Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er den saken som er øverst på hovedkortet ditt der?
Det du ser der er Gigabyte sin løsning på ekstra power til kortet, du kan godt kjøre uten det men det skal gi mere og stabilere strøm (volt) til kortet.

:roll:

Hos meg lager den dingsen der bare hælvete! Strømmen blir ustabil, vifta bråker som F, samt at det ikke går an å skru av maskina... (Bare starter på nytt igjen.)

 

-KJ

Lenke til kommentar
Hva er den saken som er øverst på hovedkortet ditt der?
Det du ser der er Gigabyte sin løsning på ekstra power til kortet, du kan godt kjøre uten det men det skal gi mere og stabilere strøm (volt) til kortet.

:roll:

Hos meg lager den dingsen der bare hælvete! Strømmen blir ustabil, vifta bråker som F, samt at det ikke går an å skru av maskina... (Bare starter på nytt igjen.)

 

-KJ

Jepp, min maskin starter og på nytt, men det gjør den uansett om den "dingsen "er på kortet eller ei, vifta har jeg koblet ut.

Lenke til kommentar

Etter å ha hørt på den i en dag eller to ble jeg fly forbanna og slo av maskina med knappen på PSUen, røska av dekselet og rev ut det kortet. Når jeg så skulle slå av maskina så slo den seg faktisk av som den skulle(!). Jeg har sett flere som opplever det samme.

 

Snakket med butikken der jeg kjøpte det og fikk beskjed om å sende det i retur. Blir så jeg kjøper en NF3 250 basert kort når det kommer, for så å få dette kreditert.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...