upside Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) billig arbeidskraft... btw: hva stiller disse sponsorene opp med? gratis hardware og slikt? Endret 20. april 2004 av upside Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Synd med det "lille" uhellet, men det ser nesten ut som om underlaget er enda bedre denne gangen..... lykke til videre. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Sjarmerde prosjekt må jeg si! Håper du får til piano-finish Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Hva sluttresultatet blir får vi se etter hvert , men ja underlaget er bedre nå enn sist for da brukte jeg ikke sprøytesparkel. Men synd at det for lakk for flere hundre kr til h,vetes Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 billig arbeidskraft... btw: hva stiller disse sponsorene opp med? gratis hardware og slikt? Står på side 1 i denne workloggen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Da er du i gang igjen ser jeg, får håpe at det går riktige veien denne gangen. Bruker du et lag med filler eller er det flere. Keep up the good work Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 har vel brukt 3 - 4 lag med dette , så vi får håpe det holder. Regner med å lakkere en del i morgen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Så er det en ny dag og første strøk med sort er kommet på. Her. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Regner med at du har skaffet det nok lakk, sånn at det samme ikke hender en gang til Du får ha lykke til med pussing, lakking, pussing, lakking osv... Lenke til kommentar
Campyy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 WOW! kjempestilig kabinett Dette hsr du lagt ned mye arbeid i ser jeg, og jeg gleder meg fælt til å se det ferdige resultatet. Fortsett med det gode arbeidet! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 En stund siden jeg har vært inne på denne workloggen, og det har blitt gjort endel meget pene fremskritt. Bl.a. en meget pen lakkering og finishen ser bra ut. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har du tenkt deg på TG med den der eller? Bli med i modde compen! Jeg vil så gjerne se denne i virklighet! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Fra førstelags lakk ser det ut til at det ikke var så dumt at det lille "uhellet" skjedde. Det ser ut til at grunningen din har blit svært mye bedre denne gangen! Jeg begynner å tro på ekte pianolook, jeg -KJ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Om det blir pianolook får vi se, vet ikke hvor mye penger jeg skal legge i det. Det for jo lakk og grunning for en 5-600 kr på første forsøk . Lakken koster tross alt nesten 100 kr pr boks og det går vel en boks prstrøk. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Blir bare "uber" konge dette snekker'n!! Fikk lyst til å se dette i virkeligheten faktisk, men er litt nysgjerrig, så jeg må bare spørre om du bor i Øksnes, Vesterålen?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Blir bare "uber" konge dette snekker'n!!Fikk lyst til å se dette i virkeligheten faktisk, men er litt nysgjerrig, så jeg må bare spørre om du bor i Øksnes, Vesterålen?? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Blir bare "uber" konge dette snekker'n!!Fikk lyst til å se dette i virkeligheten faktisk, men er litt nysgjerrig, så jeg må bare spørre om du bor i Øksnes, Vesterålen?? Tar det som et "ja", at du bor i Øksnes!! Hvis du hadde hatt tid en eller annen gang kunne man ha fått sett på det i nært hold, syns det er bare så "uber" (myredialekt!!)!! Lenke til kommentar
upside Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 husk å ta noen bilder av snekkern også... hehe Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 husk å ta noen bilder av snekkern også... hehe Får uansett han bestemme! Er ikke den som gjør ting andre ikke liker, men så var det at jeg bare liker det kabinettet, selv om han ikke er ferdig... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) husk å ta noen bilder av snekkern også... hehe Endret 23. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå