Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine er bryterne, ikke dilldall, men fint og stilfullt. Hvis jeg ikke tar helt feil så sa du Snekker'n at det som er rundt selveste knappen\brytern er som en "skive" for skruer og slikt som har på en måte en forsenkning (Husker ikke hva det het nå). Og da ser jeg på bildet at dem ikke er så blanke, men antar som du skrev at de var blankere i virkeligheten, og da sitter jeg med noen her som jeg har hatt liggende, og kan si at de blir mer enn nokk blanke!!

Men som jeg har sagt før, fortsett videre slik du har til nå, med bare positive tilbakemeldinger av oss andre :thumbup:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Takker og bukker igjen,artig å høre dere likte det, da er det kun et "individ" som ikke har likt det .

Ikke verst.

Kommer med jevnlige oppdateringer etter hvert :thumbup:

som vanlig.. må si du gjør en veldig bra jobb med å holde workloggen i gang! Er få som klarer å jobbe like effektivt og legge ut so mange oppdateringer!

og bryterne passer såklart til designet.. ikke annet å vente :thumbup:

Lenke til kommentar
Bra jobba.  :thumbup:

Den andre kanppen du har lagd hva er det du skal bruke den til? Restart? Er vel ikke lurt at den stikker så mye ut da... blir lett å komme borti. :hmm:

Glede meg til å se hvordan det blir når du er ferdig  :dribble:

Jepp det er til restart, nei den skal ikke stikke så langt ut når den blir montert.

Disse to har jeg da tenkt å bruke til dvd spillern og brennern, viser de her sammen med startknappen for å få frem størrelsesforskjellen.

55.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Jeg har brukt spraybokser fra Europris til 30 spenn, funker det også...

Uff nei ColorWorks!

nei de er latterlige! dekker ikke i det hele tatt! pussa ned skuffen min for å spraye den i litt *kremt* fine farger!

Svarten dekker helt ok, men gul som jeg prøvde dekker ikke i det hele tatt! den er nesten som vannfarger!!

kjøpte quick til 89 spenn og den dekka som bare det!

Du må riste boksen intenst i 3-4 minutter før du bruker ColorWorks boksene, ellers vil fargen dekke dårlig. Har opplevd "vannfarge" når jeg har brukt ColorWorks selv, det skjedde når jeg ristet boksen for lite.. Dessuten bruker ColorWorks spray omtrent 43 år på å tørke, og lakken sitter dårlig! Jeg er enig med deg, de er helt latterlige! Sølv dekker også helt OK btw.

Et bra triks for å forbedre spraybokser er å varme de opp ved å legge de i glovarmt springvann rett før du bruker dem.. Trykket øker, dysen blir mer effektiv osv..

Lenke til kommentar
Takker og bukker igjen,artig å høre dere likte det, da er det kun et "individ" som ikke har likt det .

Ikke verst.

Hei

Hvis det jeg som er det individet du mener så vil jeg bare si at jeg liker bryteren din :yes: , men jeg mener at det burde vert et lys i den. Den er rå, men blir kanskje litt kjedelig uten lys ?

Og det med den andre knappen var bare et forslag ;)

Lenke til kommentar

Ikke verst.

Hei

Hvis det jeg som er det individet du mener så vil jeg bare si at jeg liker bryteren din :yes: , men jeg mener at det burde vert et lys i den. Den er rå, men blir kanskje litt kjedelig uten lys ?

Og det med den andre knappen var bare et forslag ;)

Neida det var ikke deg,ingen her på forumet faktisk,så glem det :D

Fikk forresten pakke fra Komplett i dag og her er hva de ga meg.

56.jpg

En Seagate Barracuda sata disk på 160 GB :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes de bryterne ble penere, blir veldig bra. Det så jo ut som om den gamle power knappen hadde en slags "hatt" på seg, ser mye renere ut nå.

Det er jo veldig bra at du blir sponset, mer penger du kan bruke på kabinettetet. :thumbup:

Edit: Hey hey innlegg nr. 600 :w00t:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Blir ganske fint dette. Er selv en fan av litt mer "metalliske" ting, men dette så ikke verst ut. Har du noen overraskelse4r for oss, som blir veldig spesielt med dette kabinettet?

Ellers må jeg bare si en ting, det er ikke noen form for hakking eller noe lignende, men jeg har aldri sett en så lang worklog med så lite fremgang. Men det har vel stor del pga. at du, som er godt kjent på forumet har laget den og får stor tilbakemelding.

Ellers ønsker jeg deg lykke til, gleder meg til oppdatering.

Lenke til kommentar
Ellers må jeg bare si en ting, det er ikke noen form for hakking eller noe lignende, men jeg har aldri sett en så lang worklog med så lite fremgang. Men det har vel stor del pga. at du, som er godt kjent på forumet har laget den og får stor tilbakemelding.

Tror oxo det har med at Snekker`n gjor det grundig fra starten, så man så at det kom til å bli bra hvis han fortsatte sån. Derfor har mange fulgt med på det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...