Thel Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Eller man kan lese artikkelen på overklokking.no Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Har vel ikke noen høyformat bilder. Vil se detaljer Btw, dritbra jobba gutt. Det der står det respekt av Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det var egentlig utrolig bra temp da på systemet. Amd da vettu Faktisk innlegg 2222 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hva er løsningen din med de aluminium platene som er forran cd-rommene?? høyreklikker du på selve cd-rommen inne på Min Datamaskin, eller har du noe annet kult?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Han har eksterne knapper. De som er på siden av alu. rammen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hei,jeg mottar en god del e-post ang dette kabinettet, og det er forsåvidt hyggelig det da,men blir litt slitsomt å svare på stort sett det samme utallige ganger. Spørsmålene går i hovedsak på lakk, vifter, lcd panel, osv og svarene på dette finnest i denne workloggen. Så har du ikke fått svar fra meg så søk her,da jeg dessverre ikke rekker alle . mvh. Snekker`n Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg får vel benytte muligheten til å gratulere med dagen Men... 99 år og greier Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ja Gratulerer med dagen Måtte du leve i hundre år og litt til. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei,jeg mottar en god del e-post ang dette kabinettet, og det er forsåvidt hyggelig det da,men blir litt slitsomt å svare på stort sett det samme utallige ganger.Spørsmålene går i hovedsak på lakk, vifter, lcd panel, osv og svarene på dette finnest i denne workloggen. Så har du ikke fått svar fra meg så søk her,da jeg dessverre ikke rekker alle . mvh. Snekker`n Du har fått deg en egen faclub. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Ja... Gratulerer med dagen! Endret 20. mars 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hiver meg med jeg også: Gratulerer! Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Gratulerer ditt gamle troll lever snart opp til avataren med den alderen fra spøk til halvor : Gratulerer med dagen Endret 20. mars 2005 av Full Metal Jacket Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Gratulerer ditt gamle troll lever snart opp til avataren med den alderen :!: hahaha frekk også heehhehe Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 gratulerer..! men 99? Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Den effekten med blå LEDs på alu vifter var det desidert råeste jeg har sett i dag. :Siklemode engage: Og resten er jo prikkfritt arbeid og. Nydelig. Men så har du litt erfaring og da. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) GRALLA på overstått nice kabinett Endret 1. juni 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 hm... så greit ut det, men jeg synes kanskje det så litt sturslig ut i forhold til resten av kabinettet Enig med deg, det så litt sturslig ut i forhold til resten av kabinettet. Som noen andre sa her, det hadde vert tøft med noen føtter av plexi og kansje satt noen LED's inni... Orker ikke lese gjennom resten av sidene nå, men jeg tror det hadde blitt stilig med hvite leds i de føttene. Hvis du allerede har funnet noen andre føtter beklager jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå