AutoExec Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) heh.. bra de ikke blir synlige.. de greiene ser ut som noen relics fra 70-tallet eller noe.. veit ikke hva, men de minner meg om ett eller annet fra når jeg var liten (altså på 80-tallet) edit: tror kanskje de minner meg om den eldgamle støvsygeren vår Endret 22. april 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er det nødvendig med viftegriller da? Jeg synes de Titan-viftene er finere uten. etter å ha myst litt i tråden så syntes jeg så en unge der.... Da er det definitivt lurt med griller. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Jepp, de er eiike serlig pene men de er effektive. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hva synest dere forøvrig om disse. . Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 De der lyser som bare faen.. På Arctic Lan hadde en loka databutikk stillt dem ut.. fy f.. sier jeg bare.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har en i grønn, og de er ok de. Men synes de lyser litt svakt i forhold til hva jeg forventet etter å ha sett på bilder.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Ja de kunne lyst bedre nå har ikke jeg testet dem inne i kabinettet da, men kjøpte nå to stk bare i tilfelle det skulle vere noe spes som måtte lyses opp . Vi får se. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Registrerer at det er en del lesere her fra Ocshoot.no og det er forsåvidt greit, men at de er så lavpannet som det de her viser hadde jeg ikke trodd, da de henter bilder her og legger på mIRc #ocshoot.no for å latterliggjøre meg og andre. Dette vintner om personer som enten er sykelig sjalue eller rett og slett mentalt forstyrret. Håper ikke de er representative for hele ocshoot. Dette vil jeg ikke ha noen diskusjon om her bare så det er sagt. Endret 22. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Sendt som PM Edit: http://www.ocshoot.no/ubb/ultimatebb.php?u...1398;p=1#000014 Endret 23. april 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Registrerer at det er en del lesere her fra Ocshoot.no og det er forsåvidt greit, men at de er så lavpannet som det de her viser hadde jeg ikke trodd, da de henter bilder her og legger på mIRc #ocshoot.no for å latterliggjøre meg og andre. Dette vintner om personer som enten er sykelig sjalue eller rett og slett mentalt forstyrret.Håper ikke de er representative for hele ocshoot. Nesten ikke så jeg tror hva jeg leser. Nå igjen? Det går over min forstand at de kan ha glede av sånt. Jeg vil nok tro at de kanskje av en eller annen merkelig grunn er misunnelige og kanskje savner tilsvarende engasjement hos seg sjøl, som det du (og andre som deltar), legger for dagen. Helst er det nok et fattig forsøk på å rive ned noe positivt, som de ser ut til å savne i egne rekker? De få det måtte gjelde......... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Blir et megabra kabinett Snekker`n de er så lavpannet som det de her viser hadde jeg ikke trodd, da de henter bilder her og legger på mIRc #ocshoot.no for å latterliggjøre meg og andre. Sier litt om dem Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Registrerer at det er en del lesere her fra Ocshoot.no og det er forsåvidt greit, men at de er så lavpannet som det de her viser hadde jeg ikke trodd, da de henter bilder her og legger på mIRc #ocshoot.no for å latterliggjøre meg og andre. Dette vintner om personer som enten er sykelig sjalue eller rett og slett mentalt forstyrret.Håper ikke de er representative for hele ocshoot. Dette vil jeg ikke ha noen diskusjon om her bare så det er sagt. Syntes nå ikke du bør blande siden OcShoot inn i dette!!!! med å si:Håper ikke de er representative for hele ocshoot Det er isåfal leserne til den siden som gjør slikt du påstår og IKKE OcShoot......... Men.. nok om det ! Prosjektet ditt ser meget lovende ut og det blir artig å se det ferdig Endret 22. april 2004 av kjekka Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det har du jo egentlig helt rett i Kjell-Erik! Viktig å ikke blande snørr og barter her. Og vær så snill, dere som leser (inklusive meg sjøl); La oss slippe mere rabalder, please! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det har du jo egentlig helt rett i Kjell-Erik! Viktig å ikke blande snørr og barter her. Og vær så snill, dere som leser (inklusive meg sjøl); La oss slippe mere rabalder, please! Amen. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 jeg er sikker på at snekkern ikke virkelig tror at det er representativt for hele ocshoot... men jeg skjønner også at sånt kan glippe ut i sinne og frustrasjon, spesielt siden, om jeg har forstått rett, dette har skjedd før! men /ontopic: AveMORphine: hva var poenget med bildet? hvis poenget var å gjøre den penere funka det ikke helt syns jeg.. dessuten er jo filteret fjernet Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 jeg er sikker på at snekkern ikke virkelig tror at det er representativt for hele ocshoot... men jeg skjønner også at sånt kan glippe ut i sinne og frustrasjon, spesielt siden, om jeg har forstått rett, dette har skjedd før! men /ontopic: AveMORphine: hva var poenget med bildet? hvis poenget var å gjøre den penere funka det ikke helt syns jeg.. dessuten er jo filteret fjernet Filteret ligger mellom radiatoren min og en Biohazard viftegrill Ble ikke penere enn den svarte stygge plastfronten?!? Jaja smaken er som baken (todelt og noen faller midt imellom ). Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det har du jo egentlig helt rett i Kjell-Erik! Viktig å ikke blande snørr og barter her. Og vær så snill, dere som leser (inklusive meg sjøl); La oss slippe mere rabalder, please! Jepp enig med deg der Skrue. Jeg er tidligere skribent her og nå skriver jeg litt der..... MEN jeg leser begge sidene og kanskje skriver jeg litt her en gang oxo :-) Så slik kriging liker jeg ikke :-( Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Det har du jo egentlig helt rett i Kjell-Erik! Viktig å ikke blande snørr og barter her. Og vær så snill, dere som leser (inklusive meg sjøl); La oss slippe mere rabalder, please! Jepp enig med deg der Skrue. Jeg er tidligere skribent her og nå skriver jeg litt der..... MEN jeg leser begge sidene og kanskje skriver jeg litt her en gang oxo :-) Så slik kriging liker jeg ikke :-( Som sagt vi stopper den diskusjonen her,dette er en worklog, men bare for å ha det sagt så var det ikke forumet Ocshoot jeg mente , men brukerne. VI STOPPER DER. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 jeg er sikker på at snekkern ikke virkelig tror at det er representativt for hele ocshoot... men jeg skjønner også at sånt kan glippe ut i sinne og frustrasjon, spesielt siden, om jeg har forstått rett, dette har skjedd før! men /ontopic: AveMORphine: hva var poenget med bildet? hvis poenget var å gjøre den penere funka det ikke helt syns jeg.. dessuten er jo filteret fjernet Filteret ligger mellom radiatoren min og en Biohazard viftegrill Ble ikke penere enn den svarte stygge plastfronten?!? Jaja smaken er som baken (todelt og noen faller midt imellom ). jojo.. ble såklart bedre, og liker forsåvidt den viftegrillen.. men liker fortsatt ikke mønsteret i den plastgrillen! men smaken er som baken som sagt.. en mye brukt setning her som en del har vanskelig for å forstå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå