Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hadde tenkt å bruke std chrome griller. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Blir bedre og bedre det her! Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 wow... det ser bra ut. Fortsetter du så nøye fremover så blir det et jævli bra kabinett. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 wow.. følger med som en gal.. stå på.. kommer med et prosjekt til høsten jeg da.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 I morgen skal jeg en tur til Sortland å snuse litt i butikkene , skal bla se etter noe som kan bli til føtter på kabinettet. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Hvorfor ikke bare lage føtter? Pene plexi føtter hadde garantert blitt pent. Ikke med noe lys og greier inni, men bare gjennomsiktig. Ser det for meg. Endret 22. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Det blir ca sånn med viftene i. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hvorfor ikke bare lage føtter? Pene plexi føtter hadde garantert blitt pent. Ikke med noe lys og greier inni, men bare gjennomsiktig. Ser det for meg. Joda,det er tatt med i ideboken, men om jeg kunne funnet noe i chrome så står det høyest på ønskelisten Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Joda,det er tatt med i ideboken, men om jeg kunne funnet noe i chrome så står det høyest på ønskelisten Chromelakk? Njaal Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ser bra ut med de viftene og viftegrillene. Men blir ikke de grillen litt ordinære, i forhold til resten av kabbisett? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Hva med noe som dette? Hvis du bare forestiller deg at føttene er helt gjennomsiktige og ikke farget blå (Var var den mest nøytrale fargen jeg hadde). Om du syns det ligner for mye på chieftec føttene så er det jo bare å forandre på formen, eller evt ikke la de stikke ut. Om du vil ha noe metall, så kan du jo legge en metallplate rundt føttene på yttersiden, slik at du får den metallfølelsen ( noe lignende som jeg gjorde med den halvmånen i mitt prosjekt) Ahh, kan ikke vente til det er ferdig.. Endret 22. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Dette blir så pent. Likte godt bamsefar's idè, med plexi føtter, men chrome står vel kanskje mer i stil til resten av kabinettet? Svart og chrome er jo utrolig lekkert sammen. Lenke til kommentar
Intel Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Denne er jo ganske lekker! ellers meget bra stå på Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Denne er jo ganske lekker! ellers meget bra stå på Finns ikke til 120 mm vifter Selv om ikke alle forslag skulle bli kommentert, så tar jeg dem med i vurderingen. Så får vi se hva det ender opp med Endret 22. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Hva med å lage selv av aluminium`s plater fra clas ohlson? Edit: kan jo ikke være vanskelig å jobbe med. Jeg fant jo ut at jeg kunne klippe 0.5mm kobber med saks Edit2: kanskje lage en logo som vil gå igjen på alle viftegriller? Endret 22. april 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Så _jæv***_ fint Snekker'n Skulle ønske jeg greide sånt *misunnelig* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hva med å lage selv av aluminium`s plater fra clas ohlson? Edit: kan jo ikke være vanskelig å jobbe med. Jeg fant jo ut at jeg kunne klippe 0.5mm kobber med saks Edit2: kanskje lage en logo som vil gå igjen på alle viftegriller? Kunne vel få den gamle russiske, der er jo hammer og sigd, så kunne jeg bare bytte ut sigda med en sag Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Helt enig, synes du bør gå får chrome føtter og finne et noen fete chrome viftegriller. Herlig arbeid snekker'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå