Boralis Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Nå skal jo den plata rundes i kantene og så blir jo hele kabinettet sort innvendig. Når det gjelder kabler blir de fint lite av det som blir synelig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hmm tenkte å lage 5,25 ramma slik at dvd og brenner ikke skulle vises, her er et forsøk.Ble det ille? Hva med å få ramma til å matche buen? Men det vil jo uansett se bedre ut når selve kabinettet også blir svart... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Joda har tenkt på de, har også tenkt å la den gå helt ned men er litt redd for at det blir for mye . Som du sier det blir jo bedre når alt blir sort. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 koffer ikke lage den i tre, allt anna er jo i tre Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Det kan hende den blir i tre til slutt, denne som er satt inn nå er av en plexibit jeg hadde liggende, så den er uansett ikke det endelige produkt. Men kom gjerne med gode tips Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Er det bare meg som er blind, eller er det ingen ramme til 5 1/4" enhetene? For jeg ser et hull tvers igjennom, eller er det der ramma "henger"? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Er det bare meg som er blind, eller er det ingen ramme til 5 1/4" enhetene? For jeg ser et hull tvers igjennom, eller er det der ramma "henger"? Skjønte ikke hva du mente nå ? Den sorte platen er siden på rammen Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Glem det, måtte bare studere bildet litt nøyere. Trodde det var hull rett igjennom så jeg skjønte lite av dere snakket om. Tror jeg må kjøpe meg briller Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 fint arbeid du har lagt ned i dette snekker'n, og bedre blir det vel gode ideer, intelligente løsninger Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 gode ideer, intelligente løsninger barompirom, byggmakker... var da nesten... Digger arbeidet ditt snekkern.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Endelig litt snekkerarbeid Fint til nå ivertfall! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 nice shape på hullene da.. komme sikkert til å bli konge Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Blir bra dette her, Snekker'n! Likte løsningen med PSU Nice arbeid med snekringen og sånt og! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Digger den fronten i et stykke Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tja om viftene passer så,har du et bilde av den Skal ta en tur ned i boden og plukke den ut av kabinettet i morgen. Bilder kommer. -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hva er den saken som er øverst på hovedkortet ditt der? Det du ser der er Gigabyte sin løsning på ekstra power til kortet, du kan godt kjøre uten det men det skal gi mere og stabilere strøm (volt) til kortet. Hos meg lager den dingsen der bare hælvete! Strømmen blir ustabil, vifta bråker som F, samt at det ikke går an å skru av maskina... (Bare starter på nytt igjen.) -KJ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Hva er den saken som er øverst på hovedkortet ditt der? Det du ser der er Gigabyte sin løsning på ekstra power til kortet, du kan godt kjøre uten det men det skal gi mere og stabilere strøm (volt) til kortet. Hos meg lager den dingsen der bare hælvete! Strømmen blir ustabil, vifta bråker som F, samt at det ikke går an å skru av maskina... (Bare starter på nytt igjen.) -KJ Jepp, min maskin starter og på nytt, men det gjør den uansett om den "dingsen "er på kortet eller ei, vifta har jeg koblet ut. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Etter å ha hørt på den i en dag eller to ble jeg fly forbanna og slo av maskina med knappen på PSUen, røska av dekselet og rev ut det kortet. Når jeg så skulle slå av maskina så slo den seg faktisk av som den skulle(!). Jeg har sett flere som opplever det samme. Snakket med butikken der jeg kjøpte det og fikk beskjed om å sende det i retur. Blir så jeg kjøper en NF3 250 basert kort når det kommer, for så å få dette kreditert. -KJ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Jepp, har også snakket med dem, det er ikke heldig å må dra ut kontakten for å slå av maskinen. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kan si det sånn. Har allerede knertet en 120GB WD SE disk på det.... Jaja... Mistet ikke noe annet enn 100GB video, type råklipp. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå