Boralis Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Å? Er det viftekjøling på SB også?? Du ser den viften nede til venstr , den skal bort. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hva heter den chipen på enchipsløsninger, da? NB eller SB? -KJ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Som du ser på forige side diskuterte vi det litt der, jeg har jo lyst til begge deler egentlig, men gidder ikke bygge to kabinetter LOL! Kan vel skjønne det. Men om du orker, så er jeg sikker på at du får solgt et! Kan nok hende jeg fikk solgt et eksemplar, men det ville nok ikke bli serlig lønnsomt med tanke på alle timene som går med Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Er det standard festehull rundt SB da eller? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Er det standard festehull rundt SB da eller? Du ser den her, bildet ble uklart men du ser de to hvite tappene, så nb blokka mi passer der. Endret 17. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Kan nok hende jeg fikk solgt et eksemplar, men det ville nok ikke bli serlig lønnsomt med tanke på alle timene som går med Nei, det er jo nesten alltid sånn. Man bruker drøssevis av timer for å lage ting, men likefullt sitter man som regel igjen med en femmer i timen, når man regner slik. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Trodde ikke NB skulle utvikle noe særlig varme, nå som minnekontrolleren var borte. Pent, men gleder meg til du får det helt blankt. Er noe spesielt med pianofinish som får meg til å grøsse. Noen som så Lyst:Bolig tidligere i uken? Der hadde de greid dette, og det så svært pent ut (Var levert inn til proffe folk, men Snekker'n ekke langt unna). Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Vel om jeg stopper den vifta går det bare et par minutter før ribba under begynner å bli ubehagelig varm, nå er det ikke rare ribba som står der men alikevel Endret 17. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Vil tro det har med IDE kontrollere ol å gjøre? Alt det går vel via SB og siden det ikke er AGP/PCI lock(?) er det vel en stor fordel at dette holdes kjølig? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Her er et par bilder som viser den kassen bak som skjuler vannpumpen og st forsyningen og et av platene som skal holde dvd og brenner på plass. Kassen nede . Her er den ene siden til 5,25 brønnen. Den vifta slengte jeg på for å vise gjennskinnet. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ah, "Steinway & Sons! Ikke helt Men ikke langt unna Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ser ut som om det endelige resultatet blir bra. Men (med fare for å virke en smule negativ) hvordan går det med varme og kondens i ett kabinett designet i ett "levende" materiale slik som tre er (mulig spørsmålet mitt faller gjennom i ett prosjekt i denne målestokken)? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Ser ut som om det endelige resultatet blir bra. Men (med fare for å virke en smule negativ) hvordan går det med varme og kondens i ett kabinett designet i ett "levende" materiale slik som tre er (mulig spørsmålet mitt faller gjennom i ett prosjekt i denne målestokken)? Tror ikke det skal bli noe problem , de kryssfinerplatene jeg bruker er av vannfast kvalitet. Disse bruker vi når vi innreder lugarer og styrhus på båter , så da vil jeg tro de takler dette, men det får tiden vise. Endret 17. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Bare et steinkast unna Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dette blir jo bare bedre og bedre, ser at det er noen som har et "greit" skjermkort liggende og slenge. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Wow.... det hær blir bra! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Nydelig arbeid! Personelig så liker jeg ikke tre kabbinetter, men det her ble utrolig bra. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) OK, nå er jeg igang med sparkling og pussing, får hive opp noen bilder senere. Her er et par stk, nei jeg har ikke hvit balkong og her. Endret 18. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Veldig nydelig arbeid Snekker'n. Stå på. Dere som snakka om en som hadde lakka slik at det ble som et speil. Kunne ikke se om denne har blitt postet før men tror det er denne guiden til linear dere tenker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå