Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snekker'n: Hvordan fikk du sponsa hw?

Så noen hadde spurt om det, men jeg så ikke noe svar...

du må vel rett og slett legge frem prosjektet ditt på en mest mulig voksen, sakelig og seriøs måte... men sånn jeg forstod det var den største faktoren at han rett og slett hadde flaks! :/

Lenke til kommentar

Ja,vil vel si jeg hadde flaks, fikk ja hos 3 av stort sett alle webshoppene i Norge .

Jeg la frem prosjektet og spurte om sponsing , denne måtte selvfølgelig være uten betingelse, men jeg nevner dem . Det skulle bare mangle.

Nei den llogoen til Netconnection er ikke på når du får varen,den har jeg satt der. Det står slike på pakken når du mottar den. I morgen skal jeg hente pakken fra

Netshop

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Vel.. ikke annet å si enn... dæsken kor bra :D

Har foresport en del butikker om sponsing jeg også.. fannt ut at det verste som kunne skje er at de sier nei.. de svartelister meg neppe i fra butikken demmes.. :)

Så nå avventer jeg bare svar.. blir det positivt setter jeg i gang :) Åhh.. gleder meg:D

Lenke til kommentar
Stå på snekkern..:w00t:

Fikk såå lyst til og lage en lignende modd :dribble:

Tja , hvorfor ikke,det er jo bare å sette igang. Men husk det blir ikke billigere enn å kjøpe ferdig, langt derifra. Men så har du gleden av at dette er selvgjordt og eneste eksemplar av sitt slag + at du har fått det akkurat slik du ville ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...