Carl M Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Hoi! ser bare penere og penere ut snekker'n -Nettop kravlet meg igjennom 4 dager med et umenneskelig(nerdelig?) helvete uten internett (en anelse selvironisk ja ) så dette gjorde godt Edit: Huffda -hørtes ikke bra ut med diskene der Endret 6. mai 2004 av So Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Dæven det hørtes ikke bra ut, håper det ordner seg... Edit: skal ikke komme med flere vær meldinger, ertet hvis på meg halve nordnorge Endret 6. mai 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Vel,måtte formatere diskene , men det lot seg merkelig nok ikke gjøre på min maskin, måtte sette dem i en annen og da var alt greit. Har nå fått dem inn igjen og lagt inn os på nytt, så nå må jeg rundt på nettet og laste ned de programmene jeg trenger for å komme til servern,heldigvis ligger jo de bildene som jeg har lagt ut her på den så de kan jeg kopiere tilbake på maskinen . Blir vel ferdig i løpet av natten så får jeg lakkere i morgen . Lenke til kommentar
daydreamer Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 vet ikke om du har gjort deg opp noen mening om hva du skal gjøre med slangene til vannkjølingen. Jeg har bare et lite tips om noe som kanskje kan være pent. Sånne strømper de selger til slanger til f.eks innsprøyting etc til bil stålspinnede tror jeg de kalles. De får man i alle slags farger. Tror de er eloksert eller noe sånt. Tror også de har de på Eiker motorshop e.l butikker. Bare et tips:-) Daydreamer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm,får sjekke det opp,muligens et bra tips det der. Takker. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 vet ikke om du har gjort deg opp noen mening om hva du skal gjøre med slangene til vannkjølingen. Jeg har bare et lite tips om noe som kanskje kan være pent. Sånne strømper de selger til slanger til f.eks innsprøyting etc til bil stålspinnede tror jeg de kalles. De får man i alle slags farger. Tror de er eloksert eller noe sånt. Tror også de har de på Eiker motorshop e.l butikker. Bare et tips:-) Daydreamer Har det på Eiker Motorshop, har kikket på dette med søskenbarne som har vurdert å sette inn en 2.0is motor i en sierra 1.6L (får da innsprøytning)..... Koster heller ikke "all verden", men litt, men ska det være bra så ska det være! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ellers kan du jo også trekke slangene utvendig med Chrome krympestrømper. Og dermed få en litt see-through effekt. 12mm krympestrømpe og 12mm ID slanger (ofte ca 14-16mm OD) burde gi en stilig effekt. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ellers kan du jo også trekke slangene utvendig med Chrome krympestrømper. Og dermed få en litt see-through effekt. 12mm krympestrømpe og 12mm ID slanger (ofte ca 14-16mm OD) burde gi en stilig effekt. Tror også det! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Jeg har det tilgjengelig, gi meg ti min så skal jeg ta ett bilde. Edit: Endret 7. mai 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Jeg har det tilgjengelig, gi meg ti min så skal jeg ta ett bilde. Edit: [http://www.home.no/avemorphine/seethrough2_thumb.JPG [http://www.home.no/avemorphine/seethrough3_thumb.JPG Ikke for å være pirkete men nå har det gått 10 min Edit: Dæven her snakker vi presis , så bra ut det nederste bildet. Endret 7. mai 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Jepp Hehe, neida, det øverste bildet er uten blits i mørket, med bakgrunnsbelysning for å vise see through effekten som vil bli mer synlig når det står i ett kabinett med vann i slanger og kanskje lys fra forskjellige vinkler. Endret 7. mai 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har lenge hatt ideèn om å ha kabelstrømper over slangene i vannkjøling. Vil nok se best ut om man bruker små/trange strømper, slik at man kan skimte slangen under! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Ja får se , har bestilt slike kabelstrømper for noen dager siden , akkurat med tanke på å prøve dette . Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Dro nå på 6mm krympestrømpe og jeg vil anbefale det dersom dere skal gjøre dette. Det ble _vesentlig_ penere, men en god del mer arbeid Edit: Det var du Snekker`n som satt meg på tanken om dette igjen, jeg tenkte først på det når jeg sleavet min første PSU (for ca 1år siden) men hadde glemt det Kommer nok til å Chromme slangene mine ja Endret 7. mai 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Jepp, skal som sagt prøve når jeg får pakken, og som man ser er det lurt med tilbakemeldinger/tips fra leserne . Nettop fordi man kan stirre seg blind på en ting og så ligger løsningen snublende nær . Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dro nå på 6mm krympestrømpe og jeg vil anbefale det dersom dere skal gjøre dette. Det ble _vesentlig_ penere, men en god del mer arbeid Edit: Det var du Snekker`n som satt meg på tanken om dette igjen, jeg tenkte først på det når jeg sleavet min første PSU (for ca 1år siden) men hadde glemt det Kommer nok til å Chromme slangene mine ja Plast eller metall i de sleevsene? Og er det "krympeslanger" i ordets rette forstand? Btw; En passende bit kulørt ("ekte") krympeslange som avslutning på sleeves ville vel gjort susen? Ser litt rufsete ut det der, i endene... Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 En bør vel bruke en form for krympeslange over det, men det følger med Svart i de settene jeg har brukt (fra MP). Tideligere har det holdt med ett par strips, og endel vil jo komme under slangeklemmer så en får en naturlig stopp der hvor de flisete tuppene ikke blir så synlige. Har ikke prøvd å ha det under slangeklemmene, men tror det kan fungere. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Hva med å smelte endene ? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 off topic men: snekker'n du har sikkert noen tips til fresing av tre med dremel? ble veldig inspirert av kabinettet ditt så har tenkt og lage meg et eget et. så da skal jeg senke plexiglasset inn i side døra og må derfor frese. men tester først på noe annet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå