Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må passe deg nå kan jo hende at du må flytte inn i kabinettet :p Du kan jo stikke av med en wok panne og bygge deg egen parabol :thumbs:

Nja har sett meg ut et fornikla tørkestativ som kunne vert greit å bygge om til hd holder, får se i løpet av natten :evil:

Lenke til kommentar

noen tips til småting du kan sjekke om er brukbare:

diverse lampeholdere, lysestaker, gardinstenger, salt-/pepperkverner og alt mulig annet kjøkkenutstyr.. en del nytt kjøkkenutstyr har jo deksler av børsta aluminium, blant annet kaffetrakteren vår... hmm... :devil:

går det forresten an å overklokke en kaffetrakter?

Lenke til kommentar
Må passe deg nå kan jo hende at du må flytte inn i kabinettet :p  Du kan jo stikke av med en wok panne og bygge deg egen parabol :thumbs:

Nja har sett meg ut et fornikla tørkestativ som kunne vert greit å bygge om til hd holder, får se i løpet av natten :evil:

Har fått endel rare blikk fra lillesøster når jeg har ytret rare ting om hva jeg kunne brukt det og det til på shoppingturer ;)

Lenke til kommentar
Måtte vel da være bensin til kjøleveske, neida den er bare med for å vise størrelsen.

Det var da enda godt. Jeg har kjøpt inn det jeg trenger til min maskin, og var redd det er lettere enn man tror å skaffe seg litt rabatter her og der. Det er jo rart hvordan pruting er helt uaktuelt i Norge, mens man i utlandet møter fornærmede butikkansatte om de får full pris :|

en del nytt kjøkkenutstyr har jo deksler av børsta aluminium, blant annet kaffetrakteren vår... hmm...  :devil:

går det forresten an å overklokke en kaffetrakter?

Ser for meg hva den kommer til å produsere, ja! :D Alle som skal ta hele TG uten å sove neste år, tar med seg en overklokka kaffetrakter, og fyrer opp kaffe(doktorer?) i hu og hei - Men kaffen blir kanskje ekstra varm? Sinks på koppen! :ermm:

Lenke til kommentar
Må passe deg nå kan jo hende at du må flytte inn i kabinettet :p  Du kan jo stikke av med en wok panne og bygge deg egen parabol :thumbs:

Har fått endel rare blikk fra lillesøster når jeg har ytret rare ting om hva jeg kunne brukt det og det til på shoppingturer ;)

Takk og lov, trodde jeg var alene :D

Nydelig Snekker'n, det går fremover med stormskritt her ser jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...