jingt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Di er så absolutt godtatt! Ditto trudde jeg leste "dirty" Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Veldig, veldig pent. Men 109 sider er litt mye midt på natta, så jeg spør istede: Den skjermen som viser sponsorer, hvor fikk du den fra, og hvordan fikk du den til å vise sponsorene? Lenke til kommentar
razer Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 trudde jeg leste "dirty" Viktig å få me det ja.. Plomma2: Den lcd-skjermen kan du få kjøpt på www.hammar.no som kit, eller ferdig montert.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jepp, i tillegg må du laste ned et programm som heter LCD Smartie Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jaLCD er bedre... + at det bruker mindre systemresurser... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Det ligger en guide med drivere og alt du trenger av info til det displayet her: http://www.ocshoot.no/lcd.htm Endret 14. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 men ikke jaLCD, som bruker mindre systemresurser, og kræsjer mindre også.. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Takker , bra at dere likte dem . Har nemmelig spekulert litt på hva jeg skulle bruke og forsøkt en del ting som jeg har forkastet .Noen som klarer å se hva det er jeg har brukt? Tror det kan være en knott fra et møbel kansje en komode. Den balnke ringen har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Hmm , du er inne på noe , men det er faktisk en dørstopper av den typen som monteres på vegg og som dørhandtaket skall treffe ,. Du monterer først den blanke ringen på veggen og trykker så den andre delen inni , denne er i utgangspunktet grå ,men jeg lakkerte den naturligvis . Enkelt men greit . Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 dettan er en LANG post ikke sant Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 dettan er en LANG post ikke sant Husket jeg kom over denne for noen mnd tilbake, brukte hele natta på å lese igjennom Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hmm , du er inne på noe , men det er faktisk en dørstopper av den typen som monteres på vegg og som dørhandtaket skall treffe ,.Du monterer først den blanke ringen på veggen og trykker så den andre delen inni , denne er i utgangspunktet grå ,men jeg lakkerte den naturligvis . Enkelt men greit . Ja det er kun fantasien som setter grenser. Utroligt morro å følge med på dette prosjektett. Bra handarbeide. Edit fjernet en D Endret 18. november 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hmm , du er inne på noe , men det er faktisk en dørstopper av den typen som monteres på vegg og som dørhandtaket skall treffe ,.Du monterer først den blanke ringen på veggen og trykker så den andre delen inni , denne er i utgangspunktet grå ,men jeg lakkerte den naturligvis . Enkelt men greit . Ja det er kun fantasien som setter grenser. Utroligt morro å følge med på dette prosjektett. Bra handarbeide. Edit fjernet en D enig Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Takk og for å si det sånn , jeg kommer med oppdateringer om det skulle være noe nytt jeg finner på . Vurderer som sagt tidligere en ny worklog , denne kommer da ikke her men som egen post ,når/om den kommer er enda usikkert . Men nok en gang får jeg benytte anledningen til å takke alle som har engasjert seg her , det har vært utrolig givende og morro . Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) så litt på det bildet på side 105, kablen til LCD displayet, gjort noe med den? Hvar jeg deg, ville jeg lakkert den svart og limt den fast oppe i taket, ødelegger jo hele finishen den stygge hvite kabelen.. Vissst du da ikke har fikset det allerede.. edit: var kanskje gamle bilder på s. 105.. så regner med at du har fikset det:) Endret 23. november 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hm.. hva skal det eventuelt være en worklog om? laget kabinett helt fra grunnen, modifisere et sterkt, noe helt annet som vi dataentusiaster liker? håper på at du kommer frem til at du starter en ny en, siden det du har gjort i denne workloggen har klasse over seg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 så litt på det bildet på side 105, kablen til LCD displayet, gjort noe med den? Hvar jeg deg, ville jeg lakkert den svart og limt den fast oppe i taket, ødelegger jo hele finishen den stygge hvite kabelen.. Vissst du da ikke har fikset det allerede.. edit: var kanskje gamle bilder på s. 105.. så regner med at du har fikset det:) Den kabeln er fiksa for lengst den , det bildet var under en prøvemontering og kabelen går bak den bakplaten jeg laget til hk , denne er så stor at den dekker nesten hele innsuiden av kabinettet og gir en klaring på ca 2-3 cm noe som gir god plass for kabler som skal skjules . Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 kjempegreier.. da tok jeg ikke feil av deg alikavel Lenke til kommentar
c4 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 sinnsykt bra kabinett .. det er bra at det er noen som har fantasi til å lage sitt eget kabinett . hva er spesifikasjonene på PCen din Snekker`n !? " jeg brukte 7 timer på å lase gjennom hele Prosjekt " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå