Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare spurt alle webshopper i Norge , ikke noe annet .

Det er ingen forpliktelser lagt til disse, men selvfølgelig nevner jeg dem i loggen her, skulle bare mangle.

 

Er nå igang med å legge ny sprøytespakkel på etter å ha pusset kab ned , så får vi starte med ny lakkering etterpå.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Konge:D

Som du vet driver jo jeg på med noe lignende..

hvordan har du planlagt å feste hk? skal det være skuffe?

hvordan skal du feste kortene? det er jo en knekk på normale kabinett der du skrur fast kortene.. men hvordan får man løst dette?

Tenkte å se om jeg kunne finne en hk skuffe eller noe sånnt å bruke.. visst ikke du har noen gode ideer..

 

Angående verktøy, verktøyet er trossalt halve jobben. Kjekt å ha litt kvalitet da

kjøp lian li hovedkort brett på micoplex

Lenke til kommentar
nei.. det ble ikke ille...  ble bra det der ;)

regner med at du ikke skal ha noe kabelrot og slik? *ikke glad i kabler..  ønsker seg trådløs strøm*  :D

Det finnes faktisk trådløs strøm... Så det på en elektromesse for ikke lenge siden, men dette var da lysbryter-->en liten lampe... Men kanskje det kommer for oss som er lei alt kabelkrøllet i kabinettet.. Hvem vet :hmm:

Lenke til kommentar
nei.. det ble ikke ille...  ble bra det der ;)

regner med at du ikke skal ha noe kabelrot og slik? *ikke glad i kabler..  ønsker seg trådløs strøm*  :D

Det finnes faktisk trådløs strøm... Så det på en elektromesse for ikke lenge siden, men dette var da lysbryter-->en liten lampe... Men kanskje det kommer for oss som er lei alt kabelkrøllet i kabinettet.. Hvem vet :hmm:

det er ikke trådløs strøm da... det er jo rett og slett det samme som en bryter-fjernkontroll som styrer en annen enhet som igjen bryter/setter kretsen...

 

Uansett... Kjempe bra at du har pågansmot snekker`n! :thumbs:

Lenke til kommentar
Nå må du få fingeren ut, snart starter fiskesesongen........ :p

Jepp , da blir det fisking rundt omkring , tror det blir en tur til Målselvfossen og ja.

Har nå lagt på siste strøk med sprøytesparkel, så når det er tørt skal jeg pusse med smergelpapir nr 1000 og så skal det være klart for lakering . :thumbup:

Lenke til kommentar

Det som er på nå er ikke lakk , det er sprøytesparkel eller filler om du vil . Dette får du tak i på et lakkeringsverksted , det er på sprayflasker og brukes som sistestrøk for å ta bort riper etter pussepapiret når du har pusset ned finsparklet.

Altså først vanlig sparkel som pusses ned med 120 papir så finsparkel son er pusset med 200 og 400 papir, så sprøytesparkel som er pusset med 600 papir som til slutt skal pusses med 1000 papir før lakkering.

 

Her har jeg faglig hjelp :yes:

Den skal tidlig krøkes :D

18.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...