Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp ,det er ingen problem.

Sitter og prøver litt med et annet alternativ , der diskene blir skrudd fats med ca 8 mm neoprenforinger mellom disk og plexivegg.

Kommer med bilder senere må mekke den sammen først.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Jepp ,det er ingen problem.

Sitter og prøver litt med et annet alternativ , der siskene  blir skrudd fats med ca 8 mm neoprenforinger mellom disk og plexivegg.

Kommer med bilder senere må mekke den sammen først.

Ok, :)

*glede seg*

Endret av So
Lenke til kommentar

Som du sikker ser så er det laget noen hull oppå, der skal det stå skruer gjennom med neopren pakning, i tillegg er det neoprenpakning over og under diskene + neopren mellom hd ramma og kabinettet. Dette vil eliminere all vibrasjon fra diskene.

Det er plass til 4 disker og den 120 mm vifta blåser da luft rett på diskene, denne vifta får selvfølgelig filter.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Blir jo det når jeg bruker neopren mellom alle steder, prøvde å kjøre den opp med 2 disker, kunne overhode ikke registrere vibrasjoner utenfor ramma.

Det jeg mente(er ganske dårlig å formulere meg kl. 12.30 en skoledag... :roll:

Er om du har støydemping i selve hullene der skruene er festa i harddisk ramma... sånn at skruene ikke kommer i kontakt med annet enn hdd en ... resten er støydemping... Men hvis du _har_ testa det og du ikke hørte noe er det jo ikke noe poeng å høre på meg :roll:

Sry: med rot, hjernen min sier for det meste stopp etter kl. 12 :blush:

Endret av So
Lenke til kommentar
Skjønner hva du mener, men nei det har jeg ikke.

Vurderte det men det ser ikke ut som det er nødvendig, skulle det motsatte vise seg så monterer jeg slike.

:D

-Da får jeg vel bare si nok en gang at det ser utrolig bra ut :thumbs:

-Og ønske deg lykke til videre uansett hvilken hdd ramme du velger ;):p

For jeg legger meg! Go natt :)

Lenke til kommentar
jupp stemmer.. Nr 2 så mye bedre ut..

for det andre. Flere replyes på treaden enn BeQuiet sin.. men ikke flere som har titta da

Utrolig pent kabiss til nå.. Good luck videre.

( husk 1 liten feil og du må starte på nytt :yes: )

Ser det men dette er to prosjekt som ikke kan sammenlignes, at intressen her er stor skyldes vel at det er mange som har lyst eller er intrisert i å lage seg kabinett.

BeQuiet er jo på et helt annet plan en dette , så jeg vil ikke tenke tanken på å sammenligne meg med det

Lenke til kommentar

Helt klart nr. 2 av de hd holderne, er jo også litt mindre fare for at diskene skal gå seg en tur. Hadde jo vært noe dritt om diskene skulle løsne i den første du lagde. Men den første var jo helt klart den mest kreative det skal du ha. :thumbup:

Det skal bli veldig spennede å se hvordan du løser alle kabler som skal inn i kabinettet. Selv om jeg sitter med en følse at jeg vet hvordan du har tenkt å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...