Nilsen Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 veit du når du skal sette inn cd/dvd rom og slikt.. når du har sett i det inn gidder du å legge ut noen bilder av kabinettet med de nye knappene på? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 veit du når du skal sette inn cd/dvd rom og slikt.. når du har sett i det inn gidder du å legge ut noen bilder av kabinettet med de nye knappene på? Har ikke akkurat oversikt over når,men ja jeg lover bilder etterhvert som jeg skrider frem . Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Blir det snart bilder av kabinettet med knappane i? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Hvor mye penger har du brukt på dette projektet?? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Hvor mye penger har du brukt på dette projektet?? Heh, lurer jeg også på Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 han har jo blitt sponsa en del og han har tatt en del ting som han har hatt fra før av.. det står tiligere i inlegget.. men det er jo en del penger fortsatt da... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Det eneste som har kostet meg noe er lakk + Lexan plata til vindu + viftene totalt ca 2000 -2300 Er ikke så ille det da Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Det er vel sånn at det kanskje er greit at man ikke vet sånne summer. Det baller fort på seg Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 det var veldig bra pris syns heg.. blir værre med neste modden min når jeg skal oppgradere PC'en i tillegg.. ALT må kjøpes, helt ned til de fleste materialene og dvd-rom! da snakker vi nesten 20k Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 snekker'n: kan være du har sagt det og jeg har hoppet over det. (gidder ikke å se igjennom nesten 40 sider) åssen skal du feste HKet inni der ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) snekker'n: kan være du har sagt det og jeg har hoppet over det. (gidder ikke å se igjennom nesten 40 sider) åssen skal du feste HKet inni der ? med skruer.. måtte bare.. han har skrevet det, men husker ikke hvor Endret 27. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 du tror ikke det er noe problem ? liksom vanlige treskruer ? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 meh, skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem.. så lenge hodet ikke er så stort at det komemr borti noe.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Jepp, har laget hk plate i kryssfiner og påmontert avstandstykker på denne, disse er av samme type som finnst i de fleste ferdigkabinett. At jeg har valgt å lage denne selv er fordi det er en del av opplegget med å skjule kabler,men det kommer vi tilbake til senere Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Ok, her har jeg laget bryterne til dvd spillern og brennern. Det gjorde jeg slik. Først kuttet jeg en bit i den lengden jeg ønket. Så borret jeg et hull i ene enden. Her er det grovpussing på gang. Her er knappen montert på brytern. Slik blir den ferdig, har bare finpussen igjen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Har du fått testet og sett om det virker? Blir en del penere en de orginale knappene ja... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Jepp, testa nå funker helt perfekt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Hadde jo ikke trodd noe annet for å si det sånn. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Dette blir KULT, snekkern! Skulle ønske jeg var så nevenyttig! Det nærmeste jeg har kommet "casemod" er å hjelpe kompisen min (han er forresten tømrer..) med å borre noen hull foran i kabinettet for å få bedre gjennomlufting! Men, vi har STORE planer om å lakke noe tøft, bare været blir bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå