Bamse_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Her er en prøvemontering av vanntanken i front. Vanntanken innspirert av BMP eller er den bare sånn? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 det er vel en standard AC-tank... alt ser fortsatt like lovende ut, snekkern.. stå på! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Folkens. Når dere quoter bilder så fjern -tagene eller så blir det så utrolig mye å laster for de som forsatt sitter på dial-up. Ellers, snekker`n..nydelig..gleder meg til å se resultatet. Dog, du må komme på MSL2004 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vet ikke helt hva du kom frem til mht å ha "duct`s" på radiatorviftene, men slik ser det ut hos meg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 .. fytti "#%%""%, jeg vil og ha slike kunnskaper.. Du har sikkert jobbet så hardt at du fortjener det .. NYDELIG Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 jeg har sakt det før å jeg sier det igjen, svarte å bra det blir... fler uppdates Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 steike fint snekker'n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Oj nesten en hel side med innlegg siden jeg var inne sist, morro Ja det er en std AC tank jeg bruker. AveMORphine . Hvilken løsning det blir mellom rad og vifter vet jeg ikke enda, men det er flott med tips/bilder Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Så jo smålekkert ut med den vifta og vanntanken i front. Kommer det noen bilder av hele kabinettet snart? Sånn at vi får litt bedre oversikt. Eller skal du holde på spenningen helt til slutt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Kan jo ta bilder av det , men det er på langt nær ferdig. Har jo ikke montert noe inni det enda og de viftene er heller ikke montert permanent, men bare hengt løselig i hullene for å få et inntrykk av hvordan det blir. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 sorry men gidder ikke å lese gjennom 35 sider på nytt, men vilken lakk brukte du?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Har brukt vanlig billakk på sprayboks som du får kjøpt på bilverksted/bensinstasjoner. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Her er et par bilder av hele kabinettet som dere ser så er det langt igjen enda. Her. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 ahhh.. hva er det jeg ser.. ? fingermerker? hehe.. veldig bra Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Har brukt vanlig billakk på sprayboks som du får kjøpt på bilverksted/bensinstasjoner. har du noen priser??? edit: ekstemt bra da Endret 25. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Trodde denne klumpen var liten, men etter å ha målt litt mot den AC vanntanken så er den jo enorm. Stå på videre.. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Ca 90 kr pr boks dvs: 90 kr per boks syns finishen blei sinnsykt bra jeg shiny.. Endret 25. april 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 okay.. gadd ikke å lese gjennom deler av innlegget bare får å finne det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Trodde denne klumpen var liten, men etter å ha målt litt mot den AC vanntanken så er den jo enorm. Stå på videre.. Målene på kabinettet står i første innlegget i dette prosjektet. Jepp en del fingermerker enda , må jo ta på det menst jeg jobber , pussefilla kommer senere Endret 25. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hmm, kom til å lure på en ting her, de viftene som du har brukt i toppen, er de opplyst av neon lys i kabinettet, eller er det med LED på hvert hjørne mersom? Så kule ut uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå