k_drey Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Slik som de fleste sier, så syns jeg at nr.2 var best av hdd-løsningene, men dette kommer jo egentlig ut på hvilken av løsningene som demper virbrasjonene best. Men går vell ut i fra at du Snekker'n har testa begge løsningene, men da gå for den beste uansett! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Joda blir vel den siste som blir brukt. Kan forøvrig nevne at plexiplatene på disse to rammene er like store, eneste forskjell på dem er at på ramme 2 har jeg rundet hjørnet og lakkert den sort. Dette viser klart hvor mye fargen på en ting er medvirkende til utseende. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jupp, ser det på de bildene du har lagt ut. Blir fint me nr.2!! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Toppers Snekker'n ! -Forresten godt å vite at jeg ikke er helt enmannsjalla her (trodde det var bare jeg som likte nr. 2 best ) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nr 2. er kanskje inest, men ser da ut som om nr 1. dempet best? Eller demper neopren så bra? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Tja godt spørsmål det der,det vil vel aldri bli noe som slår disker som henger fritt (strikkoppheng). Men jeg tok den ramma som jeg har neopren i satte den på en glassplate med de samme dempingene på som de jeg skal ha i kabinettet, så satte jeg et glass med vann ved siden av (også dette stod på glassplaten) og startet opp disken, kunne ikke registrere bevegelser i vannflaten . Dette skulle indikere ganske bra at det da ikke overføres vibrasjoner til kabinettet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Ja så er det tid for å lodde på bryterne til dvd spillern og brennern. Ja de funker. Her. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 er jeg den eneste som syes at hdd løsning nr 1 ser best ut? Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg likte også den første best.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Er nå igang med tillpassing av plexi (lexan) vinduet . Her er første grovkutt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Husker ikke om du har svart på dette før litt mye å lese igjennom 44 sider Hvordan skal du feste det? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 stilig.. hvor kjøpte du den plexi plata? på microplex selger de bare ferdig formet.. jeg var hos en glasshaldler og der hva det syk dyrt.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Hei igjen. Når det gjelder festing av plexien hadde jeg tenkt å bruke sorte skruer som jeg senker ned i platen . Denne platen kjøpte jeg på et båtbyggeri/verksted den var 500 x 500 x 3 mm og jeg betalte 150.- kr . Ikke så ille det. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Når kan vi vente nesten oppdatering(m/ bilder ) ? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Dette prosjektet var en gang lite, men nå har det 44 sider med skryt.. AND IT WILL BE MORE.. u rock snekki`s Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Tja si det du,hadde tenkt å begynne å lage frontene til dvd spillern og dvd brennern , så får vi se. Tanken er at alle deler skal vere ferdige , så jeg får lakket de siste strøkene med lakk før monteing . Jeg venter med de til alt er tilpasset da det er lett å lage merker/riper menst man tilpasser ting . Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Tja si det du,hadde tenkt å begynne å lage frontene til dvd spillern og dvd brennern , så får vi se.Tanken er at alle deler skal vere ferdige , så jeg får lakket de siste strøkene med lakk før monteing . Jeg venter med de til alt er tilpasset da det er lett å lage merker/riper menst man tilpasser ting . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Her er et utkast til front på dvd spillern. Dette er i aluminium og vil selvfølgelig bli lakkert sort om det blir tatt i bruk. . Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Så nice ut Hvordan lagde du de? Eller er det Lianli deksler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå