Ultra_Fisk Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Dette blir s u p e r t ! Fortsett slik! GW! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hot damn, over 30.000 views på tre uker! Men det er forståelig, knallbra prosjekt! Lykke til videre. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hot damn, over 30.000 views på tre uker!Men det er forståelig, knallbra prosjekt! Lykke til videre. 2000 views siden jeg sjekka rundt 18.00 i dag Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Har du ikke flere bilder av kabinettet? med litt vinkler og slikt.. Nja har noen flere,får se i morgen om jeg kan hive opp noen , skal først en tur i div jernvarebutikker , bil og båtrekvisita butikker for å se om jeg finner noe som kan brukes i prosjektet . Var en liten tur i dag men fikk for dårlig tid, så vi får se. Men nå er det god natt Endret 23. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 veldig pent. ganske pent. utrolig pent. osv osv.. Gleder meg til å se det ferdig resultatet. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Kikket nettopp gjennom de siste bildene og det ble ganske bra! Men Snekker'n, fant du noe interessant hos Jern & Båt for å ha som føtter? Hadde tenkt meg en tur nedover nå for å se om jeg kunne finne noe til mitt egen kabinett. Endret 24. april 2004 av k_drey Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ble faktisk ikke så ille de grillene når du fikk litt lys bak, så faktisk litt tøft ut. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Ble faktisk ikke så ille de grillene når du fikk litt lys bak, så faktisk litt tøft ut. "LITT" tøfft???, det var jo dritstili jo. akuratt passe belysning også. mere vill bli glorete og juletreaktig Endret 24. april 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Fikk desverre ikke tid til å dra i butikker i dag ,typisk. Men jeg fikk pakke fra Netshop og se har hva jeg fikk hos dem: Ja det er meget pent Å joda det var med sjokolade også Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hmmm candy... Skal du gjøre noe med tastaturet og musen også? Kanskje gi det en omgang med samme lakken som du bruker på kabinettet, sånn at det matcher Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hehe.. eneste grunnen til å bestille fra microplex er de appelsinkaramellene neida.. er bra side det! de standardviftegrillene er helt greie.. blir litt feil å kjøre på med noen fancy hodeskallegriller eller noe i den duren når du lager et kabinett i den stilen mener jeg! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Nei tor ikke det, lar det vel være som det er. Men en utrolig fin følelse med den sinn greia på det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 hehe.. eneste grunnen til å bestille fra microplex er de appelsinkaramellene neida.. er bra side det! de standardviftegrillene er helt greie.. blir litt feil å kjøre på med noen fancy hodeskallegriller eller noe i den duren når du lager et kabinett i den stilen mener jeg! Ja, er enig i det, slike griller er greie nok men da må de "passe" til resten . Om jeg får tid i helga skal jeg se om jeg får startet opp med bryterne å lage dem. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Her har jeg funnet emnene som jeg regner med å lage bryterne av . Vi får se om jeg lykkes. Endret 24. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
cc Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Fikk du tilogmed Esso til å sponse prosjektet ditt?! :o - Eller er den med for å gi en aning om størrelse på delene? Gleder meg til oppdateringer! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Måtte vel da være bensin til kjøleveske, neida den er bare med for å vise størrelsen. Tenkte å bruke noe av dem til den synelige delen av brytern, tror det blir greit mot det sorte kabinettet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Du snakker nå om Power, reset eller skal du bruke dem til f.eks dvd-romen? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Den største skal brukes til power, de andre to blir vel til reset, dvd og brennern om jeg får det til da. Endret 24. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
felge Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 off topic : er det spiseligt det snop saken man får med hver gang man bestiller fra microplex ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå