Klekkus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kjøpte den feridge pakka ja,gadd ikke å lodde :-).Den fungerer helt fint den, kobles til bak på hk med medfølgende flat kabel,denne kan skjules bak hk. 5147199[/snapback] leste noe om at det var å koble den på skriverporten bak, men det kan da vel ikke være helt riktig? synes jeg så noen på forumet her hadde gjort det 5147336[/snapback] Joda det går det også, ta en titt i blue lighning. det er i en av de seneste updatene Lenke til kommentar
phOn Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Kjøpte den feridge pakka ja,gadd ikke å lodde :-).Den fungerer helt fint den, kobles til bak på hk med medfølgende flat kabel,denne kan skjules bak hk. 5147199[/snapback] leste noe om at det var å koble den på skriverporten bak, men det kan da vel ikke være helt riktig? synes jeg så noen på forumet her hadde gjort det 5147336[/snapback] Joda det går det også, ta en titt i blue lighning. det er i en av de seneste updatene 5147350[/snapback] det var der jeg hadde sett det ja, thx! edit: men siden du sa "det går" er det en annen måte å koble den på inne i pc'n, eller må skriverutgangen benyttes? Endret 13. november 2005 av phOn Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Det finnest andre typer som kobles til usb utgang Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 er denne workloggen ferdig, og dette er bar eettersnakk, eller blir det mer oppdateringer? Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvor fikk du taki det LCD panellet du har på pc'n?? Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ha noen en link til hvor jeg kan laste ned et program til LCD Display?? Lenke til kommentar
crusade Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Ha noen en link til hvor jeg kan laste ned et program til LCD Display?? 5258830[/snapback] Du har ei liste og linker over software som skal fungere bra -HER-... Edit: Argh.. siste punktum i linken som trengs blir ikkje med.. Du må enten klikke på "LCD/VFD software" eller skrive på et "." på adressa.. Endret 6. desember 2005 av crusade Lenke til kommentar
antex Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 hei snekker'n, hvordan har du gjort det med dør åpningen? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 hei snekker'n, hvordan har du gjort det med dør åpningen? 5268337[/snapback] Kabinettet er limt og skrudd sammen , topp/front som er laget i et stykke ble først lagt i vann for å klare å bøye dene til . Vinduet i siden (som forøvrig fungerer som dør) ble skåret ut med stikksag og så brukte jeg en overfres for å frese ned et spor slik at Lexanplaten kommer jevnt med siden . Sår vel mere på den samlesiden (side 80) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg så at du hadde meldt deg på ACryan konkuransen Er en god del norske prosjekter der nå Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Dette her kommer til å bli bra!! keep the good work up! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg lurer på hvordan du gjorde den der sneker'n graveringen. DEn så bra ut Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Grattis snekker'n som random winner på acryan worklog contest AC ryan Endret 24. desember 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Gratulerer Snekker'n, og ha en God Jul og Godt Nytt År... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Moro, regner med at de hadde det moro når de "leste" den tråden. (for having us read one of the biggest non-english worklogs in the contest (115+ pages)... thanks! ) :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Moro, regner med at de hadde det moro når de "leste" den tråden. (for having us read one of the biggest non-english worklogs in the contest (115+ pages)... thanks! ) :!: 5333664[/snapback] Ja lo godt av den Fett prosjekt snekker'n! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Jepp morro kommentar de hadde der. Artig å få link til norske websider da, og sikkert litt reklame til hardeare noe som er bra. God Jul. Mvh. Snekker`n Lenke til kommentar
Orac.aka.Xanthin Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Du gadd vel ikke og gi ut eksakte mål på uber kassa di, tenker på og lage en neste helt lik , tar bare vekk ting som jeg ikke vil ha da men hadde vært perfekt om du gadd det Tor Martin Ølberg EDIT: er litt blind av meg, så ikke at det sto på første sia Endret 26. desember 2005 av Orac.aka.Xanthin Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Du må lage føtter i plexi (som en kort sylinder). og så borrer du hull i dem og monterer blåe led`s. Tror det ville sett kult ut- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå