Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har brukt spraybokser fra Europris til 30 spenn, funker det også...

Uff nei ColorWorks!

nei de er latterlige! dekker ikke i det hele tatt! pussa ned skuffen min for å spraye den i litt *kremt* fine farger!

Svarten dekker helt ok, men gul som jeg prøvde dekker ikke i det hele tatt! den er nesten som vannfarger!!

kjøpte quick til 89 spenn og den dekka som bare det!

Lenke til kommentar

NEIIIIIIIIII 18 sider med lesning og så slutter det nå :cry::cry::cry:

 

Råtøfft asså Snekker'n :thumbs:

-Hvorfor i alle dager har ikke jeg oppdaga denne tråden før? :wallbash:

(Sikkert fordi jeg er for lat til å lete meg fram til sånne sinnsykt bra tråder :roll: )

 

 

-Tipper jeg vet hvem som kommer til å vinne hvilken som helst casemod konkuranse han melder seg på i :p

Lenke til kommentar
NEIIIIIIIIII 18 sider med lesning og så slutter det nå :cry::cry::cry:

 

Råtøfft asså Snekker'n :thumbs:

-Hvorfor i alle dager har ikke jeg oppdaga denne tråden før? :wallbash:

(Sikkert fordi jeg er for lat til å lete meg fram til sånne sinnsykt bra tråder :roll: )

 

 

-Tipper jeg vet hvem som kommer til å vinne hvilken som helst casemod konkuranse han melder seg på i :p

er det ikke 36 sider a

Lenke til kommentar
NEIIIIIIIIII 18 sider med lesning og så slutter det nå :cry:  :cry:  :cry:

 

Råtøfft asså Snekker'n  :thumbs:

-Hvorfor i alle dager har ikke jeg oppdaga denne tråden før? :wallbash:

(Sikkert fordi jeg er for lat til å lete meg fram til sånne sinnsykt bra tråder :roll: )

 

 

-Tipper jeg vet hvem som kommer til å vinne hvilken som helst casemod konkuranse han melder seg på i :p

er det ikke 36 sider a

Jeg har 40 innlegg pr side... ofr å slippe å skifte side så mye :p

 

Edit: 5 sider .. (150 innlegg per side :) )

Endret av So
Lenke til kommentar
Begynner å ligne noe nå :thumbup: Tror ikke det kommer til å bli lett å holde det kabinettet fritt for fingermerken nei!

Joda! Snekkern kjenner helt sikkert til at en runde eller to med bilpolish gjør susen!

Den vil i ganske stor grad begrense slike. Dessuten blir det jo enda blankere, og lettere å holde rent!

Lenke til kommentar

Ble bra når du fikk vist hvordan det ble med vanntanken og vifta i front Snekker'n.

Så sant så sant som de skriver at svart er fint å se på når det ikke er skittent, men så er det jo ikke bare det som svart har som minus!

Snekker'n har jo enda noen lag igjen og får bare håpe at han har fått fjernet mest mulig ujevnheter til de site lagene, vet selv hvor vanskelig svart er å arbeide med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...