Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

sinnsykt bra kabinett .. det er bra at det er noen som har fantasi til å lage sitt eget kabinett .

 

hva er spesifikasjonene på PCen din Snekker`n !?

 

" jeg brukte 7 timer på å lase gjennom hele Prosjekt :sleep: "

Om du tryker på mit "nick" får du frem hva min PC inneholder , du finner forøvrig et sammendrag av workloggen her .

 

http://overklokking.no/art.php?artikkelid=12310

 

Ha en fortsatt God Jul og et riktig Godt Nytt År .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt ot: Briver du en butikk eller hva det var som heter snekker'n?

Var i vestrålen i sommer, og på veien opp kjørte vi igjenom en by som jeg tror het Fauske. Det var en butikk der som het det skjønner. Bare lurer.

Neida, han driver ikke butikk. Det er en kjede som er her også, de sleger feks. kjøkken, utstyr til forskalling osv. de har det meste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Programmeres den LCD gjennom medfølgende programvare? Og hvilken kontakter benytter displayet? 3pins kontakter?

 

Forøvrig et knakende godt stykke arbeid nedlagt her snekker'n - som poengtert også x antall sider før denne :)

 

Ha en fortsatt knakende god jul!

 

edit: LCD displayer må man bare ha..duger følgende, og krever det noen forkunnskaper o.l? Link

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Programmeres den LCD gjennom medfølgende programvare? Og hvilken kontakter benytter displayet? 3pins kontakter?

 

Forøvrig et knakende godt stykke arbeid nedlagt her snekker'n - som poengtert også x antall sider før denne :)

 

Ha en fortsatt knakende god jul!

 

edit: LCD displayer må man bare ha..duger følgende, og krever det noen forkunnskaper o.l? Link

Du linker til det jeg har brukt og om du ikke vil lodde selv så kjøp det ferdigloddet ,koster ikke så mye ekstra . Nei du trenger ikke noen forkunnskaper da det er enkelt og innstalere ,det er bare å laste ned programmvaren og så prøve seg frem til hva du vil displayet skal vise .

Lenke til kommentar

Må først bare si at kabinettet ditt ble vannvittig pent! Har stille beskuet prosjektet ditt i beundring, helt til nå da jeg selv planlegger ett trekabinett inspirert av ditt kabinett, med designelementer fra Lian Li sin PCV-serie.

 

I den sammenheng lurer jeg veldig på hvor du har funnet det fine chromegitteret ditt :love: (Jeg har sikkert driti på draget og gjenntatt et tidligere stilt spørsmål, men prøver alikevel etter en god del leting.. :dontgetit: ) ?

 

Må dere fortsatt ha en god jul (vel det som er igjen av den :roll: ) og ett godt nyttår! :w00t:

Lenke til kommentar
Må først bare si at kabinettet ditt ble vannvittig pent! Har stille beskuet prosjektet ditt i beundring, helt til nå da jeg selv planlegger ett trekabinett inspirert av ditt kabinett, med designelementer fra Lian Li sin PCV-serie.

 

I den sammenheng lurer jeg veldig på hvor du har funnet det fine chromegitteret ditt :love: (Jeg har sikkert driti på draget og gjenntatt et tidligere stilt spørsmål, men prøver alikevel etter en god del leting.. :dontgetit: ) ?

 

Må dere fortsatt ha en god jul (vel det som er igjen av den :roll: ) og ett godt nyttår! :w00t:

Du finner det i butikker som selger stylingprodukter til biler ,det er beregnet til grill i biler og koster ca 3-400 kr ,men da får du mange viftegriller av det , det er dette jeg har benyttet rundt hd ene også .

Lenke til kommentar
Må først bare si at kabinettet ditt ble vannvittig pent! Har stille beskuet prosjektet ditt i beundring, helt til nå da jeg selv planlegger ett trekabinett inspirert av ditt kabinett, med designelementer fra Lian Li sin PCV-serie.

 

I den sammenheng lurer jeg veldig på hvor du har funnet det fine chromegitteret ditt :love: (Jeg har sikkert driti på draget og gjenntatt et tidligere stilt spørsmål, men prøver alikevel etter en god del leting.. :dontgetit: ) ?

 

Må dere fortsatt ha en god jul (vel det som er igjen av den :roll: ) og ett godt nyttår! :w00t:

Du finner det i butikker som selger stylingprodukter til biler ,det er beregnet til grill i biler og koster ca 3-400 kr ,men da får du mange viftegriller av det , det er dette jeg har benyttet rundt hd ene også .

Tusen takk! En får sånt gitter i svart og(/eller andre farger)/eller fargeløst vel? Tenker på lakking.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...