Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

MEGET pent !

brukte evigheter på å pløye meg gjennom hele greia !! :D

 

Og grattulerer med 3 plass i casemod konkurransen på netshop.no !

 

Har du forresten noen oppdaterte bilder da jeg ser at alle bildene som blir brukt over alt er uten de siste grillene osv...

Lenke til kommentar

Må bare få hive meg på å gratulere med et glimrende resultat etter et glimrende stykke arbeid! Det som kanskje er litt off topic, men allikevel nevnt ofte, er radiatoren du har plassert i kjelleren. Fins det, eller kunne du lage en worklog som beskriver hvordan dette er gjennomført med pumper, føring gjennom etasjer, osv. Tilogmed kanskje noen bilder? Tips til hvordan i alle dager du har fått dama til å godta noe sånt? ;)

Lenke til kommentar
Tips til hvordan i alle dager du har fått dama til å godta noe sånt?

 

her er det vel rett og slett et spørsmål om hvem som er sjefen :p

 

Saken stiller seg slik at jeg har et hjemmekontor der maskinen står, rett under dette har jeg en uinnredet bod som ikke brukes til noen ting, størstedelen av denne er under jorden og dermed holder den seg kjølig hele året .

 

Så jeg borret rett og slett to 12 mm hull gjennom gulvet og stakk ned vanlige kobberrør som brukes til vannledninger i hus. radiatorn henger da nede i denne boden og mellom radiator og kobberrør er det brukt slanger av samme type som i kabinettet. Det samme er da gjordt fra disse rørene og inn i maskinen, hvor du velger å plassere pumpe betyr ingenting i et lukket system,jeg har den imidlertid i kabinettet .

 

Snekker`n

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Akkurat registrert meg som medlem her og dette var det første kabinettet jeg kom for å se på!

Har hørt mye om det men første gangen jeg ser det nå!

 

Det er det vakreste kabinettet jeg noen gang har sett!

Det er så bra gjennomført at det er til å måpe av!

 

Men lurer på en ting, brukte du spryte eller boks da du lakkerte?

Lenke til kommentar

Jeg lakkerte med boks ja,men hadde nok spart meg for en del arbeid og noen lag lakk om jeg hadde brukt sprøyte.

Dysen på en boks er mye dårligere så derfor må en pusse mere mellom hvet lag lakk og så går det mere lakk til spille med boks .

Men pytt pytt får anskaffe sprøyte til neste gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...