Q-TEC mannen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nice Kabbis du har laget skal vedde på at vis du hadde med dette kabbise med på Lan som var i helgen så har du fådt 100% respekt!.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Å herreguuuuud Det er det fineste kabinettet jeg NOEN gang har sett!!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 hyggelig å se at den fremdeles har inntresse Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hyggelig å se at den fremdeles har inntresse Kjøper det for 200 kr... deal?? Hvor mange arbeidstimer gikk med Snekker'n? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Glimrende arbeid Endret 17. juni 2005 av venn Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 hyggelig å se at den fremdeles har inntresse Kjøper det for 200 kr... deal?? Hvor mange arbeidstimer gikk med Snekker'n? Ærlig talt så husker jeg det ikke i farten,men mulig jeg har nevnt det tidligere. Brukte iallefall ca 2000 kr på materialer og lakk . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 det må jeg si, dette var bra arbeid! Lenke til kommentar
ProZ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 MEGET pent ! brukte evigheter på å pløye meg gjennom hele greia !! Og grattulerer med 3 plass i casemod konkurransen på netshop.no ! Har du forresten noen oppdaterte bilder da jeg ser at alle bildene som blir brukt over alt er uten de siste grillene osv... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Takker og bukker . Har vel ikke noen andre bilder enn de som ligger her,men får se om jeg gidder å ta noen flere da, Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Må bare få hive meg på å gratulere med et glimrende resultat etter et glimrende stykke arbeid! Det som kanskje er litt off topic, men allikevel nevnt ofte, er radiatoren du har plassert i kjelleren. Fins det, eller kunne du lage en worklog som beskriver hvordan dette er gjennomført med pumper, føring gjennom etasjer, osv. Tilogmed kanskje noen bilder? Tips til hvordan i alle dager du har fått dama til å godta noe sånt? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Tips til hvordan i alle dager du har fått dama til å godta noe sånt? her er det vel rett og slett et spørsmål om hvem som er sjefen Saken stiller seg slik at jeg har et hjemmekontor der maskinen står, rett under dette har jeg en uinnredet bod som ikke brukes til noen ting, størstedelen av denne er under jorden og dermed holder den seg kjølig hele året . Så jeg borret rett og slett to 12 mm hull gjennom gulvet og stakk ned vanlige kobberrør som brukes til vannledninger i hus. radiatorn henger da nede i denne boden og mellom radiator og kobberrør er det brukt slanger av samme type som i kabinettet. Det samme er da gjordt fra disse rørene og inn i maskinen, hvor du velger å plassere pumpe betyr ingenting i et lukket system,jeg har den imidlertid i kabinettet . Snekker`n Endret 5. juli 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Et sånt vil eg også ha . Veldig fint og moderne. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Det der er driit rått..... Svart og blå Utrolig stilrent også Hvor lang tid har du brukt på det omtrent? btw: har du brukt CCFL eller neon? Endret 5. juli 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Disse lysene er brukt i kabinettet. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBL20 Husker ikke nå hvor mange timer jeg brukte,men det ble en del. Spesielt til pussing og lakkering . Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Snekker´n det er ikke annet å si en at du er rååå til å lage kabinett :D helt erlig det råeste/fineste jeg har sett i mitt liv... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Akkurat registrert meg som medlem her og dette var det første kabinettet jeg kom for å se på! Har hørt mye om det men første gangen jeg ser det nå! Det er det vakreste kabinettet jeg noen gang har sett! Det er så bra gjennomført at det er til å måpe av! Men lurer på en ting, brukte du spryte eller boks da du lakkerte? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg lakkerte med boks ja,men hadde nok spart meg for en del arbeid og noen lag lakk om jeg hadde brukt sprøyte. Dysen på en boks er mye dårligere så derfor må en pusse mere mellom hvet lag lakk og så går det mere lakk til spille med boks . Men pytt pytt får anskaffe sprøyte til neste gang Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jepp, så får du mye jevnere resultat med sprøyte Vet ikke åssn du har det, men jeg blir sliten i fingern hvis jeg lakkerer en del med boks, det som er minuset..! Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 dette er det tøffeste hjemmemekka kabinettet jeg har sett i hele mitt liv å jeg ble født i et casemod hus *ironi*hehe... men fett det her da.. Piz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå