Stig-Arne Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 argh.. blir jo misunnelig når jeg ser hva du får til Nå brenner jeg så vanvittig etter å sette i gang med mitt lille prosjekt.. argh Lenke til kommentar
stidz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 på denne tråden må jeg si postene flyr av gårde. men veldig bra ! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Ok,dro et strøk lakk over fronten på dvd spillern,kan det være slik?? Skal selvfølgelig lakke den sikkelig da. Ikke se på den som står under, det var bare for å støtte den litt opp. Endret 21. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Okei da ,ca sånn. Hmm, minnet meg litt om Arne Brimi. I slekt? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ok,dro et strøk lakk over fronten på dvd spillern,kan det være slik??Skal selvfølgelig lakke den sikkelig da. Ikke se på den som står under, det var bare for å støtte den litt opp. Var jo helt grei den dette prosjektet er TOPP!! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 This time: Not orgasm, not eargasm but EYEGASM Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Du burde gjøre DVD spilleren mer "Clean" sparkle eller slipe vekk dvd logoen. Passer bedre med rene flater på ditt strøkne prosjekt Får se om HTPCen min får noe samme lakk behandling som din..... LEKKERT!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Du burde gjøre DVD spilleren mer "Clean" sparkle eller slipe vekk dvd logoen. Passer bedre med rene flater på ditt strøkne prosjekt Får se om HTPCen min får noe samme lakk behandling som din..... LEKKERT!! Jepp det var det som var tanken Som du ser så hadde jeg bare spraya på et lag med lakk, for å vise hva jeg mente. Det blir enten å bruke disse eller lage helt nye som er slett og lodde på ny bryter som da blir stående i selve kabinettfronten. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=C01B hadde blitt fin Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=C01Bhadde blitt fin Har slike på lian li kabinettet , men det jeg tenkte var å lodde løs brytern på dvdèn og på brennern for så å lodde på noen ledninger og montere bryterne på selve kab fronten. Dermed kan jeg lage hele fronter i plexi og lakke dem sort. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det blir enten å bruke disse eller lage helt nye som er slett og lodde på ny bryter som da blir stående i selve kabinettfronten. Trenger jeg å si hva som hørtes kulest ut? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Eller for å snakke et språk folk her forstår: Ca 80 DPI der sa du det! neste blir at du går i snekkersjappa og spør etter 80DPI slipepapir og hvilke overklokkingsmuligheter slipemaskinen har Kan en elektrisk tannbørste overklokkes, så kan en slipemaskin overklokkes. Voltmoddes, passer vel gjerne bedre. Kanskje casemod også? Da skal du se klientellet til Snekker'n kommer til å sperre øynene opp, når han dukker opp på jobb med en stabel med Half-Life 2-moddet verktøy! Endret 22. april 2004 av Aetius Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Fikk pakke fra NetConnection.no i dag BIE 2 Radiator , RBX blokk og 2 m slange,Pris kr o.-, ikke verst Endret 22. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Endelig kommer sløydkunnskapene mine til sin rett! Bakpå sandpapiret er det ofte et rektangel. Korningen sier at det er plass til så og så mange korn innenfor dette rektangelet! Altså ikke per cm. Rikky: neineinei; DPI er Dots Per Inch og ikke cm Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Rikky: neineinei; DPI er Dots Per Inch og ikke cm Ja..? Men 80 DPI blir jo ikke riktig uansett hvis det rektangelet er større en enn CM². Hvor stort er det rektangelet btw? Edit: Leif Endret 22. april 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Campyy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Rikky: neineinei; DPI er Dots Per Inch og ikke cm Ja..? Men 80 DPI blir jo ikke riktig uansett hvis det rektangelet er større en enn CM³. Hvor stort er det rektangelet btw? Eh, rikky, vet du i det hele tatt hva en Inch (Tomme) er? 1 Tomme i annen = 2,53cm i annen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er vel 2,54? Ja, jeg vet hva en tomme er. Hvorfor skal du blande inn kvadrattommer? Lenke til kommentar
Campyy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er vel 2,54? Ja, jeg vet hva en tomme er. Hvorfor skal du blande inn kvadrattommer? Jeg blander inn kvadrattommer fordi DPI mener prikker/punkter per kvadrattomme Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei, DPI er ikke kvadrattommer. Med 80 DPI får du 80*80=6400 punkter per kvadrattomme. Men nok off-topic, dette er tross alt en worklog... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå