Carl M Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Den er laget med plass til 4 disker, disse plasseres over hverandre , hadde da tenkt å slipe hakk i stolpene slik at strikkene stod i disse . Ok, var noe sånt jeg håpte du hadde tenkt på Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Et fint stykke arbeid! Er de strikkene stramme, slik at de holder seg oppe når du har laget kutt for å ha dem i? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Jepp ,det er ingen problem. Sitter og prøver litt med et annet alternativ , der diskene blir skrudd fats med ca 8 mm neoprenforinger mellom disk og plexivegg. Kommer med bilder senere må mekke den sammen først. Endret 28. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Jepp ,det er ingen problem.Sitter og prøver litt med et annet alternativ , der siskene blir skrudd fats med ca 8 mm neoprenforinger mellom disk og plexivegg. Kommer med bilder senere må mekke den sammen først. Ok, *glede seg* Endret 28. april 2004 av So Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Her er en annen variant . Og her i kabinettet. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Syns det så litt søtt ut jeg -Ossen er det festa? Hdd ene altsaa Endret 28. april 2004 av So Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Som du sikker ser så er det laget noen hull oppå, der skal det stå skruer gjennom med neopren pakning, i tillegg er det neoprenpakning over og under diskene + neopren mellom hd ramma og kabinettet. Dette vil eliminere all vibrasjon fra diskene. Det er plass til 4 disker og den 120 mm vifta blåser da luft rett på diskene, denne vifta får selvfølgelig filter. Endret 28. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er det støydempende fester til skruene i harddisk ramma? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Blir jo det når jeg bruker neopren mellom alle steder, prøvde å kjøre den opp med 2 disker, kunne overhode ikke registrere vibrasjoner utenfor ramma. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Blir jo det når jeg bruker neopren mellom alle steder, prøvde å kjøre den opp med 2 disker, kunne overhode ikke registrere vibrasjoner utenfor ramma. Det jeg mente(er ganske dårlig å formulere meg kl. 12.30 en skoledag... Er om du har støydemping i selve hullene der skruene er festa i harddisk ramma... sånn at skruene ikke kommer i kontakt med annet enn hdd en ... resten er støydemping... Men hvis du _har_ testa det og du ikke hørte noe er det jo ikke noe poeng å høre på meg Sry: med rot, hjernen min sier for det meste stopp etter kl. 12 Endret 28. april 2004 av So Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Skjønner hva du mener, men nei det har jeg ikke. Vurderte det men det ser ikke ut som det er nødvendig, skulle det motsatte vise seg så monterer jeg slike. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Skjønner hva du mener, men nei det har jeg ikke.Vurderte det men det ser ikke ut som det er nødvendig, skulle det motsatte vise seg så monterer jeg slike. -Da får jeg vel bare si nok en gang at det ser utrolig bra ut -Og ønske deg lykke til videre uansett hvilken hdd ramme du velger For jeg legger meg! Go natt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Blir muligens den siste som er vist som blir den endelige, får se når jeg har sovet et par timer på det. Ja god natt du og Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ahh, likte nummer 2 best nydelig arbeid Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jupp stemmer.. Nr 2 så mye bedre ut.. for det andre. Flere replyes på treaden enn BeQuiet sin.. men ikke flere som har titta da Utrolig pent kabiss til nå.. Good luck videre. ( husk 1 liten feil og du må starte på nytt ) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 jupp stemmer.. Nr 2 så mye bedre ut.. for det andre. Flere replyes på treaden enn BeQuiet sin.. men ikke flere som har titta da Utrolig pent kabiss til nå.. Good luck videre. ( husk 1 liten feil og du må starte på nytt ) Ser det men dette er to prosjekt som ikke kan sammenlignes, at intressen her er stor skyldes vel at det er mange som har lyst eller er intrisert i å lage seg kabinett. BeQuiet er jo på et helt annet plan en dette , så jeg vil ikke tenke tanken på å sammenligne meg med det Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bedre ... *glede seg til neste* updaaate! ;D Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Helt klart nr. 2 av de hd holderne, er jo også litt mindre fare for at diskene skal gå seg en tur. Hadde jo vært noe dritt om diskene skulle løsne i den første du lagde. Men den første var jo helt klart den mest kreative det skal du ha. Det skal bli veldig spennede å se hvordan du løser alle kabler som skal inn i kabinettet. Selv om jeg sitter med en følse at jeg vet hvordan du har tenkt å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå