JonnyHZ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Genialt Give that man a sigar Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Pretteyh! Endret 2. mai 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Skulle satt inn en liten LCD skjerm i fronten og..Med blått lys i da seff Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Skulle satt inn en liten LCD skjerm i fronten og..Med blått lys i da seff Har tenkt på det , får se med tid og stunder hva jeg finner på Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Får en paralell skjerm fra hammar.no i morgen tenker jeg. Billig var det og, kan jo slenge ut noen bilder av den når jeg har fått den? Hadde Crystalfontz før, men solgte det.... Jeg må si at jeg er imponert over arbeidet så langt Snekker`n Edit: Bli tørr da f!"# lim Endret 2. mai 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Får en paralell skjerm fra hammar.no i morgen tenker jeg. Billig var det og, kan jo slenge ut noen bilder av den når jeg har fått den? Hadde Crystalfontz før, men solgte det.... Jeg må si at jeg er imponert over arbeidet så langt Snekker`n Hadde vert kjekt det ,takker Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nei, men MrX da! LCD skjerm i prosjekt snekkerboden? Fysj og føy! Det må selvfølgelig være VFD, gjerne den 128x32px grafiske fra Noritake som BitTech (trur jeg) testa for lenge sida. Trur ikke den skal være så grisedyr heller. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Nei, men MrX da! LCD skjerm i prosjekt snekkerboden? Fysj og føy! Det må selvfølgelig være VFD, gjerne den 128x32px grafiske fra Noritake som BitTech (trur jeg) testa for lenge sida. Trur ikke den skal være så grisedyr heller. Har du en link til den ? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Her er 128x32 og her er 128x64. Gamle tester, men jeg trur noen av linkene der inne skal fungere likevel. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Her er 128x32 og her er 128x64. Gamle tester, men jeg trur noen av linkene der inne skal fungere likevel. Så jo rå ut de der,men får man tak i slike i Norge,eller må en til utlandet. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du får VFD fra vendur.no, men de er ganske små. Fordelen er at de er ganske billige. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Trur du får dem på ELFA, men til en sinnssyk pris. Er nok best å gå utenlands uansett. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Jepp, 1500-1600 kr var drøyt ja Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Sinnsykt bra prosjekt, gleder meg utrolig til å se det ferdige resultatet... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Ble ikke så mye gjordt i dag , da måtte samboern på sykehuset , får se hva jeg får pusket med utover kvelden. Endret 3. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Ja da har jeg fått lakkert og satt på plass ramma til 5 1/4" enhetene i kabinettet. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nei, men MrX da! LCD skjerm i prosjekt snekkerboden? Fysj og føy! Det må selvfølgelig være VFD, gjerne den 128x32px grafiske fra Noritake som BitTech (trur jeg) testa for lenge sida. Trur ikke den skal være så grisedyr heller. Unnskyld Har ikke så god peiling på slikt Men den VFD skjermen var jo utrolig nice Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 de lcd skjermene mener jeg å ha sett lian . li hatt noen av.. fant den ikke igjen på verken microplex eller pcstyling.no de var ganske tøffe i utsene og da.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Nei, men MrX da! LCD skjerm i prosjekt snekkerboden? Fysj og føy! Det må selvfølgelig være VFD, gjerne den 128x32px grafiske fra Noritake som BitTech (trur jeg) testa for lenge sida. Trur ikke den skal være så grisedyr heller. Unnskyld Har ikke så god peiling på slikt Men den VFD skjermen var jo utrolig nice Joda men prisen var deretter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå