Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snekkern has entered sutremode.. lol

Synes at folk skal ha større respekt for Snekker`n enn det der.

Det er ikke mange som kan lage ting som er i nærheten av Snekker`n sine verk.

 

Ser veldig bra ut det her, og det blir bare bedre og bedre. Gleder meg til å se det ferdige produktet.

Lenke til kommentar
OK, begynte med toppen nå, hadde tenkt å ha topp/front i et stykke men ombestemte meg da dette vil medføre masse ekstra arbeid om man senere får lyst til å forandre på front, derfor lager jeg den nederste rette delen for seg selv.

 

A4.jpg

Hva slags matriale brukte du da du bøyde fronten?

Det kan nesten ikke være spon....?

 

 

:blush.

 

mvh Stian_A

Lenke til kommentar
OK, begynte med toppen nå, hadde tenkt å ha topp/front i et stykke men ombestemte meg da dette vil medføre masse ekstra arbeid om man senere får lyst til å forandre på front, derfor lager jeg den nederste rette delen for seg selv.

 

A4.jpg

Hva slags matriale brukte du da du bøyde fronten?

Det kan nesten ikke være spon....?

 

 

:blush.

 

mvh Stian_A

Hei,det bildet der er av den første fronten som jeg laget todelt, den som ble den endelige er laget i et stykke (front/topp) hele greia er laget i vannfast kryssfiner, denne la jeg i vann en stund før jeg formet den til . Når den da var der jeg ønsket satte jeg den fast med klemmer og lot den tørke, da kunne jeg ta den av og den beholdt sin nye form.

Lenke til kommentar

Hei,det bildet der er av den første fronten som jeg laget todelt, den som ble den endelige er laget i et stykke (front/topp) hele greia er laget i vannfast kryssfiner, denne la jeg i vann en stund før jeg formet den til . Når den da var der jeg ønsket satte jeg den fast med klemmer og lot den tørke, da kunne jeg ta den av og den beholdt sin nye form.

noen spesiell grunn til at du brukte vannfast finer?

Lenke til kommentar

Hei,det bildet der er av den første fronten som jeg laget todelt, den som ble den endelige er laget i et stykke (front/topp) hele greia er laget i vannfast kryssfiner, denne la jeg i vann en stund før jeg formet den til . Når den da var der jeg ønsket satte jeg den fast med klemmer og lot den tørke, da kunne jeg ta den av og den beholdt sin nye form.

noen spesiell grunn til at du brukte vannfast finer?

Nei egentlig ikke , årsaken til det var at jeg hadde en del rester stående etter innredning /ommbgging av en båt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...