k_drey Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ble bra det med bryteren, men kommer ikke med noe å spørre om!! Alt er svaret på Gleder meg slik som flere å se mer bilder av kabinettet med brytere, på en måte et "føsteutkast"....... Men du har ditt arbeid med kabinettet så du må bare ha det videre bra i din bygging og hva du finner på med kabinettet! Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Voksent av deg å ha den signaturen Snekker`n, viser han virkelig at du er "overmannen". Bra skjært ut vifteplasser! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Again...nydelig Snekker`n. Og til dere som ENDA ikke har fått det med seg: IKKE quote inlegg med bilder. Fjern tag'ene og så poster dere. Har redigert noen inlegg så denne worklogen kan bli litt Dial-up vennlig. q Endret 27. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Takker, gleder meg bare til alle delene er ferdig så jeg får skrudd alt på plass. Greit at du "rydder" litt Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Btw, jeg tenkte litt i henhold til disse fan-duct`ene I stedet for å kjøpe ekstra vifter er det jo bare å lage en av treverk da. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Pr0ver igjen jeg.. Hva slags vifter er det du har Snekker'n? Er det slike med LED, eller ser vi bare refleksjonene av et neon lys i kabinettet? Har tenkt litt pA sAnne vifter sj0l, og dine sA feete ut.. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 B|Real: Errh, det er jo ikke akkurat slik at man laster ned bildet to ganger når man leser en quote som har quotet et bilde... begge bildene henvender seg jo til samme url, så dersom man har lastet ned bildet en gang vil det jo bare leses opp fra temp-folderen din neste gang du ser det samme bildet. Så nei, den blir ikke mer dial-up vennlig av å fjerne bildene fra quotes, den blir muligens noe mer steinaldermaskinvennlig i den grad maskinen må bruke "mye" ressurser på å vise frem bildene. Men Snekker'n: Dette ser helt nydelig ut! Jeg blir inspirert til å lage noe selv når jeg ser dine fantastiske ferdigheter med treverket! Lenke til kommentar
cc Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Så nei, den blir ikke mer dial-up vennlig av å fjerne bildene fra quotes Det stemmer, men det UTROLIG irriterende å måtte scrolle forbi bilder man nettopp har sett, særlig der hvor det er blitt sitert flere bilder. Da er det flott at noen rydder opp. Tenk så drit å måtte scrolle forbi 3 store bilder dobbelt opp for å lese denne teksten her. Nei, takke meg til modereringen Edit: B|Real: Programmerne bør kunne fikse så dette blir automatisert. Altså å fjerne img-tags når man siterer. Ganske enkel kodesnutt, ville jeg tro. Snekker'n, flott arbeid så langt, gøy å følge med når det skjer så mye i loggen her! Endret 28. april 2004 av cc Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Pr0ver igjen jeg.. Hva slags vifter er det du har Snekker'n? Er det slike med LED, eller ser vi bare refleksjonene av et neon lys i kabinettet? Har tenkt litt pA sAnne vifter sj0l, og dine sA feete ut.. Hvis jeg ikke husker feil så er det 120mm Titan vifter, blanke og fine har et par sånne selv. Edit: Du får kjøpt dem på Microplex Endret 28. april 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Pr0ver igjen jeg.. Hva slags vifter er det du har Snekker'n? Er det slike med LED, eller ser vi bare refleksjonene av et neon lys i kabinettet? Har tenkt litt pA sAnne vifter sj0l, og dine sA feete ut.. Hvis jeg ikke husker feil så er det 120mm Titan vifter, blanke og fine har et par sånne selv. Edit: Du får kjøpt dem på Microplex Kewlt at noen svarer! Men bruker Snekker'n sAnne med LED, eller uten?? Det som var hoved sp0rsmAlet mitt.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Beklager om jeg ikke har svart, men de viftene er uten leds. Da jeg tok bilde satte jeg et blått lys inne i kabinettet, dette lyset vil bli der når alt er ferdig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) OK, slik blir bena på kabinettet. Endret 28. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvordan skal de bena festes da? Pent arbeid jallefall! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Var ikke dum de benene der. Var noe som skurret litt på de, har følelsen av at de ikke kommer til å passe inn, men jeg får vel som hatten passer når du monterer de på. Men selve benene var ikke dumme.. Selv laget? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Var ikke dum de benene der. Var noe som skurret litt på de, har følelsen av at de ikke kommer til å passe inn, men jeg får vel som hatten passer når du monterer de på. Men selve benene var ikke dumme.. Selv laget? Mulig de ikke passer inn, vi får se. Nei de er ikke selvlagd , det er rett og slett fra en serie til baderomsinteriør , rett og slett knagger for å henge ting på , laget i rustfritt stål. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Var ikke dum de benene der. Var noe som skurret litt på de, har følelsen av at de ikke kommer til å passe inn, men jeg får vel som hatten passer når du monterer de på. Men selve benene var ikke dumme.. Selv laget? Mulig de ikke passer inn, vi får se. Nei de er ikke selvlagd , det er rett og slett fra en serie til baderomsinteriør , rett og slett knagger for å henge ting på , laget i rustfritt stål. genialt.. der sparer mal litt penger der å.. disse er jo litt fete da.. rød grønn blå bare tilpasse skruehullene er kanskje litt vel orginale.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Var ikke dum de benene der. Var noe som skurret litt på de, har følelsen av at de ikke kommer til å passe inn, men jeg får vel som hatten passer når du monterer de på. Men selve benene var ikke dumme.. Selv laget? Mulig de ikke passer inn, vi får se. Nei de er ikke selvlagd , det er rett og slett fra en serie til baderomsinteriør , rett og slett knagger for å henge ting på , laget i rustfritt stål. Syns det blir litt rart om føttene gir kabinetten for stor bakkeklaring jeg -Vet liksom ikke, men jeg har aldri hatt sansen for kabinetter som står på (veldig) høye føtter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå