bamsefar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Skjønte Snekkeren selv hadde en god forklaring på dette Vel, da vet jeg hva slags materiale jeg skal bruke til sommeren, for jeg skal ha speil, og får jeg en sprekk når jeg er nesten ferdig, så blir det target practice med sauer'n.. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hmm... må være surt å gjøre det ferdig og så sprekker lakken ^ Håper det ikke skjer på ditt kabinett. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Har desverre ikke fått gjordt noe med prosjektet i dag , pga andre omstendigheter. Får satse på at det går bedre i morgen . Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Skjønte Snekkeren selv hadde en god forklaring på dette Vel, da vet jeg hva slags materiale jeg skal bruke til sommeren, for jeg skal ha speil, og får jeg en sprekk når jeg er nesten ferdig, så blir det target practice med sauer'n.. Sauer & Sons, bamsefar? Btw; Får håpe at "andre omstendigheter" ikke betyr noe alvorlig da snekkern? Hold humøret oppe, uansett! Lenke til kommentar
MuD Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Godt gjort Snekker'n har akkurat lest gjennom heile workloggen din, og eg er Imponert Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Det meste er nå på plass og klart for montering, i tillegg skinner solen fra klar himmel og temp er allerede oppe i 17 grader i skyggen så jeg skal se om jeg får lakkert i dag. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skjønte Snekkeren selv hadde en god forklaring på dette Vel, da vet jeg hva slags materiale jeg skal bruke til sommeren, for jeg skal ha speil, og får jeg en sprekk når jeg er nesten ferdig, så blir det target practice med sauer'n.. Sauer & Sons, bamsefar? Btw; Får håpe at "andre omstendigheter" ikke betyr noe alvorlig da snekkern? Hold humøret oppe, uansett! ..eller sauer som i sig sauer, pistolmerket? Uansett, ser virkelig bra ut snekkern, virker som du har det meste under kontroll! Kan ikke uttrykke hvor spennende det vil bli og se det ferdige resultatet... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det meste er nå på plass og klart for montering, i tillegg skinner solen fra klar himmel og temp er allerede oppe i 17 grader i skyggen så jeg skal se om jeg får lakkert i dag. MISUNNLIG TIL TUSEN; FOR NO UBERNICE STASH :D :D Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Fikk forresten pakken med premien fra konkuransen i dag, der var jo litt av hvert . Capsen passet perfekt til min sønn og den ble han stolt av , i tillegg har jeg tatt et av de pulserende/lydfølsomme led tubene og montert til en st forsyning , så nå står han med sound controllern som mikrofon og synger som bare det Endret 5. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Argh, posten har enda ikke kommet til min dør.. Vet pakken kommer i dag, men posten er så utrolig treg i denne byen. Ser ut som en god dunke sweet stuff som lå på bordet der. Blir bra dette Skrue&Caliber: Sauer, som i rifle merket. Ex-konkurranseskytter Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hvor skal du feste mobilen på kabinettet Edit: Innlegg 666 Endret 5. mai 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Endelig igang med lakkeringen igjen, har her påført et lag til. Regner med 2 lag til + klarlakk . . Begynner å bli brukbart , om du ser nede på kabinettet kan du faktisk se gjennskinnet av plasten det står på . Endret 5. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skal bli veldig spennende og se hvordan finishen blir når du har fått på klarlakken og fått polert. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tør jeg spørre hvor mange lag med lakk du har påført den juvelen der nå....? Lookin' good as always. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Er ikke sikker men tror det er 10-12 lag , etter nedpussinga av første lakkering . Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ufattelig bra jobba.. Du er genial Snekker`n.. Og sønnen din EIER ;P Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 KNALL BRA (jeg fikk inlegg nr 1000 her) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå