kverna Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) men det kan vel bare være å ta litt svart blank over da.. ? så slipper man kanskje å bruke så mange bokser.. nei jeg veit ikke... grunnen til at jeg spør er at jeg skal lakke skuffen/pcen min og ser etter billige muligheter... Endret 13. mai 2004 av kverna Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Ja lakking er en hel vitenskap så vi får se, jeg har ikke fått gjordt noe i dag desverre fordi samboern skulle ha pløyd opp jordberåkern i dag Så dagen har gått med til det. Endret 13. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Kverna- det trenger ikke å bli så innmari dyrt, eller man trenger ikke så mange bokser. Men hvis man vil ha det meget blankt, og få det til å se helt rått ut, så kreves det mye arbeid. Et par spraybokser fra Euaropris er helt greit til å få lagt litt farge på noe- husk å lese bruksanvisningen.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) leste nettopp gjennom hele workloggen din og det er noe av det mest fornuftige jeg har gjordt hele uka går gk byggfag så skal ikke så mye til (det ble feil ) simpelten elsker den! Endret 13. mai 2004 av kverna Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Satt og kikka litt rundt på div ting og da kom jeg over denne lista. Det jeg lurer på er om det kunne blitt pent å brukt den mellom selve kabinettet og 5 1/4 bronnene , siden frontene på disse er sorte,da hadde de blitt mer markert fra kabinettet . Bare en tanke Her PS: om noen har lyst til å lage en "logo" så er det lov, det er jo blitt så populert for tiden . Så om noen har lyst sett igang Endret 14. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har en venn som er helt syk når det gjelder å tegne, han har en fantasi som mange av oss bare kan drømme om!! Kan snakke med han om han kunne ha gjort det, bare han får opplysninger om hva det skal være til og om det skal være stilfullt eller sånn "final fantasy" eller annt gammel/moderne ting og figurer. Kan finne frem noe så får du Snekker'n en pm med bilder av noe han har tegna, så kan du vurdere, så kan jeg få han til å tegne noe.. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 De listene er tykke som f!"# så jeg ville holdt meg langt unna Snekker`n. Har 2m her men har valgt å holde meg til gummivarianten grunnet den ekstreme tykkelsen på de i chrome De er omtrent like ruvende som monteringslistene for plexi-vinduer. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 OK, var bare en tanke som slo meg, har aldri sett dem i virkeligheten . Men takk for "advarseln" Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Her er en liten uppdate av boksen bak som skjuler stforsyningen og vannpumpen . . Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 omfg u r not n00b Dette er det peneste kabinettet som noen gang har satt sine føtter på jord Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Nja den påstanden var vel litt drøy , men veldig hyggelig at dere likte det PS: den har ikke fått føtter enda Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Wow... den skrifta ble bra. Gleder meg til å se hele kabinette når det er ferdig. Lykke til videre! Men hva er de hullene oppe på bilde? Ser ut som de bare er borret ut tilfeldig... Er det noe som skal gå gjennom de, eller er det bare luftehull? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Må bare ta av meg hatten for deg Snekker`n! Dette ser helt genialt ut Begynner seriøst å lure på om jeg skal prøve meg på en "wood" case selv Bare å ta av seg hatten for Snekker`n folkens Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Begge deler ,noen er for lufting + vannslangene . De for lufting står riktig i forhold til hverandre selv om det ikke ser slik ut på bilde,har vel noe med vinkeln bildet er tatt fra. Skal på posten i morgen å se om de finner den pakken som jeg venter på,den skulle vert her for en uke siden. Endret 14. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Veldig bra Godt å se at apostrof'en er vinklet riktig vei denne gangen, snekker`n ! Jeg må si jeg misunner deg håndtverks-egenskapene... Skal bli "jättekul" å se resultatet av logo-konkurransen! Mitt forslag, relatert til ditt yrke/nick: HER! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det det ble jo jævlig pent det skal du ha. Kan du ikke kjøre samme stilen på den logoen du skal ha. Tror det ville stå godt til resten av kabinettet... Lenke til kommentar
karamba Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvordan har du laget bokstavene? Printet ut selv, eller fått dem laget? Pent Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Den ble grom. Nærmer seg slutten nå. Gleder meg til å se slutt resultatet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå