Manx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det har vært det hver gang jeg har fått noe derifra. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 off topic : er det spiseligt det snop saken man får med hver gang man bestiller fra microplex ? Jepp, helt ok... Litt seigt, tought Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Ja ja , nå er dama begynt å bli bekymret siden jeg er å sjekker div gjendstander i huset som kan være potensielle emner til å bygge deler av Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Må passe deg nå kan jo hende at du må flytte inn i kabinettet Du kan jo stikke av med en wok panne og bygge deg egen parabol Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 off topic : er det spiseligt det snop saken man får med hver gang man bestiller fra microplex ? hakke blitt sjuk a det jeg i allefall.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Må passe deg nå kan jo hende at du må flytte inn i kabinettet Du kan jo stikke av med en wok panne og bygge deg egen parabol Nja har sett meg ut et fornikla tørkestativ som kunne vert greit å bygge om til hd holder, får se i løpet av natten Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hehe.... du må ikke lufte alle tankene.. hva om hun sniktitter her å ser de skumle planene dine? Huff huff.. kvinnfolk Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Innlegg nr. 1!! Synest det passet bra her, på et så bra prosjekt.. Har lest heile workloggen, og eg er velig inponert Stå på Snekker'n!!! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 noen tips til småting du kan sjekke om er brukbare: diverse lampeholdere, lysestaker, gardinstenger, salt-/pepperkverner og alt mulig annet kjøkkenutstyr.. en del nytt kjøkkenutstyr har jo deksler av børsta aluminium, blant annet kaffetrakteren vår... hmm... går det forresten an å overklokke en kaffetrakter? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Innlegg nr. 1!!Synest det passet bra her, på et så bra prosjekt.. Har lest heile workloggen, og eg er velig inponert Stå på Snekker'n!!! Tusen takk, og velkommen til forumet Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Må passe deg nå kan jo hende at du må flytte inn i kabinettet Du kan jo stikke av med en wok panne og bygge deg egen parabol Nja har sett meg ut et fornikla tørkestativ som kunne vert greit å bygge om til hd holder, får se i løpet av natten Har fått endel rare blikk fra lillesøster når jeg har ytret rare ting om hva jeg kunne brukt det og det til på shoppingturer Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 13 bruker(e) leser dette emnet (5 gjester og 0 anonyme brukere) Det er ein del det!!! Update soon? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Alle syntes at Snekker'n er så flink til dette og derfor leser/følger alle med her!!!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Her er en prøvemontering av vanntanken i front. her. Lenke til kommentar
cc Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Måtte vel da være bensin til kjøleveske, neida den er bare med for å vise størrelsen. Det var da enda godt. Jeg har kjøpt inn det jeg trenger til min maskin, og var redd det er lettere enn man tror å skaffe seg litt rabatter her og der. Det er jo rart hvordan pruting er helt uaktuelt i Norge, mens man i utlandet møter fornærmede butikkansatte om de får full pris :| en del nytt kjøkkenutstyr har jo deksler av børsta aluminium, blant annet kaffetrakteren vår... hmm... går det forresten an å overklokke en kaffetrakter? Ser for meg hva den kommer til å produsere, ja! Alle som skal ta hele TG uten å sove neste år, tar med seg en overklokka kaffetrakter, og fyrer opp kaffe(doktorer?) i hu og hei - Men kaffen blir kanskje ekstra varm? Sinks på koppen! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Må passe deg nå kan jo hende at du må flytte inn i kabinettet Du kan jo stikke av med en wok panne og bygge deg egen parabol Nja har sett meg ut et fornikla tørkestativ som kunne vert greit å bygge om til hd holder, får se i løpet av natten Har fått endel rare blikk fra lillesøster når jeg har ytret rare ting om hva jeg kunne brukt det og det til på shoppingturer Takk og lov, trodde jeg var alene Nydelig Snekker'n, det går fremover med stormskritt her ser jeg.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Setter man så en vifte under blir det ca sånn. eller sånn. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Setter man så en vifte under blir det ca sånn.http://snekkerboden.com/prosjekt/46.jpg eller sånn. http://snekkerboden.com/prosjekt/47.jpg Nydelig! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Dette blir bare nydeligere og nydeligere! Får meg til å føle meg som en fjott, her jeg sitter med kabinettplaner... Velkommen til forumet, Bax! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå