Boralis Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Den er på 0,25 kvadratmeter og kom på ca 300.- kr, det er 3 mm tykk. Lexan koster ca det dobbelte av plexi, men tåler mye mer. Lenke til kommentar
Intel Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 ja den tåler ganske masse den brukes mye i traktorer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 ja den tåler ganske masse den brukes mye i traktorer Jepp og som vinduer i båter. Men har lakka litt til og nå begynner det å skinne litt synest jeg. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Men har lakka litt til og nå begynner det å skinne litt synest jeg. Hvor mange lag lakk har du hatt på nå? Dette blir topp! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Tja nå er det vel 8 eller 9 lag Har brukt ca 20 bokser med lakk Ca 90 kr pr boks Dette er med det jeg måtte slipe bort (anntallet bokser) Endret 23. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 rundt 1000 lappen i lakk alså ? det har ikke jeg råd til ivertfall. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Herre min hatt, 20 bokser lakk! Greit, håper det ikke var 100-200kr lakkbokser som jeg brukte. For de var dyyyre.. Lexan plater, blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Tenkte kanskje å lakke kabinettet mitt jeg, tror ikke det blir så jeg satser på piano-finish da nei.. EDIT: innlegg nr.200 Endret 23. april 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Intel Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Hvor mange lag blir det når du er ferdig? Blir jævlig dyrt, du for ikke sponsa lakken? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Nei,jeg får ikke sponsa den, vet ikke om jeg går for mer en 1 eller 2 lag til + klarlakk. Skal jeg ha pianolakk så må det nok sikkert 10 strøk til og det er for mye å satse om ikke noen har en ni , ti bokser lakk å avse da Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Du har ikke vurdert lakksprøyte og lakk i litersvis da? En tanke billigere vil jeg tro, og lettere å manipulere for å få det slik du vil. Den bokselakken har en tendens til å få sånn appelsinhudoverflate som jeg skimter litt av hos deg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Joda vurderte det og har jeg hvist at det gikk så mye lakk med så hadde jeg fått dem til å lakkere i lakkboks, desverre har jeg ikke sprøyte men i ettertid vet jeg at jeg kunne fått låne, kompressor har jeg. Men nå er det for sent for denne gang for det går hvist ikke bra å bruke den billakken oppå denne bokslakken etterso ekspertene sier. Men knipsa iallefall et bilde for å prøve å vise skinnet i kabinettet nå. Endret 23. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Veldig lekkert arbeide, Snekker'n! Blir spennende å se den videre fremgangen her. Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Det er vel det beste du får med boks vil jeg tro, all ære til deg der. En sprøyte til lakk koster jo alt fra hundre kroner(biltema) og oppover, men trenger ikke være spess dyr for å få bra resultat. Men for all del, ikke lakk med en annen lakk oppå nei, da kan du bli sittende og slipe mange timer igjen hvis den begynner å koke....hehe Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 oii, trudde lenge det var 2 vifter jeg, ble nesten litt skuffa. Så rensket jeg øynene litt og dæven det blir sexy gjennskinn i det kabinettet det ja Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Nesten like bra skinn som i flygelet hjemme Utrolig fint det du har stelt til der Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Joda vurderte det og har jeg hvist at det gikk så mye lakk med så hadde jeg fått dem til å lakkere i lakkboks, desverre har jeg ikke sprøyte men i ettertid vet jeg at jeg kunne fått låne, kompressor har jeg.Men nå er det for sent for denne gang for det går hvist ikke bra å bruke den billakken oppå denne bokslakken etterso ekspertene sier. Men knipsa iallefall et bilde for å prøve å vise skinnet i kabinettet nå. http://snekkerboden.com/prosjekt/39.jpg wow, hehe, najs! trodde også det var 2 vifter.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Neida er nok bare en, men regner med at hadde jeg brukt sprøyte og like mange lag lakk hadde nok resultatet vært enda bedre . Men vi får se , det skal jo klarlakk oppå dette. Har iallefall vært en grei erfaring da jeg overhode ikke er noen lakkekspert . Men morro å holde på , spesielt når man får så mange positive tilbakemeldinger og når man ser hvor mange som har besøkt prosjektet . Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) oii, trudde lenge det var 2 vifter jeg, ble nesten litt skuffa. Så rensket jeg øynene litt og dæven det blir sexy gjennskinn i det kabinettet det ja Meg også kunne ikke skjønne hvorfor han hadde satt dem oppå hverandre Nå begynner det og se litt små lekkert ut rundt 1000 lappen i lakk alså ? det har ikke jeg råd til ivertfall. Nesten like flink i hoderegning som meg du. Jeg får det til å bli 1800, begynner jo nesten å nærme seg prisen på et Lian Li. Endret 23. april 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
EDB Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Snekker'n: Hvordan fikk du sponsa hw? Så noen hadde spurt om det, men jeg så ikke noe svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå