Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm , du er inne på noe , men det er faktisk en dørstopper av den typen som monteres på vegg og som dørhandtaket skall treffe ,.

Du monterer først den blanke ringen på veggen og trykker så den andre delen inni , denne er i utgangspunktet grå ,men jeg lakkerte den naturligvis .

Enkelt men greit .

Lenke til kommentar
Hmm , du er inne på noe , men det er faktisk en dørstopper av den typen som monteres på vegg og som dørhandtaket skall treffe ,.

Du monterer først den blanke ringen på veggen og trykker så den andre delen inni , denne er i utgangspunktet grå ,men jeg lakkerte den naturligvis .

Enkelt men greit .

Ja det er kun fantasien som setter grenser. Utroligt morro å følge med på dette prosjektett. Bra handarbeide. :thumbup:

 

 

 

Edit fjernet en D

Endret av Fixer'n
Lenke til kommentar
Hmm , du er inne på noe , men det er faktisk en dørstopper av den typen som monteres på vegg og som dørhandtaket skall treffe ,.

Du monterer først den blanke ringen på veggen og trykker så den andre delen inni , denne er i utgangspunktet grå ,men jeg lakkerte den naturligvis .

Enkelt men greit .

Ja det er kun fantasien som setter grenser. Utroligt morro å følge med på dette prosjektett. Bra handarbeide. :thumbup:

 

 

 

Edit fjernet en D

enig

Lenke til kommentar

Takk og for å si det sånn , jeg kommer med oppdateringer om det skulle være noe nytt jeg finner på .

Vurderer som sagt tidligere en ny worklog , denne kommer da ikke her men som egen post ,når/om den kommer er enda usikkert .

Men nok en gang får jeg benytte anledningen til å takke alle som har engasjert seg her , det har vært utrolig givende og morro .

Lenke til kommentar

så litt på det bildet på side 105, kablen til LCD displayet, gjort noe med den?

Hvar jeg deg, ville jeg lakkert den svart og limt den fast oppe i taket, ødelegger jo hele finishen den stygge hvite kabelen..

 

Vissst du da ikke har fikset det allerede..

 

edit: var kanskje gamle bilder på s. 105.. så regner med at du har fikset det:)

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
så litt på det bildet på side 105, kablen til LCD displayet, gjort noe med den?

Hvar jeg deg, ville jeg lakkert den svart og limt den fast oppe i taket, ødelegger jo hele finishen den stygge hvite kabelen..

 

Vissst du da ikke har fikset det allerede..

 

edit: var kanskje gamle bilder på s. 105.. så regner med at du har fikset det:)

Den kabeln er fiksa for lengst den , det bildet var under en prøvemontering og kabelen går bak den bakplaten jeg laget til hk , denne er så stor at den dekker nesten hele innsuiden av kabinettet og gir en klaring på ca 2-3 cm noe som gir god plass for kabler som skal skjules .

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...