k_drey Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 husk å ta noen bilder av snekkern også... hehe Her er jeg Hehe, stili.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Blir bare "uber" konge dette snekker'n!!Fikk lyst til å se dette i virkeligheten faktisk, men er litt nysgjerrig, så jeg må bare spørre om du bor i Øksnes, Vesterålen?? Tar det som et "ja", at du bor i Øksnes!! Hvis du hadde hatt tid en eller annen gang kunne man ha fått sett på det i nært hold, syns det er bare så "uber" (myredialekt!!)!! Se PM. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 søren så nice! eg beundrer deg snekker'n! du har litt skills til lakking og mekking av diverse ting du! (skulle ønske at jeg hadde sånt!) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 husk å ta noen bilder av snekkern også... hehe Her er jeg Det så jo ut som et mental velfungerende menneske Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Jo takk, håper jeg fungerer sånn passe om ikke annet Fikk lakkert tre strøk idag får fortsette i morgen når tempraturen tillater det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 tillater ikke temperaturen det? Her er det jo hele 10 grader.. er jo sommer og sol.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Akkurat nå kl 19.30 er det 11,9 grader i skyggen, men det er for kjølig til å lakkere i bør vere rundt 20 grader. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Han bor vel så langt sør i Nordland at 10 grader ikke er godt nok 10 grader, Sommer og Sol? Pøh, var svinkaldt i dag, selvom termometeret viste 15. Begynner å bli meget bra nå, nesten så jeg kan se for meg pianofinishen.. (Lakkerte selv i 14-15 grader i en garasje med oppvarming på full guffe, og skjønner godt hvorfor du venter på temperaturen. Var vanskelig med så lav temperatur, ble ikke et særlig godt resultat enkelte ganger) Endret 21. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har du ikke ett lite kott eller noe sånnt? Din bedre halvdel blir vel å tillte over visst du lakkerer inne eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Joda har kjellerbod der jeg driver på, men det blir for tett å lakkere der. Prøvde det og selv med den masken jeg bruker som har spesialfilter ble det ubehagelig. Hadde jeg hadt en som dekte hele ansiktet så hadde det vert greit , men det har jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hmm.. jah..det er sant.. lakk lukt er ikke noe særlig for å si det sånn.. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 er det jeg kan si etter å ha sett på kabinettet på nært hold. Dessuten så bor "Snekker'n" nok langt nord i Nordland, så temperaturen blir for kald til å lakkere, var nå det jeg også forstod når vi pratet. For å si det også så er kabinettet mye bedre å se på i virkeligheten enn på bildene, og jeg bare fortsetter å like det, slik jeg måtte si til han!! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 vet han bor langt nord i nordland.. men jeg bor lengre nord enn han Så jeg vet det godt.. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) vet han bor langt nord i nordland.. men jeg bor lengre nord enn han Så jeg vet det godt.. Harstad er jo ikke så mange timan unna hvor han bor! Endret 21. april 2004 av k_drey Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 er det jeg kan si etter å ha sett på kabinettet på nært hold.Dessuten så bor "Snekker'n" nok langt nord i Nordland, så temperaturen blir for kald til å lakkere, var nå det jeg også forstod når vi pratet. For å si det også så er kabinettet mye bedre å se på i virkeligheten enn på bildene, og jeg bare fortsetter å like det, slik jeg måtte si til han!! Takker og bukker, hyggelig med positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) er det jeg kan si etter å ha sett på kabinettet på nært hold.Dessuten så bor "Snekker'n" nok langt nord i Nordland, så temperaturen blir for kald til å lakkere, var nå det jeg også forstod når vi pratet. For å si det også så er kabinettet mye bedre å se på i virkeligheten enn på bildene, og jeg bare fortsetter å like det, slik jeg måtte si til han!! Takker og bukker, hyggelig med positive tilbakemeldinger Når jeg fikk se kabinettet på nært hold var alt så bra at dette er noe du kan være ganske stolt av. Som jeg sa til deg Snekker'n så kommer du til å mye igjen for ditt arbeid! Får kanskje ta meg en tur en annen gang hvis det er greit, når du har kommet deg lengre! Lykke til videre så lenge Endret 21. april 2004 av k_drey Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Svær den "Sundstrøm" Maska Så meget bra ut Snekker'n ,blir spennende å se det ferdige resultatet Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 vet han bor langt nord i nordland.. men jeg bor lengre nord enn han Så jeg vet det godt.. Harstad er jo ikke så mange timan unna hvor han bor! nei... selvfølgelig vet jeg det.. men det er jo lengre nord fordet.. hehe.. pirk pirk.. men uansett.. veldig bra snekkern Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 unskyld at jeg spørr snekker`n, men har det skjedd noe med øyet ditt, eller er det bare bildet? Håper jeg ikke sier noe galt med det da.. Uansett; jeg elsker prosjektet ditt, det blir KNALL bra Du er en sann mester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå