Grev_Rasmus Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 det ble utrolig fint med svart kommer til å bli sinnsykt fint resultat Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 ...... Og finishen vil bli enda bedre, etterhvert! Et imponerende stykke arbeid, som attpåtil lakkes sort! Det er faktisk en av de aller vanskeligste fargene å jobbe med, da "alt" synes, og desto vanskeligere å få pent.Men du gir deg nok ikke snekker´n! Jepp, hver minste ripe vises, selv "riper" etter 400 papir vises, så her blir en del jobbing. Blir å pusse å lakke så lenge jeg gidder så får vi se , har en føst sagt a så får en vel si b også . Og ikke minst så hjelper jo tilbakemeldingene her til å holde "motet" oppe Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Utrolig flott laget Snekker`n Gleder meg til å se når det hele er ferdig.Stå på! Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Utrolig nice, du kommer til å få en veldig bra overflate når du er ferdig.. Liker designen på fronten også. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Nice... Elsker arbeiedet ditt.. Lenke til kommentar
felge Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 ser du er her Snekker 9 bruker(e) leser dette emnet (3 gjester og 1 anonyme brukere) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Nå er jeg her, kjører med synelig "nick" her Hadde tenkt meg på en "båtforretning" i morgen og se om jeg fant noe som kunne brukes, de har jo en del i chrome der. Endret 18. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Blir det fingermerker når du tar på kabinettet? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Blir det fingermerker når du tar på kabinettet? Det blir nok det, så her blir det pusseklut og hvite hansker Endret 18. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hvile hansker Hvilehansker Det blir sikkert litt bedre når du får på litt klarlakk. Huff, dette her får meg nesten til å reisa heim til far min sin garasje og setta igang med et eller anna. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 ..... Den vifta slengte jeg på for å vise gjennskinnet. "Jada" Snekkern goes Briefemode. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Snekker'n: du leiter jo etter en PSU i svart, blank metallic.. Har du kikka på BeQuiet sine? De er faktisk sånn som du leiter etter.. Ser ikke sånn ut på bilde på www.3dfxcool.no men jeg har en sånn en, og finishen der er utrolig.. Og de bråker ikke.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Dette ser svært lovende ut. Gleder meg virkelig til å se det ferdige resultatet. Hva med å gi bakplata på PSUen samme behandling? -KJ Lenke til kommentar
flabben Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Så drit digg! men jeg trodde du skulle ha det andre veien? med den buede enden bak? jeg følger ikke så veldig med da... men uansett HEFTIG! Lenke til kommentar
Piraro76 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 *bøye seg i støvet og tilbe Snekker'n* U-T-R-O-L-I-G bra arbeid!!! Er nesten så jeg får lyst til å mekke kabbis sjøl, men dessverre har jeg ti tommeltotter, så det blir neppe noe av... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Utrolig bra Stå på Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 #£¤¤%&**'########""%¤#" , sånn så var det sagt . Var og kjøpte mere lakk og selvfølgelig var de fri for det merket som jeg bruker , måtte kjøpe et annet merke . Og hva skjer? Jo dritten reagerte på det som var så alt ble bare tull. Nå er jeg igang med å pusse ned alt igjen, jævla irriterende. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (jeg hadde nok brukt mektigere tegn om det hadde skjedd meg ja....) Jaja, Snekker`n gir ikke opp så lett Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ouch! Håper ikke du mistet alt for mye pågangsmot, stå på! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Gir ikke opp men det er utrolig frustrerende og mange timer arbeid bortkastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå