Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og så har jeg holdt på med litt lakkprøver på treverk.

Det blir vel nesten det vanskeligste å få til, om du vil ha "pianofinish" på kab´et? Jeg vil nå tippe det.

Jepp, men om det blir det , det vet jeg ikke det er langt frem til dit enda.

Det viktigste nå er plasseringen av hk og der har jeg nå bestemt meg, den løsningen jeg går for skal samtidig eliminere problemer med ledninger/kabler som jeg vil h skjult :cool:

Lenke til kommentar

er vel det meste generelle problemet i ett hver kabinett, hvordan skjule kabel spagettien..

jeg for min del har tenkt å prøve å løse det med å legge en dobbel bunn fra psu.. eller noe slikt... må sitte litt lengre i tenkeboksen..

vill jo ikke kopiere alt i fra snekkern

Lenke til kommentar

jeg for min del har tenkt å prøve å løse det med å legge en dobbel bunn fra psu.. eller noe slikt... må sitte litt lengre i tenkeboksen..

Joda, noe får man jo stuet vekk på den måten. Men "før eller siden" må jo PSU-kontakten på plass, for ikke å snakke om "tjafset" bak CD-drev og harddisker! Det er jo til å bli sprø av. :mad:

Har jo også opplevd omtrent samme "spaghetti" av vannslanger også, på toppen av det hele, og da er det nesten så det tilter for meg!

Lenke til kommentar

hva mener du med at PSU kontakten før eller siden må på plass?

Jeg må i tenkeboksen litt..

Tenkte at alle kablene fra PSU, skulle gå ned under en dobbel bunn, og så opp til hardiskene, drevene og hardiskene. Kan hende jeg må forlenge kablene litt til drevene, men håper på den måten å skjule alt..

Men som sagt, må tilbake til tenkeboksen for å finne på en litt bedre løsning. Skal jo ha PSU nede og ikke oppe som normalt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...