Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har brukt spraybokser fra Europris til 30 spenn, funker det også...

Uff nei ColorWorks!

nei de er latterlige! dekker ikke i det hele tatt! pussa ned skuffen min for å spraye den i litt *kremt* fine farger!

Svarten dekker helt ok, men gul som jeg prøvde dekker ikke i det hele tatt! den er nesten som vannfarger!!

kjøpte quick til 89 spenn og den dekka som bare det!

Du må riste boksen intenst i 3-4 minutter før du bruker ColorWorks boksene, ellers vil fargen dekke dårlig. Har opplevd "vannfarge" når jeg har brukt ColorWorks selv, det skjedde når jeg ristet boksen for lite.. Dessuten bruker ColorWorks spray omtrent 43 år på å tørke, og lakken sitter dårlig! Jeg er enig med deg, de er helt latterlige! Sølv dekker også helt OK btw.

Lenke til kommentar
Bryteren skulle vært i krom...

Den er laget i rustfritt stål, når jeg polerer denne blir den temmelig blank.

Jeg har brukt en pynteskive i rustfritt stål til den ringen rundt og selve knappen er av en helmetallstang også den i stål. Hadde tenkt og lage en til som reset og så to små til dvd og brennern.

Lenke til kommentar
Bryteren skulle vært i krom...

Jeg har brukt en pynteskive i rustfritt stål til den ringen rundt og selve knappen er av en helmetallstang også den i stål. Hadde tenkt og lage en til som reset og så to små til dvd og brennern.

Syns det ser solid og fint ut jeg :thumbs:

Lenke til kommentar

Dette her prosjektet her er bare helt vannvittig bra!!! :love:

Jeg lurte på hvor du har fått tak i denne: 50.jpg bryteren fra og hvordan du får festet strøm til den?

Jeg lurer også på om du kunne sagt til meg hva slags sandpapir, lakk, maling osv osv.. du har brukt til dette prosjektet? Det hadde vært utrolig fint om du kunne ha sagt rekkfølgen på når du brukte sandpapir, lakk og maling osv! Håper du kunne ha forklart meg dette :love:

Stå på videre Snekker`n :thumbs: Detter her var bare helt utrolig lekkert!!!! :w00t:

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar
Dette her prosjektet her er bare helt vannvittig bra!!! :love:

Jeg lurte på hvor du har fått tak i denne: 50.jpg bryteren fra og hvordan du får festet strøm til den?

Jeg lurer også på om du kunne sagt til meg hva slags sandpapir, lakk, maling osv osv.. du har brukt til dette prosjektet? Det hadde vært utrolig fint om du kunne ha sagt rekkfølgen på når du brukte sandpapir, lakk og maling osv! Håper du kunne ha forklart meg dette :love: 

Stå på videre Snekker`n  :thumbs:  Detter her var bare helt utrolig lekkert!!!! :w00t:

Bryteren har jeg laget selv,og ja den skal poleres. Denne er festet til en vanlig bryter fra et gammelt kabinett,det blir helt skjult.

Når det så gjelder fremgangsmåten med lakking startet jeg med å spakle og pusse i flere lag til dette så brukbart ut, så brukte jeg sprøytesparkel og pusset med 400 sandpapir før jeg startet lakkeingen. Der pusset jeg med 500 papir mellom hvert av lagene for så å gå over til 1000 papir mellom de siste lagene. Det er brukt vanelig billakk på boks.

PS; bryteren er en god del blankere i virkeligheten enn den er på bildet.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Høres og ser meget stilig ut. Lykke til videre.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar
hvordan får du knappen til å holde seg inne? Og ikke bare dette ut?

Vel det hele er egentlig enkelt jeg brukte den du ser på bildet , ja riktig en knapp fra et Åopenkabinett til denne er den metallbryten festet og så er denne limt fast på innsiden av kabinettet.

Enkelt.

52.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...