinduet i døren.

A9.jpg

Her aner du resultatet.

A10.jpg

Så må jeg ta en grovpuss, legg merke til slangen fra pussemaskinen denne går til avsug, dermed slipper jeg pussestøv over hele meg, kjekt.

A11.jpg

Lenke til kommentar

Det var synd, men penger styrer desverre det meste.

Men jeg lurer litt på hva jeg skal bruke til brytere i front, tenkte på noe som ikke alle har og så må de være blanke, forslag?

Har også tenkt å montere inn denne strømforsyningen i tillegg, kjekk å ha til feks Peltier ;)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

vel, brytere.. det må jo være noe som står i stil med allt det andre da..

Hadde du virkelig lekt deg, hadde du hatt en bryter ala power on bryteren, og ett rele som holder strømmen til neste gang du trykker..

Det er det få som andre har.

noe slikt finner du i en skjerm..

Eller du kan modifisere en power on bryter slik at den holder seg.. så kan du jo lage den frontetn du vill

Lenke til kommentar

Vel du har jo utstyret så hvorfor ikke lage egne brytere? Bare ta av dekslene på bryterene som kom med et av de sikkert utallige kabinettene dine og monter trykkbryterne på hva som helst.

Jeg laget meg knapper i plexi, men jeg kunne like godt satt på en hest :p

(Så lenge den veide ingenting selvfølgelig)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...